Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa teillä on tänään?

Vierailija
08.03.2025 |

Kun tästä nousen, ajattelin tehdä lasagnea. Lisäksi suunnittelin leipovani kaksi kuivakakkua, taateli- ja banaanikakun.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekeitettyä hernekeittoa.

Keittää voi purkkihernariakin. Itse valmistaminen on eri asia.

Jos sanoisin että valmistin itse, niin valehtelisin koska en ole kasvattanut ja kuivattanut itse keittoon käyttämiäni herneitä, vaan ostin ne valmiina kaupasta.

Vierailija
102/104 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekeitettyä hernekeittoa.

Keittää voi purkkihernariakin. Itse valmistaminen on eri asia.

Jos sanoisin että valmistin itse, niin valehtelisin koska en ole kasvattanut ja kuivattanut itse keittoon käyttämiäni herneitä, vaan ostin ne valmiina kaupasta.

Huoh! Turhaa viisastelua!

Kasvatatko myös lohen kalakeittoon tai naudan jauhelihakeittoon itse ennenkuin kutsut ruokaa itsetehdyksi?? Viljat puit parvekkeelta jauhoksi ennenkuin leivot sämpylöitä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamaa ja riisiä oli lounaaksi. Päivälliseksi perunaa ja jauhelihakastiketta.

Mikä kama oli käytössä? Hassis vai joku vahvempi?

Sorry, kanaa.

Iltapalaksi teen mansikka-avokadosmoothien. Nesteeksi siihen puristan veriappelsiinin tai kaksi. Mausteeksi vähän limeä.

Vierailija
104/104 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein gluteenittoman suolaisen piirakan täytteenä sienet, paprika, kevätsipuli ja persilja. Lisäksi vihersalaattia ja paahdoin erilaisia pähkinöitä ja siemeniä. Piirakka sai kehuja. Laitoin poikkeuksellisesti tattari, kaura ja maissijauhoja pohjaan, koska ne ravintorikkaampia kuin gluteeniton jauhoseos. Aion tehdä jatkossakin samalla tavoin pohjan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän