Peppuseksiä haluavat miehet, tässä teille vinkki
Ostakaa ranteenvahvuinen imukuppidildo ja istukaa siihen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Todella harvat naiset nauttivat peppuseksistä. Toki Porvoossa av palstalla siitäkin nautitaan.
Ja sinulla on tämä tilasto saatavilla?
Vierailija kirjoitti:
Todella harvat naiset nauttivat peppuseksistä. Toki Porvoossa av palstalla siitäkin nautitaan.
Onneksi on löytynyt todellinen harvinaisuus naisystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on hyvä. Mies otti taas vuosien jälkeen peppuseksin puheeks ja mä en tykkää siitä yhtään. Se tuntuu vaan niin kamalalta ja sattuu vaikka kuinka lämmittää, valmistelee ja liukkarit. Kerroin että tilanne ei oo muuttunut mutta annoin kaks vaihtoehtoa, menee ettii naisen kuka siitä tykkää, on täysin vapaa hoitaa sen muualla. Tai si ostan sträpin ja paksun dildon kun silläkin on paksu, ja laitetaan se sen takamuksen ja katotaan miltä tuntuu. Si ku sen perä on totutettu siihen niin voidaan harkita asiaa uudestaan.
Peppuseksiä vihaavat naiset ovat sairaita.
Peppuseksiä vaativat miehet ovat sairaita homoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jättänyt kaksi tyttöystävää sen takia koska eivät ole suostuneet ottamaan peppuun. Peppuseksiä pitää olla suhteessa ja se on miehelle kunnianosoitus.
M28
Homo.
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksi on ihanaa
N44
Tule rohkeasti kaapista, Marko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otanta on omasta suhteesta. Mies nauttii ja minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on hyvä. Mies otti taas vuosien jälkeen peppuseksin puheeks ja mä en tykkää siitä yhtään. Se tuntuu vaan niin kamalalta ja sattuu vaikka kuinka lämmittää, valmistelee ja liukkarit. Kerroin että tilanne ei oo muuttunut mutta annoin kaks vaihtoehtoa, menee ettii naisen kuka siitä tykkää, on täysin vapaa hoitaa sen muualla. Tai si ostan sträpin ja paksun dildon kun silläkin on paksu, ja laitetaan se sen takamuksen ja katotaan miltä tuntuu. Si ku sen perä on totutettu siihen niin voidaan harkita asiaa uudestaan.
Käy sääliksi sun miestäsi. Toivottavasti ei jää tollaseen suhteeseen, vaan löytää paremman kumppanin itselleen.
Ai niin kuin sinä löysit Peran?
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksi on ihanaa
N44
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?
Ooo nukun hanurini alla, oo-o, elän runkkaamalla! 🤡🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Totea, että peppuseksiä saat, jos ensin syöt sieltä tulevan ison annoksen.Voipi mennä halut.
Olipa viisas ja humoristinen juttu. Keksitkö ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jättänyt kaksi tyttöystävää sen takia koska eivät ole suostuneet ottamaan peppuun. Peppuseksiä pitää olla suhteessa ja se on miehelle kunnianosoitus.
M28
Homo.
Homo nai miestä perseeseen.
Heteromies nai naista perseeseen.
Piilohomo ei nai ketään perseeseen, koska pelkää muuttuvansa homoksi. Ei ole varma seksuaalisuudestaan ja siksi itkee ja kiukuttelee keskustelupalstoilla.
Vielä ei ranteenvahvunen mene. Harjoitus tekee mestarin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totea, että peppuseksiä saat, jos ensin syöt sieltä tulevan ison annoksen.Voipi mennä halut.
Minä siinä peppuseksissä on noin helkitun kauheaa? Ja miksi pitää tulla (kirjaimellisesti) suoltamaan tuollaista paskaa?
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei kaikkeen pervoon tarvitse suostua.
Miksi tän kaiken vihan pitää kohdistua juuri peppuseksiin eikä niihin painostaviin miehiin?
Itselläni on tosiaan vaimon ranteen paksuinen dildo käynyt monta kertaa perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et kestäisi sitä, jos miehesi saisi paremmat orkun sträppärillä, kun sun pillullasi. Ai että, mikä mökötys siitä seuraisikaan.
Niinhän sä luulet. Ei oo multa pois miten se saa orkkunsa. Sitäpaitsi se laukeaa mun pilluun aina kahdessa minuutissa joten isompi ongelma se on ku joku erilainen orkku. Vaikka se sais orkun toisen naisen peppuun tai pilluun niin mitä sitten. Mulle kävisi hyvinkin avoin suhde. Sen yksi tarkoitus olisikin just se että muualla saa erilaista seksiä kun kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otanta on omasta suhteesta. Mies nauttii ja minä en.
Joten harvat naiset nauttivat peppuseksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs peppuseksiä vaativat naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs peppuseksiä vaativat naiset?
Neki on iha homoja
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, mutta ei se ole sitä mitä haluan.
Et siis halua peppuseksiä? Miksi avasit ketjun?
Ei tietenkään, mutta tuo aikaisempi kommentti on taas ihan älytön.