Lapsettomat naiset kenelle jää teidän perintö kun ei ole omia lapsia?
Käytte koko ikänne töissä ja jotku omistaa asunnon ja tilille jää rahaa niin kenelle ne jää kun lähtö koittaa?
Kommentit (130)
Miehen kanssa keskinäinen testamentti ja molempien kuoleman jälkeen omaisuus menee hyväntekeväisyyteen Suomen luonnolle.
Varmaan jollekin koululle, yliopistolle tai amkille. Esim. aurinkoenergialla toimivan hyödyllisen robotiikan kehittämiseen. Tai sitten eläisuojeluyhdistyksille. Ehkä sekä että. En ole ihan varma vielä.
Myomien Hifu-poistolaiteiden yleistämiseen ja endometrioosin hoitoon.
Pääpotti seurakunnalle ja jotain pienempää sitten eri tahoille. Suutuin veljen poikiini ja jäävät nuolemaan näppejään. Valehtelevat siat.
Vanhojen metsien suojeluun ja löytöeläimille. Luonto ja eläimet olleet tärkeitä, sukulaiset ei niinkään.
Puolisolle, siskolle (myös lapseton) ja veljen lapsille. Jos en kaikkea saa kulutettua omaan hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonsuojeluyhdistykselle.
Luotatko näihin juttuihin että rahasi menee sinne oikeesti minne luulet. Minä en.
Minulla on mies, ja jos hän kuolee ensin niin testamenttaan kaiken luonnonsuojeluun.
Puolisolle, sisaruksille, tulevaisuudessa mahdollisille sisarusten lapsille ja hyväntekeväisyyteen. Tuskin on muillekaan vaikeaa löytää kohteita
Harmi jos ei ole omia lapsia, en antaisi rahojani muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotatko näihin juttuihin että rahasi menee sinne oikeesti minne luulet. Minä en.
Kannattaa käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa noista vainoharhoista.
Ei ainakaan sulle, ap. Sinultahan ei jää mitään kellekään. Olet kuollessasi yhtä tyhjätasku ja pihi kuin eläessäsikin :D
Sori että vastasin, vaikka mulla on kaksi lasta. Heille jätän kaksi kuranttia asuntoa ja säästöjä. Jos onnistun kuolemaan ennen 65 vuoden ikää, he saavat myös henkivakuutuskorvauksen, jolla voivat maksaa perintöverot ja mun hautaamiseni.
Jos en kuole, alan lahjoittaa heille omaisuuttani pikku hiljaa verottomina erinä.
Ensinnäkään en käy koko ikääni töissä. Toiseksi, mitä minun mahdollinen perintöni sinua riivaa?
Onpa täällä anteliaita omaisuuden antajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä tietenkään, kun sairastat epäluuloisuushäiriötä. Mä tiedän jotain julkisten toimijoiden tilintarkastuskäytännöistä, joten tietenkin luotan.
Miksihän tämä on suunnattu vain naisille. Onhan lapsettomia miehiäkin.
Ei sinulle ainakaan, ap!