Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomimammat ovat niin epänaisellisia?

Vierailija
09.03.2025 |

Pukeutuvat ihme tätivaatteisiin, tai sellaisiin trumpettihousuihin ja oversize collareihin jotka eivät näytä kenenkään päällä hyvältä. Missä ovat korkokengissä ja hameissa viihtyvät, naiselliset, iloiset naiset? 

Kommentit (412)

Vierailija
221/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on naisellisia naisia pilvin pimein, vemputtakaa niille ja jättäkää meidät muut rauhaan. 

Teidät vittumaiset läskit on jätetty aikojasitten rauhaan.onko collari pöksyt valmiina kohta kun haet kaupasta lisää herkkuja.

Tämän perusteella en ole vielä lihonut tarpeeksi.

Eri

Vierailija
222/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun sillä herättää idioottimiesten huomion ja siitä taas ei ole ikinä seurannut ainakaan minulle mitään hyvää. Pyrin olemaan mahdollisimman näkymätön noille miehille.

Tämä. Kadulla ja julkisissa tiloissa itsekseen kulkiessa on hyvä olla mahdollisimman huomaamaton, silti tyylikäs. Kahden kesken miehen kanssa voi laittautua minariin ja pitsitoppiin sekä korkkareihin. Mies tietty ostaa välillä kaunista päälle laitettavaa ja aitoja koruja jos haluaa katsella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on naisellisia naisia pilvin pimein, vemputtakaa niille ja jättäkää meidät muut rauhaan. 

Teidät vittumaiset läskit on jätetty aikojasitten rauhaan.onko collari pöksyt valmiina kohta kun haet kaupasta lisää herkkuja.

Eri

hyvä että tunnistit itsesi.etkö tajua tyhmä oikeassa elämässä en seurustele enkä mitään muutakaan sun laisten  kanssa.

Vierailija
224/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan sirot, pienipyllyiset ja tosinaiselliset aasialaisnaiset.

Jopa ryzzzä- ja slaavinaiset voittavat suomalaisnaiset naisellisuudessa. Pitkäjalkaisia kaunottaria.

Isämmaallisen elämämkoulua käyneen tosimiehen kommentti. 

Vierailija
225/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

hyvä että tunnistit itsesi.etkö tajua tyhmä oikeassa elämässä en seurustele enkä mitään muutakaan sun laisten  kanssa.

Osui ja upposi. 

Oot kyllä ehta sekopää. 

Vierailija
226/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Mun lainen haluaa olla sulta rauhassa. Vemppaa hikikomerossasi vaan. 

Vierailija
227/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä haluan nähdä miten iloinen ap on, kun parinkympin pakkasella pyöräilee mun kanssa työmatkaa hameessa ja korkkareissa. Lupaan pukeutua samoin, kun viikonkin väännät niissä vaatteissa pakkasessa mun kanssa töihin. Autolla ei mennä, kun sitä ei ole. Bussilla kestää 1 h 30 min, kun yhteydet on niin huonot, joten kolme varttia pyörällä suuntaansa. Ei pitäis olla ongelma, ole vaan iloinen, vedä hame päälle ja korkkarit jalkaan! 

Vierailija
228/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät on epämukavat kidutusvälineet. Hameita voi pitää 3 kk vuodessa, mutta silloinkin usein tarvitsee tehdä jotain esim. pyöräily, johon hame ei käy. 

Missä on maalaisjärkesi vai etkö ole koskaan kuullut vaatteiden vaihtamisesta? Poljen pyörällä töihin ympäri vuoden, mutta minulla on erikseen vaatteet pyöräilyyn, käyn työpaikalla suihkussa ja vaihdan pukuhuoneessa tyylikkäät ja puhtaat toimistoon sopivat vaatteet päälleni. En pyöräile korkokengissä enkä hameessa.

Vierailija
229/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sellaista vihataan esim. työpaikoilla. Tällainen nainen halutaan sulkea porukoista ulos ja tylytetään ikävillä kommenteilla/vittuillaan, siis nimen omaan juuri siihen ulkoiseen olemukseen ja iloisuuteen liittyen. 

Veikkaan, että tämä kommentti saa paljon alapeukkua ja lyttäämistä, mutta ihan omakohtaisia kokemuksia on useammaltakin työpaikalta. 

Pukeudun hameeseen ja korkkareihin oli kesä taikka talvi

Vierailija
230/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa ittes dorka.

Vierailija
231/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sellaista vihataan esim. työpaikoilla. Tällainen nainen halutaan sulkea porukoista ulos ja tylytetään ikävillä kommenteilla/vittuillaan, siis nimen omaan juuri siihen ulkoiseen olemukseen ja iloisuuteen liittyen. 

Veikkaan, että tämä kommentti saa paljon alapeukkua ja lyttäämistä, mutta ihan omakohtaisia kokemuksia on useammaltakin työpaikalta. 

Jospa ne "omhohtaiset kokemukset" johtuukin muusta, kuin siitä, että pukeudut hyvin tai olet naisellinen?. 

En sano, että sinä olisit sellainen, mutta tunsin kerran naisen joka todellakin panosti ulkonäköönsä, oli aina hienosti laitettu jne, mutta oli niin pirullinen luonne, että vaikea siitä oli tykätä. Ja jos hän luuli, että hänestä ei tykätty sen takia, kun oli niin "naisellinen ja huolehti ulkonäöstään", niin siinä kyllä erehtyi. Tuo hminen ei suvainnut mitään muuta mielipidettään, kuin omansa ja hyökkäili ihmisiä kohtaan, jotka oli jostakin asiasta eri mieltä. Pelotti oikeasti tuo ihminen.

Vierailija
232/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä viihdyn hameissa ja olen naisellinen ja iloinen. Korkkareita en käytä. Tällä hetkellä olen kotona mieheni kanssa, lähden illaksi töihin.

Miten viimeinen virke liittyy keskusteluun?

Vierailija
233/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa ittes dorka.

totuus meni suomi punkerolla tunteisiin.

234/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun juttu sipsutella mekos ja korkkareis 😂

Vierailija
235/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

No mikäs on?

ne saakelin muumi vaatteet  xxl collarit tai verkkarit ja paskaiset lenkkarit?

Vierailija
236/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Osui ja upposi. 

Oot kyllä ehta sekopää. 

Mitä helvettiä itket saatanan läski .  en koske pitkällä tikullakaan vittumaisee läski akkaan tuliko selväks.itse päätän seuran ja se on sellainen normaali vartaloinen mille menee farkut jalkaa eikä ryhävalas.

Vierailija
237/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meetkö uuniin ite vai autanko

238/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

No mikäs on?

ne saakelin muumi vaatteet  xxl collarit tai verkkarit ja paskaiset lenkkarit?

Tällä hetkellä on m collarit ja vitsillä ostettu 3xl huppari, joka roikkuu polvis 😃 Ihmisten ilmoilla on farkut ja m huppari 😄

Vierailija
239/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset naiset eli ilotytöt löytyvät ilotalosta. Onko sulla pätäkkää?

Vierailija
240/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne "omhohtaiset kokemukset" johtuukin muusta, kuin siitä, että pukeudut hyvin tai olet naisellinen?. 

En sano, että sinä olisit sellainen, mutta tunsin kerran naisen joka todellakin panosti ulkonäköönsä, oli aina hienosti laitettu jne, mutta oli niin pirullinen luonne, että vaikea siitä oli tykätä. Ja jos hän luuli, että hänestä ei tykätty sen takia, kun oli niin "naisellinen ja huolehti ulkonäöstään", niin siinä kyllä erehtyi. Tuo hminen ei suvainnut mitään muuta m

Jep. Sama kuin miehet, jotka jäävät ilman seuraa ja selittävät itselleen sen johtuvan vaikka pituudestaan tai ammatistaan. Ei, kun luonteesi sattuu vain olemaan ikävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme