Miksi suomimammat ovat niin epänaisellisia?
Pukeutuvat ihme tätivaatteisiin, tai sellaisiin trumpettihousuihin ja oversize collareihin jotka eivät näytä kenenkään päällä hyvältä. Missä ovat korkokengissä ja hameissa viihtyvät, naiselliset, iloiset naiset?
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan sirot, pienipyllyiset ja tosinaiselliset aasialaisnaiset.
Jopa ryzzzä- ja slaavinaiset voittavat suomalaisnaiset naisellisuudessa. Pitkäjalkaisia kaunottaria.
Tule rohkeasti kaapista ja myönnä homoutesi!
mikä tuossa siihen viittas
Kaikki 😆
ai se että pitää naisellisista naisista
se tietty mikä on "naisellisuutta" ulkönäössä on vähän tulkintakysymys
mm. isot tissit ja leveä lantio on naiselliset, ja samalla sirous ja pienikokoisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite en oo ikinä ymmärtänyt tätä aasialaisten naisten fetisointia
monenlaiset naiset voi olla kivan näkösiä
Niin minäkin ajattelen, että joka maasta löytyy niitä kauniita/komeita ja kaikkialla suurinosa ihmisistä on taviksia. Mutta eri etnisyyksien kaunottarilla on omat erityispiirteensä, ja ymmärrän kyllä miksi jotkut miehet fanittaa niitä pieniä, siroja ja nättejä aasialaisnaisia, sillä onhan ne joskus ihan epätodellisen ihanan näköisiä. Niillä voi olla aivan todella kapea vyötärö, täydellinen iho, nukkenaama, todella paksut ja pitkät hyväkuntoiset hiukset jne. Itse naisena tykkään katsella kaikkea ihanaa, myös toisia ihmisiä. Ja nimenomaan katsella vain, en ole ainakaan vielä tavannut sellaista ihanan näköistä aasialaisnaista joka olisi kovin ystävällinen tai saisi mitään otetta ihmisenä.
Ja minun taas päinvastoin m
Se voi olla, että niillä kauniilla aasialaisnaisilla on enempi motivaatiota olla mukavia sinulle, kun olet mies..
Olen minäkin tavannut paljon oikein mukavia ja välittömiä aasialaisnaisia, mutta ne on olleet niitä tavallisemman näköisiä. Ne oikein kauniit on olleet eri tyyppisiä eikä puhu oikein mitään.
Sämpyläkengät ja Marimekon laukku. Ihan karmeen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa ryzzzä- ja slaavinaiset voittavat suomalaisnaiset naisellisuudessa. Pitkäjalkaisia kaunottaria.
Kaikki 😆
mm. isot tissit ja leveä lantio on naiselliset, ja samalla sirous ja pienikokoisuus
Niin lapsi jolla ddddd kupit ja jättiperse 😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite en oo ikinä ymmärtänyt tätä aasialaisten naisten fetisointia
monenlaiset naiset voi olla kivan näkösiä
Niin minäkin ajattelen, että joka maasta löytyy niitä kauniita/komeita ja kaikkialla suurinosa ihmisistä on taviksia. Mutta eri etnisyyksien kaunottarilla on omat erityispiirteensä, ja ymmärrän kyllä miksi jotkut miehet fanittaa niitä pieniä, siroja ja nättejä aasialaisnaisia, sillä onhan ne joskus ihan epätodellisen ihanan näköisiä. Niillä voi olla aivan todella kapea vyötärö, täydellinen iho, nukkenaama, todella paksut ja pitkät hyväkuntoiset hiukset jne. Itse naisena tykkään katsella kaikkea ihanaa, myös toisia ihmisiä. Ja nimenomaan katsella vain, en ole ainakaan vielä tavannut sellaista ihanan näköistä aasialaisnaista joka olisi kovin ystävällinen tai saisi mitään otetta ihmisenä.
Ja minun taas päinvastoin m
Niin, ne johon olet tutustuneet osaavat miesten mielistelyn eivätkä tietenkään tee sitä ilmaiseksi 😄 Laittavat ulkonäköönsä niin paljon rahaa ja vaivaa että vain idiootti deittailisi tyhjätaskuja.
Suomi-mammat ei kysele keneltäkään millainen pitäisi olla. Se asia päätetään ihan itse.
Pukeudun miten haluan, koska miehiä tulisi ikkunoista ja ovista. Sitä paitsi.. olen täti-ihminen.
Monet naiset kävelevät kuin kakka housuissa korkkareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen voi olla vaikkei korkkareita ja hameita käyttäisikään. Iloinenkin voi olla vaikka farkuissa. Käytännöllisyys ja mukavuus on se pukeutumismotto ainakin itsellä.
Miksi ajattelet että mekot ja hameet olisivat epämukavia?
mekkoa mukavempaa vaatekappaletta tuskin on olemassa
suosikki kotivaatekappale itsellä on tämmöinen venähtänyt t-paita joka on lähes polviin asti
harmi vaan että oon käyttänyt tätä niin paljon että tää alkaa olla aika puhki kulunut. pitää varmaan uskaltautua sinne naisten osastolle ostamaan joku mukavan oloinen kotimekko sitten kun tää on niin loputtoman rei'illä ettei enää tiedä mistä reiästä pitää käsi ja pää ulos tunkea
"Minkä nuorena oppii,
sen vanhana taitaa.
Sen vilkaisu kamariin voi vahvistaa.
koska vaimokin pitää vain risaista paitaa,
Se vanhankin vielä niin nuoreksi saa.
Olet maamme armahin Suomenmaa!
Ryysyranta."
hyvät vaatteet käytetään loppuun asti oli rahaa tai ei .p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 😆
Niin lapsi jolla ddddd kupit ja jättiperse 😆😆😆
sä oot kyllä yks vi tun idiootti
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi? Mitä saavutan sillä?
Saat jonkun apinan älyllä varustetun läskimahaisen, kontaktikyvyttömän punaniskan kuolaamaan perääsi. Joten: Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat tantat kadehtii hoikkia naisia jotka löytävät helposti vaatetta 😂 aivan ja kanan perce hiukset vielä heillä
Löydän kyllä helposti vaatteita vaikka en ole pikkulikan mitoissa.
Lapsista tykkäät. Häpeä.
Eikö ole kana perse hiuksiakaan vaan pitkät ja paksut kun saan jopa ravintoaineita koska syön.
Sori. Oot vaan ite kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat tantat kadehtii hoikkia naisia jotka löytävät helposti vaatetta 😂 aivan ja kanan perce hiukset vielä heillä
Lapsista tykkäät. Häpeä.
Eikö ole kana perse hiuksiakaan vaan pitkät ja paksut kun saan jopa ravintoaineita koska syön.
Lukemisen taitoa ei ole. Kukaan ei kirjoittajat lapsista tykkäämisestä, hyi pedari miettii vain noin
Jos noin harmittaa niin mikset muuta muualle? Tai jos jäät Suomeen niin hanki elämällesi joku tarkoitus.
Minä arvostan kovasti omaa vaimoani joka tavallinen kaunis suomalainen nainen. Arkena tietystikään juuri kukaan perheellinen viitsi kauheasti tälläytyä, kun silloin muuta paljon tärkeämpää. Välillä kun laittaudutaan, niin oikein ihmettelen että tällaisen kaunottaren löysin.
Se on mukavaa olla kehopositiivinen. Voi juoda siideriä, syödä sipsejä, jäätelöä, irtokarkkeja. Käveleminen tai portaitten kiipeäminen ei tule mieleenkään. Kauppaan ei tarvitse mennä kun Wolt tuo ruuan ja kohta alkoholijuomatkin. Voi pelata tietsikkää koko päivän. Ainoa liikunta on pyhä kolmio, pelikone, WC ja jääkaappi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt läskejä karvakorvaisia tynnyrimahaisia suomalaismiehiä? 😂
Oletko kuullut asiasta nimeltä Ignoratio elenchi (joskus myös savuverho) joka on argumentaatiovirhe, joka liittyy asian vierestä puhumiseen. Siinä tarkoitus on ikään kuin luoda verbaalinen savuverho, joka harhauttaa keskustelun sivupoluille niin, että argumentoijan alkuperäinen argumentti jää kohtaamatta.
Miksi tyydyt tuijottelemaan suomimammoja? Älä tuhlaa aikaasi moiseen ja pohdiskele heidän pukeutumisiaan. He eivät pukeudu toisin eivätkä ole sinusta kiinnostuneita. Heistä on yhdentekevää, mitä ajattelet.
Hakeudu sellaisten naisten luo, jotka miellyttävät sinua. Varmista ensin, että tililläsi on katetta. Menestystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen voi olla vaikkei korkkareita ja hameita käyttäisikään. Iloinenkin voi olla vaikka farkuissa. Käytännöllisyys ja mukavuus on se pukeutumismotto ainakin itsellä.
Miksi ajattelet että mekot ja hameet olisivat epämukavia?
Koska monessa hommassa ne nyt vaan on. Tietty jos vaan istuu ja vähän kävelee niin mikäs siinä. Ja lapsuudessa sain yliannostuksen mekoista joita oli pakko pitää ja ne kaikki tukalia tyköistuvia kamaluuksia. Ja korkkarit nyt vaan on epämukavat. Nykyisin mulla on pari hellemekkoa ja ne on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista tykkäät. Häpeä.
Hienosti kaunistelit ylipainoasi "en ole pikkulikan mitoissa."
Tunteisiin. Ihan kun hoikka tarkoittaa kuihtunutta kehoa, jolla ei voi olla paksuja hiuksia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sellaiset oikein sirot ja nättinaamaiset aasialaisnaiset on aivan ihanan näköisiä, en ihmettele että miehet niistä tykkää.
Ei läheskään kaikki aasialaisnaiset siltä näytä, useimmat niistäkin tasapaksuja tavisperunoita, mutta sitten ne nätimmät, kauniit naiset siroilla kropilla, niin ne on tosi ihanan näköisiä.
Makuja on monia ja hyvä niin, myös tyylin suhteen. Itseäni sellainen ns. naisellinen tyyli perinteisellä/klassisella tavalla meikattuine naamoineen ei viehätä yhtään, joten
Kotona mä toivoisin mieheltä stringejä, esiliinaa ja korollisia kenkiä. Ja se vois tanssia keittiön nurkassa kuin Prince. Glam-meikit naamassa. Miksei suomiukkelit voi olla sellaisia?
En tarkoittanut julkkiksia, en tiedä aasialaisia julkkiksia. Tarkoitin ihmisiä joita olen nähnyt ja tavannut itse livenä. Toki myös somessa näkee ihanan näköisiä, mutta livenä itse nähdyistä kuitenkin puhuin nyt.
Ja sillä ei sinänsä ole väliä onko ne luomuja vai ei, jos puhutaan siitä miltä lopputulos näyttää ja että miehet tykkää sellaisista. Ei ne henkilökohtaisesti lemppareita ole, mutta kuten jo kirjoitin, ymmärrän miksi miehet niitä fanittaa.