Milloin tuo jalkapallo loppuu
Loma pilalla. Tympii kun TV jatkuvasti auki ja mies toljottaa tuota typerääkin typerämpää peliä.
Kommentit (24)
Teillähän on kultainen suhde. Kohta rubiinit? 😘
Apua. On sulla murheet näi kesällä. ..😚 Jos on pakko vai tv töllätätä niin siellä on paljon muitakin kanavia...Paista vaikka lettuja niin tulee parempi mieli tuosta sun kulmakivestä. ..😂
Meillå mies tuijottaa F1, minä jalkapalloa!
Tylsin peli ikinä. Ei ymmärrä mitä joku tuossa näkee.
Turpa kiinni nainen. Futis kuuluu kesään!
Valitsit sitten typerän miehen. Voisin viskata tv:n roskiin jos saisi timmin sievän naisen seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni nainen. Futis kuuluu kesään!
Ja nainen kuuluu keittiöön!
Sisälläkö loman aiot viettää? Ja Töölön ääressä? Huh.
Kun ei loppuisi ikinä!.
No onneksi alkaa olympialaiset, ne vieläkin kivempaa katseltavaa.
N 55v
Koko laji on umpitylsää p a s k aa
No meillä mies kattoo makkarin telkkarista nytkin tota tyhmää jalkapalloo, minä olohuoneen isosta telkkarista netflixii ja omia naisten sarjojani :) tää on musta ihan normisettii monessa perheessä, tuo potkupallo kun ei kiinnosta mua yhtään , mutta mitä sitten..? Eipä mies näitä sarjoja myöskään koskaan kattoisi.
Kai siinä on pahinta se, jos toinen ei näe eikä kuule mitään muuta, kun katsoo urheilua. Se on mielestäni eräänlainen riippuvuus.
Ne on nuo pelit ja urheilut niin puuduttavan tylsiä etten tajua niiden katsomista.
Suomiakat ei tajua jalkapallosta mitää. M28
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ei tajua jalkapallosta mitää. M28
Totta. Copa América ja UEFA EURO sopivasti samaan aikaan. Ja kohta Olympialaiset ja siinäkin on futista! Mahtaa naisia ärsyttää Suomessa! :D
Kuukauden kestää. Ihan hirveää, vaikka meillä ei kukaan jalkapalloa seuraakaan. Oli mikä tahansa kisa, niin maksimissaan kaksi viikkoa saisi kestää.
Viikon vielä kestää! Toljota sinä niitä pelaajia 👍
Vierailija kirjoitti:
Kun ei loppuisi ikinä!.
No onneksi alkaa olympialaiset, ne vieläkin kivempaa katseltavaa.
N 55v
Ou jee, saanko muuttaa teille asumaan ?
M57
Su 14.7.2024 klo 22:00 Finaali