Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksiä haluavat miehet, tässä teille vinkki

Vierailija
09.03.2025 |

Ostakaa ranteenvahvuinen imukuppidildo ja istukaa siihen.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, mutta ei se ole sitä mitä haluan.

Vierailija
2/67 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksi on ihanaa

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et puhu kaikkien naisten puolesta, etkä miestenkään, jotka peppuunsa ottavat. Jos sulla on huono kokemus peppuseksistä, niin mielipahan purkauspaikka ei ole tämä keskustelupalsta.

Vierailija
4/67 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut vaimon tuntemuksiin mitenkään. Teinkö jotain väärin? Taidan silti jatkaa samalla linjalla kuin aiemmin eli huolehdin rouvan tyydytyksestä ja riittävistä alkulämmittelyistä.

Vierailija
5/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et puhu kaikkien naisten puolesta, etkä miestenkään, jotka peppuunsa ottavat. Jos sulla on huono kokemus peppuseksistä, niin mielipahan purkauspaikka ei ole tämä keskustelupalsta.

Mitä vielä, ihan hyvä vinkkihän tuo on. Olen mies, tykkään peppuseksistä, voin antaa ja ottaa.

Varmaan kenelle tahansa peppuseksiä mankuvalle miehelle ihan kurantti homma kokeilla oman vehkeensä kokoista kankea omaan pyllyynsä. Tietää sitten mitä on pyytämässä naiseltakin.

Vierailija
6/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta nyt pitää kiiruhtaa töihin.

Vierailija
7/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hyvä. Mies otti taas vuosien jälkeen peppuseksin puheeks ja mä en tykkää siitä yhtään. Se tuntuu vaan niin kamalalta ja sattuu vaikka kuinka lämmittää, valmistelee ja liukkarit. Kerroin että tilanne ei oo muuttunut mutta annoin kaks vaihtoehtoa, menee ettii naisen kuka siitä tykkää, on täysin vapaa hoitaa sen muualla. Tai si ostan sträpin ja paksun dildon kun silläkin on paksu, ja laitetaan se sen takamuksen ja katotaan miltä tuntuu. Si ku sen perä on totutettu siihen niin voidaan harkita asiaa uudestaan.

Vierailija
8/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäkin asia on niin paha paikka toisille. Jos ap ei halua peppuseksiä, niin hänellä on täysi oikeus siitä kieltäytyä. Miksi pitää meuhkata siitä?

Vierailija
9/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on hyvä. Mies otti taas vuosien jälkeen peppuseksin puheeks ja mä en tykkää siitä yhtään. Se tuntuu vaan niin kamalalta ja sattuu vaikka kuinka lämmittää, valmistelee ja liukkarit. Kerroin että tilanne ei oo muuttunut mutta annoin kaks vaihtoehtoa, menee ettii naisen kuka siitä tykkää, on täysin vapaa hoitaa sen muualla. Tai si ostan sträpin ja paksun dildon kun silläkin on paksu, ja laitetaan se sen takamuksen ja katotaan miltä tuntuu. Si ku sen perä on totutettu siihen niin voidaan harkita asiaa uudestaan.

Ja sittenkö sinä muka suostuisit siihen? Salli minun nauraa.

Mutta hyvä, että sanoit miehelle vaihtoehdot. Hän voi sitten miettiä kuinka tärkeää asia on hänelle.

Vierailija
10/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aloituksia kun näkee, niin ei voi kuin olla kiitollinen omasta naisystävästä, joka haluaa peppuseksiä ihan oma-aloitteisesti.

Vierailija
11/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vinkki on etsiä peppuseksistä pitävä nainen. 

Vierailija
12/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea, että peppuseksiä saat, jos ensin syöt sieltä tulevan ison annoksen.Voipi mennä halut.

Vierailija
13/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi sun miestäsi. Toivottavasti ei jää tollaseen suhteeseen, vaan löytää paremman kumppanin itselleen. 

Vierailija
14/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehotin naiselle että hän ottais mut sträppärillä kun ei itenhalunnu munaa peppuun. No ei kelvannu sekään. Olkoot tanan lahna jolle ainoa seksi on pimeässä peiton alla ja vain lapsen tekoa varten. 

Vierailija
15/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä aloituksia kun näkee, niin ei voi kuin olla kiitollinen omasta naisystävästä, joka haluaa peppuseksiä ihan oma-aloitteisesti.

Samaa mieltä! Se on kyllä oikein kiihottavaa ja mukava lisä rakasteluun! Ensin aloitettiin ihan että sormella koskettelin siitä ympäriltä hellästi, vaimo kiihottui jo tästäkin. Ja minä! Siitä sitten vähitellen siirryttiin oikeaan peppuseksiin🙂 Varovaisuus ja hygienia on kuvioissa aina mukana! Ja luottamus!

Vierailija
16/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sittenkö sinä muka suostuisit siihen? Salli minun nauraa.

Mutta hyvä, että sanoit miehelle vaihtoehdot. Hän voi sitten miettiä kuinka tärkeää asia on hänelle.

Tottakai mä suostun pakkohan se on kun itse ehdotin. Mun mielestä se on hyvä että on vaihtoehtoja jos ei itse ole valmis. Kun en mä nyt kohtuuttomasti viitsisi sitä kokonaan vaatia oleen ilman Jos se olisi tärkeää. 

Vierailija
17/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppuseksiä vihaavat naiset ovat sairaita.

Vierailija
18/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totea, että peppuseksiä saat, jos ensin syöt sieltä tulevan ison annoksen.Voipi mennä halut.

Minä siinä peppuseksissä on noin helkitun kauheaa? Ja miksi pitää tulla (kirjaimellisesti) suoltamaan tuollaista paskaa?

Vierailija
19/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perä kun oikein tottuu sträppiin niin ei muuta enää haluakaan, varo vain mitä lupailet.

Vierailija
20/67 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä peppuseksiä vihaavat naiset jätetty tämän asian takia, vai miksi se herättää noin paljon vihaa? Kaikki miehet eivät sitä halua ja vastaavasti kaikki naiset eivät siitä tykkää. Mutta miten se on teiltä pois, jos joku siitä sitten tykkääkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi