Ei kai kukaan ole oikeasti niin *tyhmä* ettei usko evoluutioteoriaan? Olen ihan satavarma että noi on jotain trolleja.
Evoluutioteoria on aukottamasti todistettu oikeaksi. Eikö kaikki tiedä sitä?
Kommentit (1070)
Ap on nyt kovasti hämmentynyt, etteivät kaikki jaa hänen uskontoaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen alkuräjähdyksen pisti alulle?
Typerä kysymys. Maailmassa tapahtuu koko ajan "tyhjästä syntymistä", se on kvanttitason ilmiöissä ihan jatkuvaa. Siinä ei ole yhtään mitään "alulle laittajaa", eikä pidä olla. Samoin asiat voivat olla yhteydessä toisiinsa pitkän välimatkan taakse, välittömästi. Eli myös paikan käsite on vähintäänkin epäselvä tai syvästi meidän havaintomaailmamme vastainen.
Se että sinä olet tyhmä ja että kukaan ei tiedä miksi maailma on tällainen kuin se on ei tarkoita että "Jumala".
Viitsisitkö kertoa niille kvanttitason häärijille, että käväisisivät auttamassa niitä tutkijoita, jotka epätoivoisesti yrittävät saada abiogeneesiä todistettua.
Miksi sotket abiogeneesiä asiaan, kun puhuttiin alkuräjähdyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä milloinkaan todistaa aukottomasti todeksi? T. Pilkun viilaaja
Jos oikein filosofisesti mietitään, niin vain matematiikassa on totuuksia, jotka on ihan oikeasti todistettu. Mutta matematiikan ulkopuolisista asioista evoluutio on vahvimmin todistettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kysymys. Maailmassa tapahtuu koko ajan "tyhjästä syntymistä", se on kvanttitason ilmiöissä ihan jatkuvaa. Siinä ei ole yhtään mitään "alulle laittajaa", eikä pidä olla. Samoin asiat voivat olla yhteydessä toisiinsa pitkän välimatkan taakse, välittömästi. Eli myös paikan käsite on vähintäänkin epäselvä tai syvästi meidän havaintomaailmamme vastainen.
Se että sinä olet tyhmä ja että kukaan ei tiedä miksi maailma on tällainen kuin se on ei tarkoita että "Jumala".
Juuri tämä kvanttitason ymmärtämisen lisääntyminen alkaa antaa uutta tietoa siitä, miten todellakin tyhjästä syntyy asioita. Ihmisten pitäisi ottaa asioista selvää, opiskella luonnontieteitä, ylipäätään olla paljon uteliaampia maailmankaikkeuteen liittyvistä asioista, eikä tyytyä helppoihin selityksiin. God of gaps: jos ihminen ei jotain ymmärrä, tai jos tiede ei vielä osaa jotain selittää, niin selitys on Jumala. Eihän se noin mene.
Vierailija kirjoitti:
Jos meidät olisi luotu tällaisiksi, niin meissä ei olisi evoluution jättämiä jälkiä.
Apina on apina ja ihminen on ihminen, pysytään nyt kuitenkin totuudessa. Sitten kun apina rakentaa tietokoneen, keksii netin ja tulee tänne kiistelemään evoluutioteoriasta, olen valmis myöntämään ihmisen apinaksi.
Ei ole aukottomasti todistettu, ap taitaa provoilla. ;)
Vierailija kirjoitti:
Fysiikka. Kaikki materiaali oli samassa kasassa (tai ainakin tosi paljon) ja sitten voimat kasvoivat isoiksi.
Suosittelen lukemaan minkä tahansa kirjan jonka C. S. Lewis on kirjoittanut kristillisyydestä. Meidän ei todellakaan tule olla hölmöläisiä. Pahuuden ongelma jne on selkeästi selitetty hänen opuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aukottomasti todistettu, ap taitaa provoilla. ;)
Tietenkin on. Niin aukottomasti kuin nyt mitään voidaan todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietihän ap, kun jotkut vielä uskovat siihenkin, että maapallo on litteä. Esimerkiksi entinen kansanedustajamme Ano Turtiainen.
Sekin saattaa kyllä olla vaan Venäjän trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ei niille, jotka eivät halua uskoa. Tai siis ihan väkisin haluavat uskoa luomiseen. Noin muutenhan evoluutioteoria on niin hyvin testattu, että sitä voi pitää käytännön tasolla tosiasiana.
Ateistin uskontunnustus
"Minä uskon: Suureen alkuräjähdykseen, joka sikisi itsestään sattumalta absoluuttisesta tyhjyydestä.
Minä uskon: Darwiniin, hänen profeettoihinsa (mm. Richard Dawkins, Stephen Hawking) sekä pyhiin kirjoituksiinsa.
Minä uskon: Kokeellisen tieteen sekä terveen järjen vastaisesti, että elämää voi syntyä itsestään kuolleesta ja elottomasta materiasta.
Minä uskon: Makroevoluutioon ja sattumanvaraisten mutaatioiden jalostavaan ja uusia lajeja luovaan ilosanomaan.
Minä... Minä haluan uskoa!
Aamen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, jotka eivät usko evoluutioteoriaan, mutta eivät he kyllä useinkaan lähde siitä keskustelemaan. Ateistit taas tarttuvat aiheeseen todella innokkaasti, vaikka tietävät, etteivät pysty kenenkään päätä kääntämään. Siksipä nämä avaukset lienevät trolleja.
Miten niin ateistit? Ihan yhtälailla jokainen normaali kristitty tietää evoluution tieteelliseksi faktaksi.
Evoluutioteoria on väite, ei todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, jotka eivät usko evoluutioteoriaan, mutta eivät he kyllä useinkaan lähde siitä keskustelemaan. Ateistit taas tarttuvat aiheeseen todella innokkaasti, vaikka tietävät, etteivät pysty kenenkään päätä kääntämään. Siksipä nämä avaukset lienevät trolleja.
Miten niin ateistit? Ihan yhtälailla jokainen normaali kristitty tietää evoluution tieteelliseksi faktaksi.
Höpsis. Evoluutio on fakta, ja evoluutioteoria on evoluution mekanismeja selittävä tieteellinen teoria.
Vierailija kirjoitti:
Kalastahan myö ollaan tultu.
Hiilestä tehty affena! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ateistin uskontunnustus
"Minä uskon: Suureen alkuräjähdykseen, joka sikisi itsestään sattumalta absoluuttisesta tyhjyydestä.
Minä uskon: Darwiniin, hänen profeettoihinsa (mm. Richard Dawkins, Stephen Hawking) sekä pyhiin kirjoituksiinsa.
Minä uskon: Kokeellisen tieteen sekä terveen järjen vastaisesti, että elämää voi syntyä itsestään kuolleesta ja elottomasta materiasta.
Minä uskon: Makroevoluutioon ja sattumanvaraisten mutaatioiden jalostavaan ja uusia lajeja luovaan ilosanomaan.
Aamen."
Ihan luokattoman huonoa läppää. Ilmeisesti olette itse niin sokeita uskossanne, ettette pysty käsittämään, että muut rakentaa maailmankuvansa ihan toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistin uskontunnustus
Aamen."
Ihan luokattoman huonoa läppää. Ilmeisesti olette itse niin sokeita uskossanne, ettette pysty käsittämään, että muut rakentaa maailmankuvansa ihan toisin.
Hanki huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Evoluutio on fakta, ja evoluutioteoria on evoluution mekanismeja selittävä tieteellinen teoria.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Viitsisitkö kertoa niille kvanttitason häärijille, että käväisisivät auttamassa niitä tutkijoita, jotka epätoivoisesti yrittävät saada abiogeneesiä todistettua.