Kuinka kauan tapailitte miehenne kanssa ennen seurustelua?
Oon nyt tapaillut yhä 4 kuukautta, mutta mies ei vielä halua tehdä seurustelupäätöstä. Kauanko jaksan odottaa?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitapaaminen jälkeisenä päivänä alettiin seurustella.
Tästä on pakko olla pitkä aika? Omat opiskelukaverit saattaa tapailla pitkään ja samanaikaisesti useita ennen kuin päättävät, kenen kanssa voisi seurustella.
Miksi?
Että osaa valita sen parhaan. Kumppanin valinta on tärkeä päätös.
Minä ajattelisin, että kumppania ei valita mistään vaihtoehtojen katalogista, kokeillen ja palauttaen kuin vaatteita Zalandosta. Vaan ihastutaan johonkuhun, tutustutaan, tapaillaan ja mennään yksiin.
Nainen ei eronnut koskaan aviomiehestään, joten tapaillaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Me emme tapailleet ollenkaan. Tapasimme netissä (asuimme toisistamme n. 200km päässä), juttelimme tiiviisti viestitse ja äänipuheluitse pari kuukautta, tapasimme livenä ja toisella tapaamiskerralla sovimme seurustelusta.
Tuo on tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein suoraan sanottuna edes ymmärrä mitä eroa näillä on.
Seurustelu = yksinoikeus, ei muita kumppaneita
Tapailu = saa tapailla muitakin ja harrastaa seksiäkin monen kanssa
Mä en kyllä alkaisi edes tapailla ketään, jolla on samaan aikaan joku muu kierroksessa.
Joo samoin. Miksi ihmeessä kuluttaisin aikaani ihmiseen joka ei osaa päättää edes onko hän ihastunut minuun?
Sitähän se seurustelu on: tutustutaan, käydään ulkona jne. Jos huomataan ettei viihdytäkään yhdessä, lopetetaan seurustelu. Yksinkertaista.
Jos jollakin on tapana olla niin ihastunut moneen yhtäaikaa, että on pakko tapailla monia yhtäaikaa, niin voiko tulevaisuudessa odottaa uskollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä alkaisi edes tapailla ketään, jolla on samaan aikaan joku muu kierroksessa.
Miten sinä määrittelet tapailun ja seurustelun ja miten ne eroavat toisistaan?
Minä tapailen tuttua kaupan kassaa aina kaupassa ja naapuria postilaatikolla. Tapailu on kohtaamista. Seurustelu on kiinnostusta tutustua lähemmin yhteen ihmiseen ja olla yhdessä. Siihen liittyy jo seksi, tapailuun ei liity. Ainakaan postilaatikolla.
Mielestäni seksi astuu kuvaan kun ollaan päätetty olla yhdessä ihan tosissaan. Tarkoitan tosissaan. Seksiä ei pidä harrastaa jos toista ei aio todella pitää. Se on parasta itselle loppujen lopuksi. Ei jää mitään vaivaavia inhottavia muistoja, joista haluaisi eroon. Joten seksiä vasta sitten kun ollaan selvillä molempain pyrkimyksistä
Vierailija kirjoitti: Mä olen ainakin aina tapaillut ennen seurusrwlua. Mieletön ajatus sellainen että parien kahvien jälkeen pitäisi olla eksklusiivisesti tuntemattoman ihmisen kanssa yhdessä. Mä alan seurustelun vasta sitten kun olen aika varma siitä ettei mitään maata kaatavaa ole paljastumassa miehestä. Olisi noloakin seurustella useita kertoja vuodessa, ja selitellä miksi ne kumppanit vaihtuvat niin usein. Olen tapaillut useita kymmeniä miehiä mutta seurustellut vain kolmesti.
Tarvitseeko sitä seurustelua aina ilmoitella joka mediassa. On kyllä kieltämättä aika aktiivista, jos kumppaneita menee useita vuodessa.
5kk meni mutta ollaankin jo nelikymppisiä eikä ollut mikään kiire kummallakaan. Ei myöskään tapailtu muita silloin tapailuaikana.
Vierailija kirjoitti: Jos jollakin on tapana olla niin ihastunut moneen yhtäaikaa, että on pakko tapailla monia yhtäaikaa, niin voiko tulevaisuudessa odottaa uskollisuutta?
Jos on ihastunut moneen samanaikaisesti, ei ole oikeasti kiinnostunut heistä yhdestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mä olen ainakin aina tapaillut ennen seurusrwlua. Mieletön ajatus sellainen että parien kahvien jälkeen pitäisi olla eksklusiivisesti tuntemattoman ihmisen kanssa yhdessä. Mä alan seurustelun vasta sitten kun olen aika varma siitä ettei mitään maata kaatavaa ole paljastumassa miehestä. Olisi noloakin seurustella useita kertoja vuodessa, ja selitellä miksi ne kumppanit vaihtuvat niin usein. Olen tapaillut useita kymmeniä miehiä mutta seurustellut vain kolmesti.
