Olen lähdössä tapailumiehen luo yöksi enkä ole yhtään varma haluanko
Edellisellä kerralla kun olin hänen luonaan, hän pakotti munaansa käteeni. Syy oli kuulemma se että ikävästi aloitin menkkani samaan aikaan kun tulin sinne, emmekä voineet muutakaan harrastaa. Nyt pohjavire tapaamiselle on jo selkeästi seksuaalinen, meidän pitäisi kuulemma selvittää olemmeko sillä tapaa yhteensopivat ennen kuin voi vakiinnuttaa mitään. Minua ahdistaa aivan tajuttomasti, haluaisin vielä tutustua mutta mies on jotenkin sellainen että edetään joidenkin hänen kriteerien mukaan. Mulle on tullut tunne että mua manipuloidaan mutta en osaa sanoa millä tavalla, ja muutenkin tässä on ollut kommunikaatiossa häiriötä. Voinko vain perua?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa agorafoobikko jonka tunnen on veljeni, tämä on erittäin harvinainen sairaus ja Suomessakin vain noin prosentti väestöstä siitä kärsii. Eli mies saattaa huijata ja manipuloida sinua tuolla tautiväitteelläänkin. Tai sitten hän on veljeni, ei ole kauhean kiva naisille (vaikka niitä on joidenkin laskujen mukaan satoja ollut). Kummassakin tapauksessa kannattaa olla varuillaan.
Prosentti suomalaisista on yli 50 000. Ei mitenkään vähäinen määrä.
Silti häviävän pieni mahdollisuus että moisen kummajaisen tapaa. Veljenikin on etsinyt vuosikausia terapiaa kun keksi että sillä pääsee sossun elätiksi. Kukaan lääkäri ei ota tuosta diagnoosista koppia.
Munan piteleminen on kyllä jo lupaus seksistä. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Suotta viivytät väistämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ehdoton, mustavalkoinen, ohikävelevä ja välinpitämätön. Siksi apn pitää katsoa peiliin jos tapailumiehellä on muitakin. Nih!
Ai muitakin? Oletko itse tuo munantuputtaja vai miksi tällaista satuilet?
Tai siis tietty narsistilla on muitakin - hän tarvitsee ihailijan tai lyhistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme ON tapailumies?
Tapailumies = mies, jonka kanssa vietetään aikaa ja harrastetaan seksiä, mutta ei vielä seurustella. Saa olla muitakin tässä vaiheessa.
Ja jonka munaa pidetään kädessä.
No ensin kyllä seurustellaan ja sitten vasta tulee seksi. Näin normaaleissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ehdoton, mustavalkoinen, ohikävelevä ja välinpitämätön. Siksi apn pitää katsoa peiliin jos tapailumiehellä on muitakin. Nih!
Olet kateellinen Marjatta siis? Taasko laatikkoviini jo avattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailumies = mies, jonka kanssa vietetään aikaa ja harrastetaan seksiä, mutta ei vielä seurustella. Saa olla muitakin tässä vaiheessa.
No ensin kyllä seurustellaan ja sitten vasta tulee seksi. Näin normaaleissa suhteissa.
Normaali. Mitä se on? Kyllä s*ksin pihtaaminen on välinpitämättömyyttä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tuollainen erityisherkkä pihtari alunperinkään lähti treffeille?
Siksi kun erityisherkkä yliseksuaalinen mies ruikutti ja teki tyhjiä lupauksia.
Joku naismainen nasaaliäänellä nariseva nilkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tuollainen erityisherkkä pihtari alunperinkään lähti treffeille?
Siksi kun erityisherkkä yliseksuaalinen mies ruikutti ja teki tyhjiä lupauksia.
Joku naismainen nasaaliäänellä nariseva nilkki?
Naamatatskattu painonnostaja jonka äänikin on parittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kateellinen Marjatta siis? Taasko laatikkoviini jo avattu?
Vodkaa juon. Vaikka sinä et sellaista kestäisi, jotain kuplivaa ohrateetä korkeintaan, koska sitä miehet juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet velkaa miehelle peräaukkosi. Älä nyt ujostele.
Ei kannata jatkaa, mieshän on homo.
Ottaako essu päällä ahteriin?
Mitä sitten vaikka olisikin homo tai bisse? Missä oppikirjassa on sanottu etteikö voisi olla?
Ihanaa että miesten taso on tämä. Tänne ketjuunkin tultiin ihan alleviivaamaan sitä mitä kuraa ovat. Ainoa epäonnistunut sukupuoli.
Jos et halunnut, se oli raiskaus. ei olisi saanut laittaa munaa käteesi. Käy lääkärissä. kerro, että ahdistuit ja haluat raiskaustukea
sitten poliisille
oikeuteen
saat mojovat korvaukset, ja raiskaajalle ihan oikein muista, ettet olisi halunnut ja että jähmetyit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen ihmisen muotoinen on kateellinen vakaille ihmisille. Pakkoajatuksia heillä. Ja loppu viimein käsittelemättömiä haavoja ja traumoja. Siksi heidän elämä on tuomittu epäonnistumaan. Kaikin tavoin.
Asiaa tuo että olet selvästi kokenut seksuaalista väkivaltaa. Ei tulisi paranemaan pitkässä suhteessa, mieshän vain kahmii enemmän oikeutuksia itselleen ja törkeälle käytökselle.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa tuo että olet selvästi kokenut seksuaalista väkivaltaa. Ei tulisi paranemaan pitkässä suhteessa, mieshän vain kahmii enemmän oikeutuksia itselleen ja törkeälle käytökselle.
Sitähän se on. Todennäköisimmin alkaa syyttämään apta ties miksi. Oikeuttaaksen törkeän ja väkivaltaisen käytöksensä. Peruskauraa narskuilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä yöksi?
Sana "tapailumies" otsikossa on 100% varma 0/5 provon merkki. Eli ei vastausta vaan korkeintaan ilmoitat aloituksen asiattomaksi.
Lähtikö ap tuon munamiehen työ? Kertokaa!
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö ap tuon munamiehen työ? Kertokaa!
Vihatkaa kaikki työtä! Nih!