Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ihmisellä olla Whatsapp? En ole keksinyt, mihin tarvitsisin sitä. Onhan puhelimessa tekstiviestit ja multimediaviestit.

Vierailija
09.03.2025 |

Niin?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nykypäivänä pitää olla whatsapp. Tai jokin muu helppo ja halpa kommunikointimahdollisuus, jossa näkee vastapuolen. Siis näköpuhelin 🧐🤓

Vierailija
22/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mutta nyt on hetken kun on yksi ryhmä. En minäkään sitä tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään kiinalaisten vakoiluohjelmia.

Mitä kiinalainen tavallisista ihmisistä vakoilisi ?

Vierailija
24/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tarvi, niin et tarvi. Ole hiljaa.

Lähinnä mietin, kun joskus joku on saattanut tarjota whatsapp-numeroa, ikään kuin olettaen, että kaikilla olisi se.

Mikä on whatsapp numero? Joku eri liittymä mitä ei käytä muuhun? Jos joku on wa käyttäjä ja sen numeron tallentaa osotekirjaan, niin sehän tulee automaattisesti myös wa listalle.

Vierailija
25/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ilmaiset puhelut kelpaa?

Vierailija
26/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vuoden verran Dubaissa töiden takia. Siellä wa oli käytännössä pakollinen. Jopa työasiat hoidettiin wa:n kautta eikä juurikaan muita vaihoehtoja ollut. Olin kieltämättä hieman pöyristynyt tuosta. 

Vierailija
27/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp on ilmainen, tekstarit maksaa (jos ei ole imessage). Mulla on prepaid ja yksi tekstari on aika kallis.

Lisäksi kaikki tekstarit ei menneet enää perille, siispä vaihdoin pari vuotta sitten whatsappiin. Nyt kirjoittelen harvoin tekstareita.

Vierailija
28/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skype ilmeisesti loppuu, siispä WU on hyvä. 

Vierailija
29/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin se puhe ja tekstiviestit minun puhelimessani.

Vierailija
30/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vaklaa kaikkia, myös ihan tavallisia ihmisiä. Suurin osa ihmisistä on tavallisia.

Vierailija
31/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mietin, kun joskus joku on saattanut tarjota whatsapp-numeroa, ikään kuin olettaen, että kaikilla olisi se.

Mitä horiset, wharsapp numero on sun puhelinnumerosi!

Vierailija
32/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ilmaiset puhelut kelpaa?

Ei niihin whatsappia tarvita. On paljon muitakin sovelluksia, joiden kautta voi soitella ilmaiseksi. Monilla myös kuuluu liittymän kk-maksuun rajaton määrä puheluita kotimaassa. 

Vierailija
33/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään siitä. Olen mukana kahdessa wa-ryhmässä ja siinä saa heti kuulumiset kaikille ryhmän jäsenille tietoon. Ei tarvitse perheen kanssa suunnitelmia tehdessä olla erikseen jokaiseen yhteydessä.

Vierailija
34/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aktiivisesti käyttää tekstimuotoista viestittelyä, niin onhan se paljon kätevämpi kuin tekstari. Jos taas on satunnaisviestijä, niin sitten ei väliä. Ei mun vanhemmillakaan oo whatapp käytössä, kun todella vähän tekstiviesteilevät. Mulle tekstiviesteily taas on muutamien kanssa päivittäinen kommunikointitapa ja whatsapp on sillon paljon toimivampi kuin perus tekstari (ennen tätä oltiin vähemmän yhteyksissä eli se on lisännyt yhteydenpitoa). Eli ihan sen oman tarpeen ja käytön mukaan.

Vierailija
35/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skype ilmeisesti loppuu, siispä WU on hyvä. 

Mikä on WU? Whatsappin lyhenne on wa, koska sovelluksen nimi on whatsapp, ei whatsupp. 

Vierailija
36/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset, wharsapp numero on sun puhelinnumerosi!

Tai joku muu, ei ole numerokohtainen.  

Vierailija
37/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vaklaa kaikkia, myös ihan tavallisia ihmisiä. Suurin osa ihmisistä on tavallisia.

Melkoisen hurjat kuvitelmat, jos tavallinen suomalainen oikeasti luulee olevansa niin kiinnostava, että kiinalaiset viitsisivät nähdä vaivaa häntä vakoillakseen :D

Vierailija
38/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ryhmiä esim. perheen, ystävien tai suvun kanssa niin sitten sen tarvitsee. 

Vierailija
39/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään siitä. Olen mukana kahdessa wa-ryhmässä ja siinä saa heti kuulumiset kaikille ryhmän jäsenille tietoon. Ei tarvitse perheen kanssa suunnitelmia tehdessä olla erikseen jokaiseen yhteydessä.

Ainakin mun puhelimen tekstareissa pystyy myös luomaan ryhmiä. Eikä oo mikään uus puhelin, varmaan 6 v vanha.

Vierailija
40/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ryhmiä esim. perheen, ystävien tai suvun kanssa niin sitten sen tarvitsee. 

Ei mitenkään välttämättä. Ne ryhmät voi perustaa vaikka Signaliin tai Teamsiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä