Ruskeat silmät eivät aina välttämättä ole söpöt
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nää ruskeat silmät on periytyny mun mummolta, jolla on koltansaamelaista perimää. Luuliko ap, että toisen vanhemman pitää olla tyyliin Afrikasta, jotta lapselle tulee ruskeat silmät? Just. 100 % suomalainen siis olen, samoin mun vanhemmat. Ja suomalaiseksi lasken myös tuon saamelaisuuden.
Aito suomalaisella ei ole ruskeat silmät.
Pitääkö persujen Wille Rydmanin siis poistua maasta? Jos pitää niin minne?
Yhdellä korpraalilla oli siniset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole koskaan. Luonnottomat suomalaisille.
Mun vauvalla on ruskeat silmät, tumma tukka ja vaalea iho. On ihan suomalainen. Kummallakaan meistä vanhemmista ei ole ruskeita silmiä tai noin tummaa tukkaa. Oma ihonikin on tummempi kuin vauvalla.
On tainnut rouva käydä vieraissa.
No vauvalla on perimässään viidensadan vuoden syklillä kuutta eri kansallisuutta joista kaikki ovat vaaleaihoisia kansoja. Toki on myös pitkät kaarevat silmäripsetkin ja ohimolla kaunis kiehkura joten on todella kaunis lapsi kaiken lisäksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito suomalainen ei ole ruskeasilmäinen.
Esko Aho ei ole siis oikea suomalainen?
On se. Kerro miksi ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vauvalla on ruskeat silmät, tumma tukka ja vaalea iho. On ihan suomalainen. Kummallakaan meistä vanhemmista ei ole ruskeita silmiä tai noin tummaa tukkaa. Oma ihonikin on tummempi kuin vauvalla.
Olen synnyttänyt kotisynnytyksellä, joten tiedän ettei ole "vaihtunut kätilöopistolla". Jotkut eivät ilmeisesti ymmärrä ettei perimä ole simppeli Punnetin ruutu vaan geenejä voi hypätä jopa kymmenen sukupolven takaa.
Ei dominoiva ruskeasilmäisyyden geeni, se on fenotyypissä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nää ruskeat silmät on periytyny mun mummolta, jolla on koltansaamelaista perimää. Luuliko ap, että toisen vanhemman pitää olla tyyliin Afrikasta, jotta lapselle tulee ruskeat silmät? Just. 100 % suomalainen siis olen, samoin mun vanhemmat. Ja suomalaiseksi lasken myös tuon saamelaisuuden.
Kirjoitapa vastaus seuraavaan kysymykseen: MIkä on aito suomalainen? Kirjoita myös, mihin luuloon vastauksesi perustat.
Minulla on ruskeat silmät, vaaleat hiukset, vaalea iho, vaaleat ripset ja kulmakarvat. Kaikki ihokarvani ovat vaaleita. Olen perisuomalainen.
Milloin ruskeat silmät ovat olleet söpöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen synnyttänyt kotisynnytyksellä, joten tiedän ettei ole "vaihtunut kätilöopistolla". Jotkut eivät ilmeisesti ymmärrä ettei perimä ole simppeli Punnetin ruutu vaan geenejä voi hypätä jopa kymmenen sukupolven takaa.
Ei dominoiva ruskeasilmäisyyden geeni, se on fenotyypissä aina.
Niin, valkoisten ihmisten kaikkiin fenotyyppeihin kuuluu kaikki silmien värit ja kaikki hiusten värit.
Ainoastaan ei-kaukasialaisilla kansoilla on harvinaisempaa että perimässä on molemmilla vanhemmilla koko värikirjo.
Toki ominaisuudet ovat jakautuneet hassusti Maapallolla. Esim. Australian sekoittumattomista aboriginaaleista iso osa on blondeja ja noin viidesosa vihreäsilmäisiä vaikka iho on pikimusta.
Kun taas läheisellä Filippiineillä juuri kukaan ei ole blondi.
Minulla on ruskeat silmät, äidillä ruskeat ja isällä siniset.
🤎 💙 😘
Ap tiedoksesi. Finno-ugrit ovat unkarilaisten kanssa geenisukua. Ruskeat silmät kuuluvat juurikin oikeille suomalaisille. Sininen silmien väri on mutaatio geeneissä. Jopa muinaisviikingeillä oli tummat silmät. Voit lukea aiheesta, jos et usko.
T: Tuntematon
Minulla on ruskeat silmät, oon puoliksi espanjalainen, MUTTA espanjalaisella isälläni on siniset silmät. Perin ruskeat silmät suomalaiselta äidiltäni.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat silmät harvinaiset ja kaikista kauneimmat.
Aika yleiset slaavimaissa. Nätit kyllä jos yhdistetään tummiin hiuksiin, erityisesti mustiin! Marin on tästä hyvä esimerkki <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö persuje Wille Rydmanin siis poistua maasta? Jos pitää niin minne?
Tuo ajatus kummunnee asianomaisen muista ominaisuuksista kuin silmien väristä.
Lapsen viattomat ruskeat silmät ja pitkät ripset, ei voi olla mitään hellyttävämpää. Aikuisillakin on kauniita kauriin silmiä,mutta sellaiset aivan tummat kuten Jannilla monissa kuvissa, ne näyttävät pelottavilta tuijottavilta silmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Haista paska. Meitä ruskeasilmäisiä suomalaisia on vaikka kuinka paljon. Tuskin sinulla itselläsikään kovin söpöt silmät on.
Useimmilla suomalaisilla ei ole varsinaisesti siniset tai harmaat silmät vaan tiskiveden väriset :D
Arjalaisilla ei ole ruskeat silmät.
Jos silmät on ikkuna aivoihin ja näkyy ruskeata... onko silloin 💩-aivo?
Tekoripset on kellä tahansa naurettavat ja rumat.