Miksi suomimammat ovat niin epänaisellisia?
Pukeutuvat ihme tätivaatteisiin, tai sellaisiin trumpettihousuihin ja oversize collareihin jotka eivät näytä kenenkään päällä hyvältä. Missä ovat korkokengissä ja hameissa viihtyvät, naiselliset, iloiset naiset?
Kommentit (412)
Mulle on se ja sama, mitä mieltä täysin epämiehekäs aikuisvauva vaatetuksestani on.
Onneksi on olemassa myös kivoja miehiä, jotka tykkäävät naisista.
Oon ihan tavallisen näköinen omasta mielestä. Vähän huono omanarvontunto, kun on koulukiusaamista ja muuta taustalla.
Mutta mun naapurin mies saa mut tuntemaan itseni tosi kauniiksi olematta limainen.
Vaikka mulla olis jätesäkki päällä, niin silti tuntisin itseni hyväksytyksi.
Luulen, että tällainen mies on myös sängyssä hyvä. Mieskuntoa löytyy, vaikka aina ei olisikaan täydessä tällingissä.
Olen naisellinen nainen, käytän aina hametta tai mekkoa. Mutta jännä kun en silti miehille kelpaa, eli nämä mammat kyllä kelpaa siitäkin huolimatta etteivät naisellisesti pukeudu
Miksi suomiukot ovat niin epämiehekkäitä? Pukeudutaan kuten Shrek: lökäverkkarit ja risaiset isot paidat, jotka eivät näytä hyvältä kenenkään päällä poislukien mielisairaalan potilaat. Kenkinä likaiset lenkkarit, hyh. Missä ovat flirttailevasti hymyilevät hyvältä tuoksuvat ja näyttävät miehet, jotka pukeutuvat istuviin farkkuihin, hauksia kororistaviin paitapuseroihin ja pitävät tyylikkäitä italialaisia kävelynenkiä?
Kun meet Prismaan niin sellainen naisellisesti pukeutunut nainen on kuin yksisarvinen
Nätti pitää olla, vaikka muuten olisi pää täynnä p*skaa? Alkukantaista, mutta vauvantekoaika meni jo.
Niin, no itse olet törpön miehen valinnut. Voit myös avata suuntasi ja sanoa miehelle mietteitä
No näinhän se on että itse olen valintani tehnyt. En tiedä oppiiko vanha koira enää uusia temppuja, herrasmiesmäisyys kun tuntuu olevan niin kokonaisvaltainen elämäntyyli ja mielentila, niin kuin sellainen klassinen naisellisuuskin. Onko Suomessa yleisesti ottaen paljonkin "herrasmiesmäisiä" miehiä, jotka ovat taitavia seuramiehiä, reiluja, huomaavaisia, urheilullisia, sivistyneitä ja käytöstavat hallussa? Itsellä on vain huppari-insinööri joka haaveilee irtokarkkipusseista
Vierailija kirjoitti:
Kun meet Prismaan niin sellainen naisellisesti pukeutunut nainen on kuin yksisarvinen
Älä mene Prismaan! Menee vaikka Stokkan herkkuun ja muotiliikkeisiin. Et taida olla kovin fiksu jos etsit trendikästä seuraa Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvisin en edes yritä pukeutua mitenkään naisellisesti kun korkeintaan juhliin. Aina liian kylmää. Kesällä sitten eri juttu.
Kylmyys ei ole este tyylikkyydelle, mutta vaatii kekseliäisyyttä. Sinulla on nyt pahat harhaluulot.
Ei alppien kylmässä ja lumisessa maastossa olevat naiset pukeudu bikineihin ja minihameisiin, muutenhan he jäätyisivät hengiltä. Mitä olen seuraillut heudän tyyliään, niin aina on päällä klassiset ja laadukkaat talvikamppeet olivat sitten kaupungilla tai laskettelemassa eikä aina tarvita isoa tuppua seteleitä ollakseen tyylikäs talvisessa säässä.
Miesten vaatteet on mukavammat ja lämpimämmät. Paksut hupparit ja college-paidat on parhaita. En ole enää pitkään aikaan kulkenut talvella dekoltee paljaana, sillä kaikki lämpöhän haihtuu pois sitä kautta. Ärsyttää myös kumartua topeissa ja pitää huoli ettei rintsikat näy jos on jokin neuletakki vain ym, hupparit ratkaisee senkin ongelman. Ostan vaatteeni teinipoikien osastolta.
Hameet on vaivalloisia koska täytyy pitää sukkahousuja. Tai ajella sääret enkä ole niitäkään ajellut koko talvena. Enkä kyllä enää kesäisinkään. Ei maksa vaivaa. Kävin just uimassa hallilla enkä siistinyt edes bikinirajaa. Ihana vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Niin, no itse olet törpön miehen valinnut. Voit myös avata suuntasi ja sanoa miehelle mietteitä
No näinhän se on että itse olen valintani tehnyt. En tiedä oppiiko vanha koira enää uusia temppuja, herrasmiesmäisyys kun tuntuu olevan niin kokonaisvaltainen elämäntyyli ja mielentila, niin kuin sellainen klassinen naisellisuuskin. Onko Suomessa yleisesti ottaen paljonkin "herrasmiesmäisiä" miehiä, jotka ovat taitavia seuramiehiä, reiluja, huomaavaisia, urheilullisia, sivistyneitä ja käytöstavat hallussa? Itsellä on vain huppari-insinööri joka haaveilee irtokarkkipusseista
Oma mies on myös insinööri. Hän on NS halunnut opetella olemaan hurmaavampi. On vain niin looginen, ettei ajattele "uusia temppuja."
