Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan ole oikeasti niin *tyhmä* ettei usko evoluutioteoriaan? Olen ihan satavarma että noi on jotain trolleja.

Vierailija
09.03.2025 |

Evoluutioteoria on aukottamasti todistettu oikeaksi. Eikö kaikki tiedä sitä?

Kommentit (1070)

Vierailija
1/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Vierailija
2/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä milloinkaan todistaa aukottomasti todeksi? T. Pilkun viilaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, jotka eivät usko evoluutioteoriaan, mutta eivät he kyllä useinkaan lähde siitä keskustelemaan. Ateistit taas tarttuvat aiheeseen todella innokkaasti, vaikka tietävät, etteivät pysty kenenkään päätä kääntämään. Siksipä nämä avaukset lienevät trolleja.

Vierailija
4/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi maailman.

Vierailija
6/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala loi maailman.

Sehän ei sinänsä liity tai vaikuta evoluutioon mitenkään, miten maapallo on syntynyt. 

Hän loi myös elämän.

https://www.raamattu.fi/raamattu/KR38/GEN.1

Vierailija
7/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin evoluutiota voi tapahtua, mutta ei ihminen ole apinasta kehittynyt.

Vierailija
13/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen alkuräjähdyksen pisti alulle?

Vierailija
14/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon asia se onkin, enkä tosiaan usko evoluutioTeoriaan sellaisenaan. 

Vierailija
15/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysikko Roger Penrose on laskenut, että universumin syntyminen sattumalta/itsekseen on niin epätodennäköistä, että se on matemaattisesti laskettuna käytännössä mahdotonta. Kyse on siis todella todella pienestä luvusta. Googlatkaa lisää jos kiinnostaa, vaikka "Roger Penrose the chances for our universe to be".

Vierailija
16/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesajan kirja 

Mihin te vertaisitte Jumalaa, mikä voisi häntä kuvata? Patsasko? Senhän mestari valaa, ja kultaseppä päällystää sen kullalla ja takoo sille hopeiset ketjut. He auttavat toinen toistaan ja sanovat toisilleen: Pidä kiinni! Ja takoja auttaa kultaseppää, vasaranheiluttajaa, alasinmiestä. Hän sanoo saumasta: Nyt on hyvä, ja vahvistaa sen niiteillä, ettei se liiku. Jonka varat eivät riitä suuriin kustannuksiin, hän valikoi vain kappaleen lahoamatonta puuta ja etsii käsiinsä taitavan mestarin veistämään patsaan, joka pysyy tukevasti pystyssä.

Ettekö te mitään tiedä, ettekö ole kuulleet, eikö teille ole kerrottu tätä alusta alkaen? Ettekö ole oppineet ymmärtämään, miten maailma on saanut alkunsa?Korkealla hän on, maan piirin yllä, maan asukkaat ovat hänelle kuin heinäsirkkoja. Hän leväytti auki taivaan kuin kankaan ja jännitti sen kuin teltan asuttavaksi. Olemattomiksi hän tekee mahtimiehet, tyhjää ovat hänelle maan valtiaat: tuskin heidät on istutettu, tuskin kylvetty, tuskin vesat ovat juurtuneet, kun hän jo henkäisee, ja he kuihtuvat ja myrskytuuli vie heidät mukaansa kuin oljenkorret.

Mihin te minua vertaisitte? Kuka on minun kaltaiseni? kysyy Pyhä. Kohottakaa katseenne korkeuteen: kuka on tämän kaiken luonut? Hän, joka kutsuu esiin taivaan joukot täydessä vahvuudessaan, hän, joka tuntee ne nimeltä, joka ainoan. Suuri on hänen väkevyytensä, valtaisa hänen voimansa: yksikään joukosta ei jää pois.

Vierailija
17/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesaja

Voi ihmistä, joka riitelee luojaansa vastaan, voi ruukunsirpaletta sirpaleitten joukossa! Sanooko savi muovaajalleen: Mitä sinä pystyt tekemään? Sanooko teos tekijälleen: Ei sinulla ole taitajan kättä. Voi sitä, joka sanoo isälle: Sinäkö muka pystyit siittämään? ja äidille: Sinäkö muka synnytit?

Näin sanoo Herra, Israelin Pyhä, hän, joka on Israelin luonut: Tekö vaatisitte minut tilille lapsistani, tekö antaisitte minulle neuvoja ja ohjeita omien kätteni töistä? Minä tein maan ja loin ihmisen sitä asumaan. Minä levitin käsilläni auki taivaan ja käskyilläni ohjasin sen joukkoja.

Näin sanoo Herra, Jumala, joka loi taivaan ja muovasi ja valmisti maan, joka asetti sen perustuksilleen, ei luonut sitä tyhjäksi vaan teki sen asumista varten, näin hän sanoo: Minä olen Herra, eikä muuta jumalaa ole. En ole puhunut salassa, jossakin maan hämärässä kolkassa. En ole neuvonut Jaakobin jälkeläisiä etsimään minua autiudesta ja tyhjyydestä. Ei, minä olen Herra, minä puhun julki totuuden ja minun sanani ovat oikeat.

Vierailija
18/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://uusitie.com/onko-torinon-kaarinliinaan-ikuistunut-ylosnousemuks…

Onko Torinon käärinliinaan ikuistunut ylösnousemuksen hetki?

Vierailija
19/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/1070 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi