Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksiä haluavat miehet, tässä teille vinkki

Vierailija
09.03.2025 |

Ostakaa ranteenvahvuinen imukuppidildo ja istukaa siihen.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kokeilla peppuseksiä, mutta mieheni ei ole innostunut! Kiihottaisi niin kovasti tehdä sitä!!! Vähän hyväillyt peppua sieltä sun täältä ja sekin jo vaatii lisää!!! Mikähän siinä pelottaa? Ensin voisi kokeilla jollain muulla ja sitten kalulla

N62

Vierailija
22/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin kokeilla peppuseksiä, mutta mieheni ei ole innostunut! Kiihottaisi niin kovasti tehdä sitä!!! Vähän hyväillyt peppua sieltä sun täältä ja sekin jo vaatii lisää!!! Mikähän siinä pelottaa? Ensin voisi kokeilla jollain muulla ja sitten kalulla

N62

Mikset laita hakuun miestä joka sulle antais peppuseksikokemuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N62

Palvelukseen halutaan... Niinpä, niin! Ei nyt ihan niin yksinkertaista. Ikääkin on jo hieman, vaikka olen kyllä reipas seksuaalisesti😅

N62

Vierailija
24/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totea, että peppuseksiä saat, jos ensin syöt sieltä tulevan ison annoksen.Voipi mennä halut.

Minä siinä peppuseksissä on noin helkitun kauheaa? Ja miksi pitää tulla (kirjaimellisesti) suoltamaan tuollaista paskaa?

Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei kaikkeen pervoon tarvitse suostua.

Vierailija
25/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jättänyt kaksi tyttöystävää sen takia koska eivät ole suostuneet ottamaan peppuun. Peppuseksiä pitää olla suhteessa ja se on miehelle kunnianosoitus.

M28

Vierailija
26/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N62

Palvelukseen halutaan... Niinpä, niin! Ei nyt ihan niin yksinkertaista. Ikääkin on jo hieman, vaikka olen kyllä reipas seksuaalisesti😅

N62

Meillä on juuri toisinpäin. Vaimoni (myös 62 😉) ei tunnu syttyvän ajatukselle, vaikka olen selkeästi osoittanut olevani kiinnostunut peppu-seksistä.

Hyväillen usein hänen peräaukkoaan rakastellessamme (hän on selällään polvet koukussa, minä kyljelläni poikittain häneen nähden, "alempi" käteni hänen pakaroidensa alla). 

Joskus saan sormea vähän sisään peräaukkoon ja saan sitä siellä jonkun aikaa pitääkin. Tuntuu muuten mahtavalta, kun penis liikkuu hänen pillussaan ja tunnen sen sormellani peräaukon kautta!

Hän kuitenkin ottaa käteni aika nopeasti pois, eikö ole mitenkään osoittanut haluavansa mennä pidemmällä peppuseksin suhteen, mikä kieltämättä minua harmittaa.

Olisitko kiinnostunut kokeilemaan sitä? Jos molemmat siitä nauttisivat, voisimme sitä tehdä aina silloin tällöin. Tai voisimme myös jättää sen kertaluontoiseksi kokeiluksi.

Sehän olisi kätevää, pidettäisiin se meidän yhteisenä salaisuutena, ilman mitään sitoumuksia. 

Olisi ihanaa edes kerran kokeilla, miltä se tuntuu, kun saisi työntyä peräaukkoon, naida hellästi (tai rajumminkin, jos niin haluaisit) ja lopuksi laueta sinne (kondomin kanssa tietenkin).

Jos olet kiinnostunut, niin mietitään, miten edetään?

M57

Vierailija
27/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N62

Onko joku mies joka haluais kokeilla peppuseksiä, mutta vaimo ei halua? Millä hän sitä perustelee? Jotenkin niin hassua kun toinen haluaa ja toinen ei! Voisko löytyä kompromissi? Kummankin halujen mukaan joskus, ei nyt mitään ihan älytöntä kuiteskaan... Mun halu olis peppuseksi! Vähän jollain kokeillutkin kyllä 

N65

Vierailija
28/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kokeillut? Tästähän voisi alkaa kokeilemaan ensin

Vierailija
29/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvat naiset nauttivat peppuseksistä. Toki Porvoossa av palstalla siitäkin nautitaan.

Vierailija
30/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukuppidildo löytyy kylppärin seinästä. Ei ranteen paksuinen vaan itselle sopiva.

M55

Vierailija
31/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan jo ajatustakin anaaliseksistä, en halua ottaa mitään pyllyyn ja toisen pyllyä voin ronkkia vain kumppanin mieliksi. 

Mutta jopa minä tunnen kaksi naista (ex-tyttöystävä ja sitten mun pitkäaikainen paras ystävä) jotka pitävät anaaliseksistä ja se on jopa tärkeä ellei pakollinen osa seksielämää heille, myös oman kivan ollessa kyseessä.

En onneksi ole koskaan muualla kuin netissä törmännyt mihinkään anaalihulluihin miehiin jotka yrittävät painostaa toista persehommiin. Luulen että se pakottaminen ja tuputus aiheuttaa nuo asenteet missä joko kaikkien pitäisi rakastaa anaaliseksiä tai ettei kukaan sitä tee muka kuin inhojen ukkojen mieliksi. 

Vierailija
32/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totea, että peppuseksiä saat, jos ensin syöt sieltä tulevan ison annoksen.Voipi mennä halut.

Minä siinä peppuseksissä on noin helkitun kauheaa? Ja miksi pitää tulla (kirjaimellisesti) suoltamaan tuollaista paskaa?

Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei kaikkeen pervoon tarvitse suostua.

Joo joo tämä ymmärretään kyllä mutta miksi siitä kiinnostumattomuudesta ihan erikseen pitää näitä aloituksia tehdä? "Minä muuten en tykkää asiasta X joten muutkaan eivät saa tykätä!!!"

Vierailija
33/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut kymmenen kertaa voimakkaampia orgasmeja kun olen saanut dildoa pyllyyn itsekseni, tai kun joku on vyödildolla pannut. Verrattuna että laukeaisin vagina yhdynnässä tai suihinotossa.

Muutenkin se tuottaa enemmän seksuaalista mielihyvää olla panemisen kohteena kuin se joka panee.

Siinäpä teille pureskeltavaa anaalikammoiset!

Vierailija
34/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös peppuseksin vonkaajiille vinkki.Vaihtaa naisen mieheen.

Vierailija
35/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pyllistää auliisti ja ottaa peppuun ja vielä nauttii siitä. Hän myös nai minua takaapäin lanteille kiinnitettävällä strap onilla peppuun. Peppuseksi on myös nautinnolista oikeen harrastettuna. Itse joskus laukean kulliin koskematta kun sträp oikeen osuu eturauhaseen. Kukaan ei voi tuomita sitä mitä 2 aikuista harrastaa omasta suostumuksestaan. Sen verran vielä että nämä ulisijat tällä palstalla voisivat hommata jonkin moisen seksielämän ja tulla sitten vasta huuteleen. M. 46.

Vierailija
36/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut kymmenen kertaa voimakkaampia orgasmeja kun olen saanut dildoa pyllyyn itsekseni, tai kun joku on vyödildolla pannut. Verrattuna että laukeaisin vagina yhdynnässä tai suihinotossa.

Muutenkin se tuottaa enemmän seksuaalista mielihyvää olla panemisen kohteena kuin se joka panee.

Siinäpä teille pureskeltavaa anaalikammoiset!

Yksi sana: eturauhanen.

Ja sitä ei naisilla ole.

M44
37/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nimenomaan ikäisesi kanssa tahtoisin harrastaa peppuseksiä, oon M44. 

Jos aihe kiinnostaa ja ajatus vieraasta miehestä rakastelemassa peppuusi, niin tutustutaan. 

Olisi kiva opettaa siihen ja käydä säännöllisesti nauttimassa. 

Ainiin, asun pks....

M44
38/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minulla kotona juuri niin. 

Rakastan peppuseksiä, mutta pitkässä avioliitossani ei sellaisia nautintoja ole. 

Olisi ihanaa löytää peppuseksiin mukava nainen, joka nauttii siitä yhtälailla.

Vierailija
39/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen roskiin ja vaihtoon jos ei pyllyreikää heru

Vierailija
40/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on hyvä. Mies otti taas vuosien jälkeen peppuseksin puheeks ja mä en tykkää siitä yhtään. Se tuntuu vaan niin kamalalta ja sattuu vaikka kuinka lämmittää, valmistelee ja liukkarit. Kerroin että tilanne ei oo muuttunut mutta annoin kaks vaihtoehtoa, menee ettii naisen kuka siitä tykkää, on täysin vapaa hoitaa sen muualla. Tai si ostan sträpin ja paksun dildon kun silläkin on paksu, ja laitetaan se sen takamuksen ja katotaan miltä tuntuu. Si ku sen perä on totutettu siihen niin voidaan harkita asiaa uudestaan.

Sä et kestäisi sitä, jos miehesi saisi paremmat orkun sträppärillä, kun sun pillullasi. Ai että, mikä mökötys siitä seuraisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän