Yllätys vauva
Hei.
Meillä on uusioperhe, molemmilla on lapsia edellisistä suhteista sekä yhteisiä kaksi. Nyt olen tehnyt raskaustestin ja elämä päätti yllättää - positiivinen tulos ehkäisystä huolimatta!
Olen itse todella onnellinen ja iloinen. Mieheni ei. Hän ei halua lisää lapsia, antoi mulle valinnan "vauva tai minä". Hän haluaisi että teen abortin, ja itse siihen en pysty.
Mies vetoaa siihen, ettei vain halua enempää lapsia eikä ole valmis kantamaan vastuuta.
Onko täällä ketään, kenellä olisi käynyt samankaltaisesti? Meille siis tulee nyt ero, ja jään yksin vauvan myötä viiden lapsen kanssa.
Toivon vain asiallisia kommentteja.
Kommentit (33)
Uusioperheille tulee ero hyvin todennäköisesti joka tapauksessa, joten jos haluat lapsen niin pidä se. Ja muutenkin, jos mies uhkailee tuommoisella neuvottelematta, niin eiköhän se ollut jo siinä.
Vauva vasuun ja jokea pitkin taivaanisän luo. Vai miten se nyt menikään 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kävit paskalla ja pönttöön ilmestyi vauva ihan yllättäen.
"Profeetta".
Vauva tietysti. Kelvoton ukko sulla (oli).
Ehdota miehellesi sellaista vaihtoehtoa, että sinä huolehdit nuorimmaisesta kokonaan itse. Jos hän leppyisi. Tarkoitan kaikkea vaipanvaihto ja yöheräämisiä. Jätettynä tekisit sen saman kuitenkin itse.
On halpamaista isän uhkailla erolla ja lisäksi jättäisi sitten muut lapset myös omalla tavallaan heitteille nykyiseen tilanteeseen verrattuna.
Mikä takaa, ettei mies lähde muutenkin, vaikka tekisit abortin? Sitten sinulla on todella kurja olo.
Eivät kai sentään miehesi lapset edellisestä liitosta sinulle jää?
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:lla on kaksi edellistä ja vauvan myötä 3 yhteistä, eikä mies ota heistäkään vastuuta, niin siinähän se on sitten viisi. Mutta onpas kyllä mies.
Neuvotelkaa. Ole kärsivällinen ja ystävällinen niin jotain myönteistä voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:lla on kaksi edellistä ja vauvan myötä 3 yhteistä, eikä mies ota heistäkään vastuuta, niin siinähän se on sitten viisi. Mutta onpas kyllä mies.
Eiköhän se lalpsenhankinta tehdä kuitenkin yhteispäätöksenä ja jos mies sanoo, ettei halua lisää lapsia eikä jaksa kantaa enää uudesta vauvasta vastuuta, niin mitä ihmettä silloin itse tekisit muuta kuin lähtisit? Eiköhän se silloin ole kaikille paras ratkaisu, jos toinen haluaa vauvan ja toinen ei.. Mietipä millainen perhe-elämä olisi arki.
Vierailija kirjoitti:
Neuvotelkaa. Ole kärsivällinen ja ystävällinen niin jotain myönteistä voi tapahtua.
Kuinka vaikea joillekin on ymmärtää sana ei? Jos mies ei halua enää lisää lapsia (edellisestä auhteesta ja nykyisestä), niin mitä neuvottelemista siinä oikein on? Pitääkö neuvotella niin pitkään, että mies myöntyy?
Koen itse että vastuu on molemmilla, aikuiset kyllä tietävät mitä voi tapahtua kun harrastaa s*ksiä. Olen yhden abortin aikoinaan joutunut kokemaan ja sen kokemuksen myötä tiedän, etten pystyisi siihen uudelleen.
Minulla edellisestä kaksi ja miehellä yksi, kaksi yhteistä ja kolmas tulossa.
Tätä kovasti myös itse miettinyt, että lähteekö mies jokatapauksessa ja se fiilis mikä jäisi jos abortin tekisi painostuksen alla..
Jättäisin miehen. Vahva nainen ei miestä rinnalle tartte.
Mikä hitto on tämä palstalla näkyvä "uusioperhe"? Sana on UUSperhe.
UUSPERHE
U U S P E R H E
Tiedätkö mikä mulla on ekana mielessä kun isken kaluni naisen sisälle? No tietenkin se että siitä tulee lapsi. Tätä kutsutaan vastuuksi.
Jos seksin seurauksena syntynyt lapsi on yllätys tulisi käydä jossain hieman juttelee ja viranomaisten tulisi arvioida tulisiko lapsi huostaan ottaa saman tien kun syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto on tämä palstalla näkyvä "uusioperhe"? Sana on UUSperhe.
UUSPERHE
U U S P E R H E
feikkiperhe
Vaipanvaihdot sekä yöheräämiset hoitanut itse myös aiemmin kun yhteiset lapset syntyneet - joten tämän ei pitäisi tulla edes yllätyksenä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Koen itse että vastuu on molemmilla, aikuiset kyllä tietävät mitä voi tapahtua kun harrastaa s*ksiä. Olen yhden abortin aikoinaan joutunut kokemaan ja sen kokemuksen myötä tiedän, etten pystyisi siihen uudelleen.
Minulla edellisestä kaksi ja miehellä yksi, kaksi yhteistä ja kolmas tulossa.
Tätä kovasti myös itse miettinyt, että lähteekö mies jokatapauksessa ja se fiilis mikä jäisi jos abortin tekisi painostuksen alla..
Isä syndrooma. Taidat olla makuuhuoneen puolella erityisen aktiivinen?
Kävit paskalla ja pönttöön ilmestyi vauva ihan yllättäen.