Peppuseksiä haluavat miehet, tässä teille vinkki
Ostakaa ranteenvahvuinen imukuppidildo ja istukaa siihen.
Kommentit (67)
Mulla on iso kokoelma noita ja kaikkien päälle olen istunut ja monesti, siihenpä ne peppuseksit on jääneetkin kun ei naisia kiinnosta.
Oon nyt toista päivää istunu tappi pyllyssä, millos saan panna sitä naista?
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt toista päivää istunu tappi pyllyssä, millos saan panna sitä naista?
Kuka tässä sellaisesta on puhunut? Halusit peppuseksiä, sait peppuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on hyvä. Mies otti taas vuosien jälkeen peppuseksin puheeks ja mä en tykkää siitä yhtään. Se tuntuu vaan niin kamalalta ja sattuu vaikka kuinka lämmittää, valmistelee ja liukkarit. Kerroin että tilanne ei oo muuttunut mutta annoin kaks vaihtoehtoa, menee ettii naisen kuka siitä tykkää, on täysin vapaa hoitaa sen muualla. Tai si ostan sträpin ja paksun dildon kun silläkin on paksu, ja laitetaan se sen takamuksen ja katotaan miltä tuntuu. Si ku sen perä on totutettu siihen niin voidaan harkita asiaa uudestaan.
Alatko sinäkin sitten tykkäämään peppuseksistä ja otat munan peppuun, kunhan miehen peppu ensin tottuu sträppiin? Silleenkö sinunkin tuntemukset siinä samalla muuttuvat?
Entä jos nainen haluaa peppuseksiä, niin onko miehen ihan pakko tunkea ensin dildo omaan peppuun vaikkei haluaisi tai pitääkö naisen ottaa muna peppuun ensin vaikkei haluaisi, jos mies haluaisi dildon omaansa?
Tämäkö on se hyvä vinkki?
Saako pariskunta keskenään päättää mikä on kummallekin ok ja mihin hommaan itse suostuu/ suostuu toiselle tekemään?
Saako silti tykätä peppuseksistä vaikkei toinen tykkäisi? Saako kukaan nainen tykätä peppuseksistä? Ainiin, apua, entä jos käytän sträppiä mieheen ja se dildo ei olekaan heteroseksuaalisesta silikonista valmistettu, tuleeko miehestä sitten homo?
Fica, N49
Niin mitä jos tosiaan kaikki saisivat ihan itse päättää mihin suostuvat ja vaikkei kaikki tykkäisikään samasta niin toista ei häpäistä tai rankaista hänen toiveistaan eikä ketään painosteta tai syyllistetä heille epämieluisaan toimintaan.
Osa naisista nauttii penetratiivisesta anaaliseksistä omaan suuntaansa, osa miehensä tai naisensa tyydyttämisestä anaaliseksin merkeissä. Osa miehistä haluaa peppuun täytettä, osa haluaa panna naista perseeseen, osa miestä. Jotkut on vieläpä, hui kauhistus, biseksuaaleja ja saattaa haluta touhuta molempien sukupuolten kanssa, anaaliseksin merkeissä tai muuten.
Kaikki miehet ei himoitse anaaliseksiä, osa naisista rakastaa sitä. Sen pituinen se.
-se bi.N joka aiemmin kirjoitti ettei anaaliseksi todellakaan (!!) ole hänen juttunsa mutta tietää useamman naisen joiden juttu se on.
Peppuseksiä vihaavat naiset, tässä teille vinkki: hankkikaa sellainen mies, jota ei peppuseksi kiinnosta.
No hanki sinä sellainen imukuppidildo ja istu siihen.