Hän kyllä pukeutuu siististi, mutta on vain niin looginen kaikessa. Ymmärrän kyllä tuskasi, mutta jos omani oppi nii kyllä sinunkin.
Jouduin vain sanomaan miehelle että mistä pidän, mikä olisi ihanaa ja suora puhe toimii. Meillä on myös 1 lapsi, taapero ja toinen tulossa. Ei ole vain ihanaa kahden keskeistä arkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat tantat kadehtii hoikkia naisia jotka löytävät helposti vaatetta 😂 aivan ja kanan perce hiukset vielä heillä
Löydän kyllä helposti vaatteita vaikka en ole pikkulikan mitoissa.
Lapsista tykkäät. Häpeä.
Eikö ole kana perse hiuksiakaan vaan pitkät ja paksut kun saan jopa ravintoaineita koska syön.
Sori. Oot vaan ite kateellinen.
Hienosti kaunistelit ylipainoasi "en ole pikkulikan mitoissa."
Tunteisiin. Ihan kun hoikka tarkoittaa kuihtunutta kehoa, jolla ei voi olla paksuja hiuksia 😂
Yleensä se totuus on tuo.
Anorektikot kolisee luineen menemään ja itkevät olevansa liian lihavia, reidet osuu yhteen jne. Ja harvoin on rintojakaan, sellaset aaat.
Hoikilla on yleensä hiuslisäkkeet ja syykin on liene selvä. Mutta sinä et varmaan niitä huomaa, sen verran vedettävissä olet.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset täti-ihmiset on tosiaan usein sellaisia sukupuolettomia pötkylöitä.
Ovat sellaisia vastenmielisiä demarimummoja, hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomiukot ovat niin epämiehekkäitä? Pukeudutaan kuten Shrek: lökäverkkarit ja risaiset isot paidat, jotka eivät näytä hyvältä kenenkään päällä poislukien mielisairaalan potilaat. Kenkinä likaiset lenkkarit, hyh. Missä ovat flirttailevasti hymyilevät hyvältä tuoksuvat ja näyttävät miehet, jotka pukeutuvat istuviin farkkuihin, hauksia kororistaviin paitapuseroihin ja pitävät tyylikkäitä italialaisia kävelynenkiä?
Oi kyllä x 100. Näitä miehiä lisää, kiitos. Terveellä tavalla itsevarmoja hurmureita, jotka huomioivat kaikki ihmiset ympärillään. Saaden kaikki naiset tuntemaan itsensä viehättäväksi, ja oman naisensa kuningattareksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat tantat kadehtii hoikkia naisia jotka löytävät helposti vaatetta 😂 aivan ja kanan perce hiukset vielä heillä
Löydän kyllä helposti vaatteita vaikka en ole pikkulikan mitoissa.
Lapsista tykkäät. Häpeä.
Eikö ole kana perse hiuksiakaan vaan pitkät ja paksut kun saan jopa ravintoaineita koska syön.
Sori. Oot vaan ite kateellinen.
Hienosti kaunistelit ylipainoasi "en ole pikkulikan mitoissa."
Tunteisiin. Ihan kun hoikka tarkoittaa kuihtunutta kehoa, jolla ei voi olla paksuja hiuksia 😂
Yleensä se totuus on tuo.
Anorektikot kolisee luineen menemään ja itkevät olevansa liian lihavia, reidet osuu yhteen jne. Ja harvoin on rintojakaan, sellaset aaat.
Hoikilla
Topatut brat ja lisäkkeet ja irtarit. Tunnistan kyllä tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi? Mitä saavutan sillä?
Juuritämä.
Vierailija kirjoitti:
Elän elämää itseäni varten enkä siksi, että näyttäisin jonkun silmissä kivalta.
Korkokenkiä en ole koskaan käyttänyt, ex kun alkoi vihjailla korkkarien näyttävän tosi hyvältä, totesin että sitten sinun pitää varmaan hommata sellaisia käyttävä.
Tyypillinen suomi-akka!
Jos näkee että mies pitää jostain, niin ihan vittuillessaan ja käärmemäisyyttään tekee just päinvastoin. Ihan vain siitä syystä että tietää sen olevan jotain mistä mies ei tykkää.
Hyi helvetti että suomalaiset ä m m ä t on vastenmielistä sakkia. Syöpäisiä demarifemakoita.
Hauska että nainen on joko lihava tai anorektinen joka käyttää toppauksia ja sun muita lisiä? Ei ole kultaista keskitietä vauva palstalla.
Menkää ulos ni näette ihmisiä
Mitä väliä, ap?
Kun ei me sua huolita kuitenkaan.