Tarvitseeko sitä seurustelua aina ilmoitella joka mediassa. On kyllä kieltämättä aika aktiivista, jos kumppaneita menee useita vuodessa.
Onhan se, jos jokaisia treffejä pitää seurusteluna. Tapailuista ei muille tarvitse kertoa jos kysytään, mutta että ei kertoisi seurustelevansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samoin. Miksi ihmeessä kuluttaisin aikaani ihmiseen joka ei osaa päättää edes onko hän ihastunut minuun?
Sitähän se seurustelu on: tutustutaan, käydään ulkona jne. Jos huomataan ettei viihdytäkään yhdessä, lopetetaan seurustelu. Yksinkertaista.
Jos jollakin on tapana olla niin ihastunut moneen yhtäaikaa, että on pakko t
Jotkut nyt vain tykkäävät seksistä eivätkä ole ilman vaikka sinä paheksuisitkin. Mulla oli hyvä kolmen miehen rinki ennen kuin vakiinnuin vain yhden kanssa. Mistähän se seksi olisi pitänyt saada sinä 8 vuotena kun olin sinkku? Yhden yön jutuista? Vai ilmanko olisi pitänyt olla? Ei kiitos. Paras oli pitää rinkiä josta joku pääsi aina kun itseäni halutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se, jos jokaisia treffejä pitää seurusteluna. Tapailuista ei muille tarvitse kertoa jos kysytään, mutta että ei kertoisi seurustelevansa?
Tottakai kysyttäessä ei seurustelua salailla, eikä pidä kulkea rakkaan kanssa sivukujia. Mutta siis, ihmiset elämässäsi varmastikin näkevät sinut ja seurustelukumppanisi yhdessä ihan luontaisestikin, ilman että siitä erikseen tarvitsee Hesariin painattaa ilmoitusta kaikkia etäisempiäkin ihmisiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Tapailu muuttuu seurusteluksi siinä vaiheessa kun fyysinen läheisyys tulee kuvioihin.
No eipä muutu. Yhtä tapailin 6 kuukautta mutta en tahtonut seurustella sen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailu muuttuu seurusteluksi siinä vaiheessa kun fyysinen läheisyys tulee kuvioihin.
No eipä muutu. Yhtä tapailin 6 kuukautta mutta en tahtonut seurustella sen miehen kanssa.
Silloin varmasti asiasta on jollakin tavalla yhdessä sovittu.
Kolmen kuukauden kuluttua ensitapaamisestamme mies polvistui eteeni ja pyysi vaimokseen. Noin vuoden kuluttua tästä olivat häät:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vielä välimuoto, eli tapaillaan vain yhden kanssa.
Sanoisin, että tapailu on sitä kevyttä deittaamista, ehkä jopa vain kerran viikossa. Silloin vasta tutustutaan ja mietitään, voisiko toisen kanssa seurustella.
Itse haluan ehdottomasti tapailla ainakin pari kuukautta ennen seurustelua.
Mikä on "seurustelupäätös"? Miten seurustelu eroaa siitä että tapaa toisiaan säännöllisesti ja osoittaa hellyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Eka ilta tapailtiin, seuraavana päivänä seurusteltiin. Kolmen kuukauden päästä kihloihin. Heti tiedettiin, että tässä se oikea on!
Ei heti voi tuntea toista. En ikinä menisi kihloihin noin nopeasti.
En sekunttiakaan, minä en suostunu mihinkään jahkailuun, semmoinen valintojen auki pitäminen on merkki siitä ei kiinnosta.
Onnellisesti nyt naimisissa 15 vuotta.
Vaimo ja aviomies materiaali ei "tapaile" eikä hyväksy sitä kumppaniltaankaan, koska se tekee arvoista täysin yhteensopimattomat.
Te kuulostatte minulle pilalle hemmotelluilta rusinoiden poimijoilta pullista joiden erityisyys on manifestoitunu sitoutumiskammona, olkaa tosissanne tai olkaa olematta ollenkaan.
Koeajeltiin parisen kuukautta ja se oli siinä. Peitto heiluu edelleen vimmatusti ja rakkaus kukoistaa. Olimme alkuun siinä uskossa ettei meistä tule ikinä paria ja näin näkivät myös läheiset kunnes olimme kasvaneet yhteen ja pyysin häntä tekstarilla naimisiin. Hän empi aluksi kunnes antoi myöntävän vastauksen. Nyt naimisissa ja liitto on tatuoitu ihoon numeroin ja kirjaimin.
Mä olen ainakin aina tapaillut ennen seurusrwlua. Mieletön ajatus sellainen että parien kahvien jälkeen pitäisi olla eksklusiivisesti tuntemattoman ihmisen kanssa yhdessä. Mä alan seurustelun vasta sitten kun olen aika varma siitä ettei mitään maata kaatavaa ole paljastumassa miehestä. Olisi noloakin seurustella useita kertoja vuodessa, ja selitellä miksi ne kumppanit vaihtuvat niin usein. Olen tapaillut useita kymmeniä miehiä mutta seurustellut vain kolmesti.