Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomimammat ovat niin epänaisellisia?

Vierailija
09.03.2025 |

Pukeutuvat ihme tätivaatteisiin, tai sellaisiin trumpettihousuihin ja oversize collareihin jotka eivät näytä kenenkään päällä hyvältä. Missä ovat korkokengissä ja hameissa viihtyvät, naiselliset, iloiset naiset? 

Kommentit (412)

Vierailija
181/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta itäblokkiin jos tykkäät silareista ja täytetyistä huulista.

Täällä on maailman kauneimmat naiset💗

m35

Ei ole. Muualla ei edes tarvita täytteitä. Mietipä esim. Miss Suomi Heidi Willmania. Että miksi hänet valittiin Suomen kauneimmaksi.

Vierailija
182/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania sosiaalisia herrasmiehiä löytyy onneksi pilvin pimein tuolta ulkoa. Sen kun osallistuu tapahtumiin ja valitsee. Heidän voi odottaa osallistuvan myös sosiaalisiin menoihin jatkossakin, eikä tarvitse miettiä joutuuko mörököllin käytöstä häpeämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on se ja sama, mitä mieltä täysin epämiehekäs aikuisvauva vaatetuksestani on.

Joo niin näytti olevan kun sorruit vielä haukkumaan. Myönnä vaan että meni tunteisiin

Vierailija
184/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu sinä hameeseen ja korkkareihin. Ei kuulu sulle muiden pukeutumiset.

Vierailija
185/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän elämää itseäni varten enkä siksi, että näyttäisin jonkun silmissä kivalta.

Korkokenkiä en ole koskaan käyttänyt, ex kun alkoi vihjailla korkkarien näyttävän tosi hyvältä, totesin että sitten sinun pitää varmaan hommata sellaisia käyttävä.

Tyypillinen suomi-akka!

Jos näkee että mies pitää jostain, niin ihan vittuillessaan ja käärmemäisyyttään tekee just päinvastoin. Ihan vain siitä syystä että tietää sen olevan jotain mistä mies ei tykkää.

Hyi helvetti että suomalaiset ä m m ä t  on vastenmielistä sakkia. Syöpäisiä demarifemakoita.

Just tollasten suomi läskien takia mulla taikku vaimo.

Äsken kaupassa suomi mammat oli vähän herkku ostoksilla harmaat sisähousut jalassa ja paskaset lenkkarit.toisella lyhyet punaset hiukset ja tatuointeja.vaimo kysy onko täällä normaalia kävellä tollaisissa alushousuja vastaavissa yleisillä paikoilla sanoin on ihan normaalia suomessa.

Vierailija
186/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meet Prismaan niin sellainen naisellisesti pukeutunut nainen on kuin yksisarvinen

Oletko hullu? Menisin viehättävänä päivittäistavarakauppaan pulsujen, duunarien ja nistien tuijotettavaksi ja kuolattavaksi? Miksi kukaan haluaisi viehättää tuollaisia yksilöitä?

Vierailija
187/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun mukavasti koska olen minä 24/7. En pukeudu puristavaan kukkamekkoon ja stilettikorkoihin vain, että jonkun maanmittausinsinööri Heino Henttulan 42v päivä piristyisi jossain Pyhännän ABC:lla yhtenä maaliskuisena sunnuntai-iltana 2025 klo 18.21-18.23 

Vierailija
188/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkokenkiä en ole koskaan käyttänyt, ex kun alkoi vihjailla korkkarien näyttävän tosi hyvältä, totesin että sitten sinun pitää varmaan hommata sellaisia käyttävä.

Tyypillinen suomi-akka!

Jos näkee että mies pitää jostain, niin ihan vittuillessaan ja käärmemäisyyttään tekee just päinvastoin. Ihan vain siitä syystä että tietää sen olevan jotain mistä mies ei tykkää.

Hyi helvetti että suomalaiset ä m m ä t  on vastenmielistä sakkia. Syöpäisiä demarifemakoita.

Äsken kaupassa suomi mammat oli vähän herkku ostoksilla harmaat sisähousut jalassa ja paskaset lenkkarit.toisella lyhyet punaset h

Kyllä se sinunkin vaimosi sen valitsee kun saa normaalin suomalaisen toimeentulon, eikä tarvitse enää esittää sinusta kiihottunutta. Yhtä lailla ne aasia-vaimot ottavat eroja miehistään ja laittavat haarat kiinni jos joutuvat palkkatöihin, kuin suomalaisetkin

Vierailija
189/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun meet Prismaan niin sellainen naisellisesti pukeutunut nainen on kuin yksisarvinen

Oletko hullu? Menisin viehättävänä päivittäistavarakauppaan pulsujen, duunarien ja nistien tuijotettavaksi ja kuolattavaksi? Miksi kukaan haluaisi viehättää tuollaisia yksilöitä?

sinusta ei viehättävää saa mitenkään.normaali suomi muumi.

Vierailija
190/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin naisellisesti kunnes miehet pilasi sen olemalla kuvottavia ällöttyksiä. Nyt olen naisellinen vain liikkuessani laumassa, jos silloinkaan. =) ette saa nähdä ettekä koskea. =)

Vierailija
191/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomi-akka!

Äsken kaupassa suomi mammat oli vähän herkku ostoksilla harmaat sisähousut jalassa ja paskaset lenkkarit.toisella lyhyet punaset h

Sitä tuskin kuitenkaan ihmettelee, miksi sinä et suomimammalle kelvannut.

Vierailija
192/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi punkerolla meni tunteisii kun joku valinnut ulkomaalaisen vaimon.

Vierailija
193/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mitä ollaan, koska halutaan olla eikä ap:n mielipide merkitse mitään.

Näytti kyllä osalla menevän tunteisiin

Näyttää kyllä lähinnä ap:llä menneen naisten pukeutuminen tunteisiin. Miksi?

Koita nyt olla edes rehellinen. Näitä kommentteja kun lukee niin ihan selvästi meni tunteisiin. Miksi edes kommentoitte näin tyhmään provoon jos olisi samantekevää? 10 sivua jo. Tätähän se ap haluaa

Vierailija
194/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen hyvän mielen ketju. Kenen etuja palvelee se että suomalaiset saadaan provosoitua toistensa kurkkuihin kiinni?

Vierailija
195/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomi-akka!

Kohta thaikkusi tajuaa ettei hänenkään tarvitse pukeutua epämukavasti! :D Minulla oli ihana thaikkunaapuri joka asui lapsensa kanssa ja oli kyllä suomalaistunut. Hänellä ei ollut kyllä miestäkään, en tiedä oliko suomalaistuminen sitten syy. Varo vain. Joudut pian muuttamaan pois Suomesta. 

Vierailija
196/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomi punkerolla meni tunteisii kun joku valinnut ulkomaalaisen vaimon.

Sanavalinta osui ainakin kohdalleen. Nimenomaan valinnut katalogista ihmisen, jonka toimeentulo ei ole kotimaassa riittänyt.

Vierailija
197/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän semmoiset kantturajalkaiset lehmänkoivet kestäkään korkokenkiä. Paksut nilkat ja sääret eivät näytä hyviltä mekossa. 

Vierailija
198/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta itäblokkiin jos tykkäät silareista ja täytetyistä huulista.

Täällä on maailman kauneimmat naiset💗

m35

Ei ole. Muualla ei edes tarvita täytteitä. Mietipä esim. Miss Suomi Heidi Willmania. Että miksi hänet valittiin Suomen kauneimmaksi.

Kauhean näköinen.

Vierailija
199/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeuduin naisellisesti kunnes miehet pilasi sen olemalla kuvottavia ällöttyksiä. Nyt olen naisellinen vain liikkuessani laumassa, jos silloinkaan. =) ette saa nähdä ettekä koskea. =)

Minä ulkomailla. Siellä jaksaa panostaakin, kun miehet ovat sen arvoisia.

Vierailija
200/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomi-akka!

Äsken kaupassa suomi mammat oli vähän herkku ostoksilla harmaat sisähousut jal

Käännätkö suomi punkero kaiken paskan puheeksi? olin naimisissa suomi mamman kanssa ja päätin silloin että ei suomi punkeroa enää.tollasen vittumaisenn paskanjauhajan kanssa ei ole kukaan.verkkarit jalkaan ja paskaiset lenkkarit ja käy ostamassa vähä suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi