KAJ vai Erika?
Kommentit (219)
KAJ
Pidän heidän kappaleestaan enemmän.
Miksi täällä on kaikkien pakko voimaantua Erikasta ja hänen esityksestä? Jos ei voimaannu, niin huudetaan ja haukutaan uskonnolliseksi pöjäksi? Miksi nää haukkujat alentuu samalle tasolle kuin persu provot täällä?
Mä olen luukuttanu Hanna Fernin Brave biisiä jo pitkään. Se on mun mielestä melodisesti kivempi kuin Ich Komme.
Silti toivon Erikalle ja Suomen esitykselle hyvää sijoitusta.
Toivon, että Erika voittaa, mutta äänestän silti Kajta. Superylpeä ja iloinen molemmista. Suomella on historiallisen upea menestysmahdollisuus kahden kappaleen voimin. Mitä jos vaan toivotaan hyvää molemmille, niin Kaj ja Erikakin tekevät.
Mä en ymmärrä tätä vastakkainasettelua. Viime vuonna Euroviisuihin osallistui 37 maata. Tänä vuonna on varmaan suunnilleen yhtä monta osallistujaa. Kauhea kohkaus kahdesta osallistujasta kun ei ole kuullut muiden maiden ehdokkaita ollenkaan. Yhtä lailla Suomi ja Ruotsi voi olla viimeisenä ja tokavikalla sijalla. Suomelle tuo olisi tuttua, Ruotsille järkytys.
Henkilökohtaisesti en pidä kummastakaan. Toinen edustaa vain huonoa makua ja on umpipaska biisinä, toinen on mitäänsanomatonta diskohumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä vastakkainasettelua. Viime vuonna Euroviisuihin osallistui 37 maata. Tänä vuonna on varmaan suunnilleen yhtä monta osallistujaa. Kauhea kohkaus kahdesta osallistujasta kun ei ole kuullut muiden maiden ehdokkaita ollenkaan. Yhtä lailla Suomi ja Ruotsi voi olla viimeisenä ja tokavikalla sijalla. Suomelle tuo olisi tuttua, Ruotsille järkytys.
Henkilökohtaisesti en pidä kummastakaan. Toinen edustaa vain huonoa makua ja on umpipaska biisinä, toinen on mitäänsanomatonta diskohumppaa.
Lisäksi kun oman maan äänestäjät ei voi äänestää omaa edustajaa pitäisi muun Euroopan äänestää Suomen biisiä. Kysymys, äänestääkö Eurooppa tylsää ja huonoa biisiä jonka "taiteellinen" arvo(heh) on lähinnä laulajan mikrofonin runkkaus. Kelle tuli edes mieleen laittaa ehdokkaaksi jotain näin banaalia? Jumbosija kutsuu ja ansiosta. Voihan se olla että tarkoitus olikin ettei seuraavien kisojen järjestäminen osu kohdalle. Siinä tapauksessa, homma hoidettu.
Toivottavasti Erika ei pääsisi edes finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Erika ei pääsisi edes finaaliin.
Olisi se puna-armeijan kuoro siellä taustalla edes.
Vierailija kirjoitti:
KAJ
Pidän heidän kappaleestaan enemmän.
Miksi täällä on kaikkien pakko voimaantua Erikasta ja hänen esityksestä? Jos ei voimaannu, niin huudetaan ja haukutaan uskonnolliseksi pöjäksi? Miksi nää haukkujat alentuu samalle tasolle kuin persu provot täällä?
Mä olen luukuttanu Hanna Fernin Brave biisiä jo pitkään. Se on mun mielestä melodisesti kivempi kuin Ich Komme.
Silti toivon Erikalle ja Suomen esitykselle hyvää sijoitusta.
Sanna Ukkola haukkui erika kritisoijia incel miehiksi. Aika vauva palsta tasoa tuon Sannan, siis helunan jutut. Jossain jutussa aikoinaan kehui kultamekko-iidaa älykkääksi "kaunottareksi" jota luuserit joilla ei ole mitään mahkuja upeaan iidaan kehtaavat arvostella. Innolla odotan joka viikkoista Ukkola kolumnia.
.
Erikalla oli kutsuva doggy style asento esityksessä niin että minullakin viisari heilahti. Kyllä Erikalle soisin voiton.
Yksinkertaisesti erika on teennäinen ja tekemällä tehty. Biisi on p💩sk💩
Kaj on hauska ja ihana, tuo hyvää mieltä.
Erikalla kaunis ääni mutta tuhruinen look ja seksiaiheinen biisi on lähinnä nolo.
Ruotsalaiset on coolimpia. Ne kehtaa! Suomalaiset on hiukan yksioikoisia ja vähän jäljessä. Luulisi nyt kun internetkin käytössä, niin maailmankuva avartuisi.
Toivottavasti ensi vuonna tehdään kappaleita, joista ei voisi ajatella, ettei nolompaa ja hassumpaa.
Hyvin ojentuu nilkat tuossa kansantanssivideossa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti erika on teennäinen ja tekemällä tehty. Biisi on p💩sk💩
Kaikki nuo on. Ruotsalaiset on vain taitavampia olemaan ajan hermoilla.
Jotenkin tuo Erikan kappaleen tarina on hassu. Siinä nainen menee miehen luo ja sanoo suoraan haluavansa seksiä ja orgasmin.
Kun muslimimaissa nyt esim nainen lähestyy miestä tiputtamalla lapun maahan, jossa on yhteystiedot. Etelä-Eurooppa ja Puola ym. ovat katollisia maita. Sieltä näkökulmasta Erikan kappale on hirveä.
Kiva ajatus avartaa maailmaa, mutta ei sitä yhdellä kappaleella tehdä.
Etelä-Euroopassa kaunis naisen kuva on jotain tälläistä:
Hei, rauhoituhan vähän niiden hijabiesi kanssa. Kohta on nukkumaanmenoaikakin.