KAJ vai Erika?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy kumpi vaan. Lisäksi tykkään Viron Tommy Cashista.
Parasta olisi, jos nuo olisivat kolme ensimmäistä. Järjestyksellä ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Toivon että joku tosissaan tehty biisi voittaa, kyseessä on sentään laulukilpailu eikä mikään huumorihumppafestivaali.
Kummassakin tapauksessa artistit on kyllä ihan ammattimaisia, ei ole siis siinä mielessä mitään huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Kaj, koska on hyväntuulista musiikkia. Erika voihkii puolialastomana kuinka nyt tulee, ja se on aika noloa suoraan sanottuna.
No eikös siellä rantahurrien esityksessäkin vähäpukeisia naisia pyöri? Arja Saijonmaakin kävi pelkässä pyyhkeessä pyörähtämässä.
Vierailija kirjoitti:
Utan vidare KAJ vinner. De är ju från Vörå, Finlands bästa kommun. Välkoman till Vörå på sommaren, vi erbjuder strömmingssoppa med potatis.
Jag kommer!
Tykkään kyllä KAJn biisistä enemmän, mutta kannustan Suomea tottakai. Ruotsia sitten hyvänä kakkosena.
Laittakaa se Kaj kappale video.En ole nähnyt kokonaan
Kajkesta huolimatta on aika hullua, että suomalaiset on nyt menneet aivan sekaisin Ruotsin edustajasta. Vähän käy jo Erikaa sääliksi. Katsotaan sitten, mikä on tilanne toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Erikan kertosäe lausutaan savoksi venyttäen (ärsyttävää) mutta kuitenkin välispiikki on "mä oon erika" eikä venyttäen "miä ooon erika" sepäs oliskin ollut hauskaa 😂
Savossa naidaan paljon.
Kaj putsaa pöydän. Erika on sijoilla 6-10.
Oo-ee-oo-eo!
Kaj'n BBB on nyt maailman viraaleimmat biisit -listan ykkönen. "Suomalaiset varmaan kuunnellut, ei kukaan muu kyllä!!!" Vai? 😉
Erika! Viisut tulee ensivuonna Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy kumpi vaan. Lisäksi tykkään Viron Tommy Cashista.
Parasta olisi, jos nuo olisivat kolme ensimmäistä. Järjestyksellä ei väliä.
Onhan 1. Suomi 2.Ruotsi 3. Viro.
Erika koska pidän yhä Chisusta.
No eihän eirikaa voi täällä äänestää, siksi kaj
Kaj;n biisi on kahdella kuulemalla kuultu. Ich Kommea jakaa kuunnella monta kertaa. Erika tietysti. Haluan että Viisut voitetaan suomenkielellä edes kerran sinä aikana kun elän.
Erika, Ruotsilla on viisuvoittoja ihan tarpeeksi.
Utan vidare KAJ vinner. De är ju från Vörå, Finlands bästa kommun. Välkoman till Vörå på sommaren, vi erbjuder strömmingssoppa med potatis.