Yle: Kainuulainen Teemu Ikonen etsi vuosia naista kunnes luovutti kokonaan
"Hän turhautui tilanteeseen ja deittailuun eikä ole siksi viimeisen vuoden aikana enää etsinyt aktiivisesti seuraa."
Kommentit (352)
Onpa mennyt oudoksi koko parinvalinta. Tuntui että tuo lehtijutunkin nuori mies teki itselleen kauheasti esteitä jo etukäteen.
Teemu menee nyt vaan kesälää Naapurivaaralle tansseihin niin kyllä sieltä morsmaikku löytyy.
Niistä riittää iloa myös vieraille; )
Naapuri kertoi reippaista naisistaan.Kai ne ulkopaikan uroot kiinnostaa eniten?
Vilkasta kesän aikaan... "tyttöjen" illanvietot))
Vierailija kirjoitti:
Teemu menee nyt vaan kesälää Naapurivaaralle tansseihin niin kyllä sieltä morsmaikku löytyy.
Entä jos Teemu ei osaa tanssia eikä siedä tanssimusiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen matkaa Thaimaahan. Moni on löytänyt sieltä kumppanin ja rakkauden. Ensin voi etsiä treffisivuilta mukavan thainaisen ja sitten matkustaa paikan päälle.
Jos Teemulle on jo haastavaa etsiä suurista naisvaltaisista kaupungeista naista niin ei hänen kannata hakea naista ulkomailtakaan. Hän ei suostu muuttamaan, eikä seurustelemaan ulkopaikkakuntalaisten kanssa. Se on hänen ongelmansa. Ei ole joustavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes nelikymppinen mies. Seurustelu-suhdetta ei ole löytynyt koskaan. Olen koko ikäni asunut pk-seudulla. Koulut on käyty ja töitä olen tehnyt ns. aina. Salilla käyty yli 15 vuotta. Kokeilin jossain vaiheessa Tinderiä 50 km säteellä ja sieltäkään ei löytynyt mitään. Mielestäni naisten vaatimukset miehille ovat täysin sairaat. Mikään ei kelpaa. Sijoitus-omaisuuttakin löytyy ihan mukavasti. Tavallinen itsestään huolehtiva mies ei naisille kelpaa, mutta elämänkallu naistenhak...ajat kelpaavat kyllä, pitkät ja komeat pelimiehet yms. Nainen nimittäin kaipaa jännitystä tylsään elämäänsä. Miehen tarkoitus on tuoda sitä. Vakaus ei kelpaa naisille.
Mee hoitoon!
Miksi pitäisi mennä hoitoon? Teen töitä ja huolehdin kunnostani. Mitä muuta sitä pitäisi kunnossa olevan miehen tehdä? Toki jotain muitakin harrastuksia on, mutta en nyt ala täällä niistä kertomaan. Pitäiskö sun mennä sinne hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Teemu ei osaa tanssia eikä siedä tanssimusiikkia?
Kannatta opetellea, niin kohta on naisia tarjolla kuin kesällä kärpäsiä. Tanssilavoilla useimmiten enemmän naisia kuin miehiä. Helppo tapa tutustua ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa riittäisi naisia, miksi ihmeessä rajoittaa etsintä-alue vain Suomi-nimiselle alueelle??
Miksi aina tarjotaan ratkaisuksi aasialaisnaisia?
Niillä on löysemmät kriteerit laadun suhteen.
Sitten et ole paljoa aasialaisia deittaillut. Pitävät paljon paremmin omia puoliaan kuin suomalaiset
Eli omivat puolison rahat täydellisesti itselleen?
Oletko joku katkera nainen? Nimittäin yksikään aasialainen jota olen tapaillut ei ole kysynyt rahaa vaan pitänyt huolta, että heitä ei kohdella huonosti vaan saavat aitoa rakkautta ja huolenpitoa
En, vaan 65-vuotias vanhapoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa riittäisi naisia, miksi ihmeessä rajoittaa etsintä-alue vain Suomi-nimiselle alueelle??
Miksi aina tarjotaan ratkaisuksi aasialaisnaisia?
Niillä on löysemmät kriteerit laadun suhteen.
Sitten et ole paljoa aasialaisia deittaillut. Pitävät paljon paremmin omia puoliaan kuin suomalaiset
Eli omivat puolison rahat täydellisesti itselleen?
Oletko joku katkera nainen? Nimittäin yksikään aasialainen jota olen tapaillut ei ole kysynyt rahaa vaan pitänyt huolta, että heitä ei kohdella huonosti vaan saavat aitoa rakkautta ja huolenpitoa
Noinko ovat hyviä näyttelijöitä!
Naistuotanto ei ole kovin laadukasta. Ymmärrys omasta paikasta tuotantoketjussa on pahasti kateissa. Ei pitäisi nirsoilla, vaan sopeutua.
Kaikilla olisi helpompaa, jos naiset irtisanoutuisivat feminismin käärmeen synnistä. Palvelevainen, tottelevainen, kodista huolehtiva siveä vaimo tekee miehen onnelliseksi. Miehen vastuulle jää teatterin pyörittäminen pääsääntöisesti rahallisesti.
Sitä absurdimpaa on että tänne otettavista humanitäärisistäki muuttajista reilusti yli puolet on miehiä
Vierailija kirjoitti:
Sitä absurdimpaa on että tänne otettavista humanitäärisistäki muuttajista reilusti yli puolet on miehiä
Erittäin reilusti eli yli 80%. Poikkeuksena vain ukrainalaiset.
Mä tiiän ihan pk-seudullaki asuvan miehen joka on 37 eikä oo ikinä ollu tyttöystävää
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla olisi helpompaa, jos naiset irtisanoutuisivat feminismin käärmeen synnistä. Palvelevainen, tottelevainen, kodista huolehtiva siveä vaimo tekee miehen onnelliseksi. Miehen vastuulle jää teatterin pyörittäminen pääsääntöisesti rahallisesti.
Eli miehen vastuulle ei jää mitään, koska täällähän ei teatterinpyörittäjämiehiä ole. Ollaan ongelman ytimessä. Muutenkaan ei ole kyse siitä, mikä tekee miehen onnelliseksi vaan siitä, mikä tekee naisen onnelliseksi. Ilmeisesti moni muu asia kuin elämä rysänperän teemujen vaimoina.
Sama ilmiö syntyvyyden laskussa. Ainoa tapa saada trendi muutettua on nostaa äitiys arvostetuksi asiaksi. Sitä ei vaan millään haluta tehdä. Sitähän nämä teemutkin uikuttavat, kun eivät löydä piikoja. Niiden aika meni jo.
No en minäkään olisi naista saanut, jos olisin Kainuuseen jäänyt. Nyt huippuperhe Helsingin kantakaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään olisi naista saanut, jos olisin Kainuuseen jäänyt. Nyt huippuperhe Helsingin kantakaupungissa.
Mutta joudut asumaan kerrostalossa saasteiden ja ruuhkien keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiiän ihan pk-seudullaki asuvan miehen joka on 37 eikä oo ikinä ollu tyttöystävää
Jännis pitää olla...
Vierailija kirjoitti:
Jos on yrittänyt kunnolla, niin on varmasti tosi luuseri.
olen nähnyt Kainuussa yhden ihanan naisen uimassa ja yhden salilla koko vuotena, muut keskinkertaisia selluliittipeppuja ja narkomaaneja
tv mies