Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAJ vai Erika?

Vierailija
09.03.2025 |

Oma vastaukseni: KAJ.

Kommentit (219)

Vierailija
141/219 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, rauhoituhan vähän niiden hijabiesi kanssa. Kohta on nukkumaanmenoaikakin.

Vierailija
142/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ

Pidän heidän kappaleestaan enemmän.

Miksi  täällä on kaikkien pakko voimaantua Erikasta ja hänen esityksestä? Jos ei voimaannu, niin huudetaan ja haukutaan uskonnolliseksi  pöjäksi? Miksi nää haukkujat alentuu samalle tasolle kuin persu provot täällä?

Mä olen luukuttanu Hanna Fernin Brave biisiä jo pitkään. Se on mun mielestä melodisesti kivempi kuin Ich Komme. 

Silti toivon Erikalle ja Suomen esitykselle hyvää sijoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Erika voittaa, mutta äänestän silti Kajta. Superylpeä ja iloinen molemmista. Suomella on historiallisen upea menestysmahdollisuus kahden kappaleen voimin. Mitä jos vaan toivotaan hyvää molemmille, niin Kaj ja Erikakin tekevät.

Vierailija
144/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee vastaus. 

Vierailija
145/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä vastakkainasettelua. Viime vuonna Euroviisuihin osallistui 37 maata. Tänä vuonna on varmaan suunnilleen yhtä monta osallistujaa. Kauhea kohkaus kahdesta osallistujasta kun ei ole kuullut muiden maiden ehdokkaita ollenkaan. Yhtä lailla Suomi ja Ruotsi voi olla viimeisenä ja tokavikalla sijalla. Suomelle tuo olisi tuttua, Ruotsille järkytys. 

Henkilökohtaisesti en pidä kummastakaan. Toinen edustaa vain huonoa makua ja on umpipaska biisinä, toinen on mitäänsanomatonta diskohumppaa.

Vierailija
146/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
147/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä vastakkainasettelua. Viime vuonna Euroviisuihin osallistui 37 maata. Tänä vuonna on varmaan suunnilleen yhtä monta osallistujaa. Kauhea kohkaus kahdesta osallistujasta kun ei ole kuullut muiden maiden ehdokkaita ollenkaan. Yhtä lailla Suomi ja Ruotsi voi olla viimeisenä ja tokavikalla sijalla. Suomelle tuo olisi tuttua, Ruotsille järkytys. 

Henkilökohtaisesti en pidä kummastakaan. Toinen edustaa vain huonoa makua ja on umpipaska biisinä, toinen on mitäänsanomatonta diskohumppaa.

Lisäksi kun oman maan äänestäjät ei voi äänestää omaa edustajaa pitäisi muun Euroopan äänestää Suomen biisiä. Kysymys, äänestääkö Eurooppa tylsää ja huonoa biisiä jonka "taiteellinen" arvo(heh) on lähinnä laulajan mikrofonin runkkaus. Kelle tuli edes mieleen laittaa ehdokkaaksi jotain näin banaalia? Jumbosija kutsuu ja ansiosta. Voihan se olla että tarkoitus olikin ettei seuraavien kisojen järjestäminen osu kohdalle. Siinä tapauksessa, homma hoidettu.

Vierailija
148/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
149/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
150/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
151/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Erika ei pääsisi edes finaaliin.

Vierailija
152/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Erika ei pääsisi edes finaaliin.

Olisi se puna-armeijan kuoro siellä taustalla edes. 

Vierailija
153/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ

Pidän heidän kappaleestaan enemmän.

Miksi  täällä on kaikkien pakko voimaantua Erikasta ja hänen esityksestä? Jos ei voimaannu, niin huudetaan ja haukutaan uskonnolliseksi  pöjäksi? Miksi nää haukkujat alentuu samalle tasolle kuin persu provot täällä?

Mä olen luukuttanu Hanna Fernin Brave biisiä jo pitkään. Se on mun mielestä melodisesti kivempi kuin Ich Komme. 

Silti toivon Erikalle ja Suomen esitykselle hyvää sijoitusta.

Sanna Ukkola haukkui erika kritisoijia incel miehiksi. Aika vauva palsta tasoa tuon Sannan, siis helunan jutut. Jossain jutussa aikoinaan kehui kultamekko-iidaa älykkääksi "kaunottareksi" jota luuserit joilla ei ole mitään mahkuja upeaan iidaan kehtaavat arvostella. Innolla odotan joka viikkoista Ukkola kolumnia.

.

Vierailija
154/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalla oli kutsuva doggy style asento esityksessä niin että minullakin viisari heilahti. Kyllä Erikalle soisin voiton.

Vierailija
155/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti erika on teennäinen ja tekemällä tehty. Biisi on p💩sk💩

Vierailija
156/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj on hauska ja ihana, tuo hyvää mieltä. 

Erikalla kaunis ääni mutta tuhruinen look ja seksiaiheinen biisi on lähinnä nolo. 

Vierailija
157/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset on coolimpia. Ne kehtaa! Suomalaiset on hiukan yksioikoisia ja vähän jäljessä. Luulisi nyt kun internetkin käytössä, niin maailmankuva avartuisi. 

Toivottavasti ensi vuonna tehdään kappaleita, joista ei voisi ajatella, ettei nolompaa ja hassumpaa.

Hyvin ojentuu nilkat tuossa kansantanssivideossa.

Vierailija
158/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti erika on teennäinen ja tekemällä tehty. Biisi on p💩sk💩

Kaikki nuo on. Ruotsalaiset on vain taitavampia olemaan ajan hermoilla.

Vierailija
159/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo Erikan kappaleen tarina on hassu. Siinä nainen menee miehen luo ja sanoo suoraan haluavansa seksiä ja orgasmin. 

Kun muslimimaissa nyt esim nainen lähestyy miestä tiputtamalla lapun maahan, jossa on yhteystiedot. Etelä-Eurooppa ja Puola ym. ovat katollisia maita. Sieltä näkökulmasta Erikan kappale on hirveä.

Kiva ajatus avartaa maailmaa, mutta ei sitä yhdellä kappaleella tehdä. 

Etelä-Euroopassa kaunis naisen kuva on jotain tälläistä:

Vierailija
160/219 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme