Läppärit ei kestä paria vuotta pidempään.
2 v sitten ostin 500 euron läppärin ja eilen se hajosi. Takuu vanheni kaks kuukautta sitten mutta yritän saada vielä myyjältä korvauksia. Kai myyjällä on joku virhevastuu kun hajosi.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli työkoneena 10v edellinen läppäri. Yritysleasingin 2v jälkeen ostettu applen macbook pro, jota käytin ite 8v ja se on nyt mun siskolla opiskeluläppärinä. Toimii edelleen ilman ongelmia.
Omat kokemukset kanssa Appleista ja hyvin pelaa ja pystyy huoltamaan. Just ostin uuden 16" macbook pro M4 max sirulla ja toiv kestää myös sen muutaman vuoden.
Mun Fujitsu-Siemensin Amilo on kai vuodelta 2002... Toimii :D
Vierailija kirjoitti:
Oma läppäri on vuodelta 2017. On käynyt pari kolme kertaa huollossa viime vuosina mutta edelleen hyvä kone netin käyttöön yms.
Sama täällä. Ei saa enää päivityksiä ensi lokakuun jälkeen.
Halpispaska on paskaa. Yritystason läppärit kestävät heittämällä lähemmäs kymmenen vuotta.
Ne toimii monesti niin kauan ku hardware rasitust kestää. Hp varmaan huonoin kestävyydes acerin kaa.
Tavaroiden suunniteltu hajoaminen. Gigantista ostettu läppäri kesti alle 2 vuotta.
Mulla on edelleen toimiva pöytäkone Pentium 233 MMX, Windows95.
Lenovoa en ostais ikinä (enää). Kerran ostin mutta niin paljon vikoja, kävi huollossakin välillä, ja sen jälkeen ilmeni taas uusi vika ja liike lunasti laitteen takaisin. Ehdinköhän 3 kk pitää sitä.
Macbook pro täälläkin. Laadukas vehje alumiinirungosta lähtien, hintahan nyt tietysti on hieman tyyris.
Mulla on ollut läppäri vuodesta 2005. Nyt käytössä oleva on vasta toinen hankkimani läppäri. Tämän ostin muistaakseni 2018.
Vierailija kirjoitti:
Mun läppäri 12 vuotta vanha ja toimii edelleen hyvin.
Samoin, myös tabletti tuli nyt 10v ja ollut päivittäin käytössä. Läppäri ehkä kerran viikossa, lataan aina kun 20% akkua jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko asus läppärit sitten vaan huonoja. Tilasin jo uuden Lenovo läppärin. T ap
Kyllä on, ainakin mulla. Niin hidas alusta asti! Tuuletin huutaa jo pienestä, hyvä kun Youtubesta selviää.
Vierailija kirjoitti:
Ne toimii monesti niin kauan ku hardware rasitust kestää. Hp varmaan huonoin kestävyydes acerin kaa.
HP läppärini täyttää kohtapuoliin 9v. Toimii moitteettomasti edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Macbook pro täälläkin. Laadukas vehje alumiinirungosta lähtien, hintahan nyt tietysti on hieman tyyris.
Mikä Maceissa on niin hienoa, että pitää maksaa paljon enemmän kuin laadukkaasta PC:stä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Maceissa on niin hienoa, että pitää maksaa paljon enemmän kuin laadukkaasta PC:stä?
Miksi luulet, että ne maksavat PALJON enemmän?
t. eri
Kyllä mulla vielä 7 vuoden jälkeen pelittää ihan hyvin. Edellisetkin taisi kestää ainakin10 vuotta. Toki en mitään parin sadan aceria tai asusia koskaan ostaisikaan.
Mulla on kestänyt jo 5 vuotta ilman mitään ongelmia. Tosin tämä maksoikin 2000 euron pintaan.
Olen pudottanut HP:n läppärini pari kertaa lattialle ja edelleen toimii ongelmitta. Akku ei enää kestä, mutta se ei haittaa, koska käytän konetta vain kotona. Ostin koneen 2016.
Apple kestää. Eka MacBook Pro kesti kymmenen vuotta ihan hirveän kovassa jatkuvassa käytössä. Nyt MacBook Air keveämmässä mutta silti päivittäisessä käytössä ja tämäkin jo kahdeksan vuotta vanha ja edelleen toimii moitteetta.
Mitäpäs siihen sanotte, oma Applen i pad pro on ollut lähes ympärivuorokautisessa käytössä jo 6.5 vuotta ja toimii loistavasti.