Pitäisikö ihmisellä olla Whatsapp? En ole keksinyt, mihin tarvitsisin sitä. Onhan puhelimessa tekstiviestit ja multimediaviestit.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Jos et tarvi, niin et tarvi. Ole hiljaa.
Äksy olet.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin, kun joskus joku on saattanut tarjota whatsapp-numeroa, ikään kuin olettaen, että kaikilla olisi se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äksy olet.
Olen, kun näen idioottimaisia aloituksia.
Kehitys pelottaa ja vanhoista asioista halutaan pitää kiinni kun ei ymmärrä uutta eikä uskalla kokeilla.
Sellasta se on.
Ehkä on parempi että lähettelet vaan tekstareita
Hauskuus ja harmittomuus kyllä lähtenyt kun joillekin sitten organisointi alusta jatkuvine viesteineen ja piipitykset täten raivostuttaa heti.
Ei pitäisi. Minulla kuitenkin on se tietokoneessani, ja puhun ystäväni kanssa joskus koko yön kestäviä puheluita sen avulla. Kaverilla ei ole tietokonetta, mutta itse käytän WhatsAppin työpöytäversiota enemmän kuin puhelimessa olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin, kun joskus joku on saattanut tarjota whatsapp-numeroa, ikään kuin olettaen, että kaikilla olisi se.
Whatsappia käytetään ihan omalla puhelinnumerolla. Ei ole olemassa whatsapp-numeroa erikseen.
En tarvitse mitään kiinalaisten vakoiluohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Meta pystyy stalkkaamaan.
Hurjaa. Niitä kiinnostaa varmasti ihan helvetin paljon esim. minun ja äitini välinen viestien vaihto :D
Vierailija kirjoitti:
Meta pystyy stalkkaamaan.
Haittaakse?? Jos mun wa-viestit jotain tahoa kiinnostaa, niin tulevat pettymään 😅
Kuulema ilmaiset puhelut, mutta onhan skype ja teams myös.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mitään kiinalaisten vakoiluohjelmia.
Et sä niin kiinnostava ole, että kinkkejä tai ketään muutakaan kiinnostaisi vakoilla sinun viestejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulema ilmaiset puhelut, mutta onhan skype ja teams myös.
Microsoft on päättänyt lakkauttaa Skypen toukokuussa 2025. Skypen toiminta loppuu 5.5.2025