Olen lähdössä tapailumiehen luo yöksi enkä ole yhtään varma haluanko
Edellisellä kerralla kun olin hänen luonaan, hän pakotti munaansa käteeni. Syy oli kuulemma se että ikävästi aloitin menkkani samaan aikaan kun tulin sinne, emmekä voineet muutakaan harrastaa. Nyt pohjavire tapaamiselle on jo selkeästi seksuaalinen, meidän pitäisi kuulemma selvittää olemmeko sillä tapaa yhteensopivat ennen kuin voi vakiinnuttaa mitään. Minua ahdistaa aivan tajuttomasti, haluaisin vielä tutustua mutta mies on jotenkin sellainen että edetään joidenkin hänen kriteerien mukaan. Mulle on tullut tunne että mua manipuloidaan mutta en osaa sanoa millä tavalla, ja muutenkin tässä on ollut kommunikaatiossa häiriötä. Voinko vain perua?
Kommentit (84)
Tehän olette selvittäneet oletteko seksuaalisesti yhteensopivat? Mies tunki väkipakolla munaansa käteesi ja sinulle jäi siitä epämukava olo. Mitä selvitettävää tässä enää on? Peru treffit ja mies saa jäädä yksin tumputtamaan.
Juu mulla oli ketju joskus viikko (?) sitten jossa pohdin oliko se edellinen seksuaalista väkivaltaa. Mies on todella hyvä puhumaan, ja minulla on taustatilanteena hieman sekin että ei ole kokemusta + mietin haluaisiko minua kukaan muu ainakaan noin kiihkeästi kuin tämä yksilö. Joudun olemaan yötä sillä meillä on välimatkaa, ja miehen agorafobia estää sen että hänkään tulisi tänne minun kotiseuduilleni.
En tietenkään osaa kuvailla koko tilannetta välillämme mitenkään avaavasti, mutta nyt kun jo toisen kerran kirjoitan tuon rumimman mahdollisen typistetyn version, alan itsekin ajatella että tässä on tosi paljon pielessä.
Kiitos niille jotka niin sanovat (ja sanoivat, edellinen ketju poistettiin tyyliin tunnissa joten en ehtinyt silloin kaikkea lukea), ehkä saan päähäni tungettua että tämä pitäisi jättää sikseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Juu mulla oli ketju joskus viikko (?) sitten jossa pohdin oliko se edellinen seksuaalista väkivaltaa. Mies on todella hyvä puhumaan, ja minulla on taustatilanteena hieman sekin että ei ole kokemusta + mietin haluaisiko minua kukaan muu ainakaan noin kiihkeästi kuin tämä yksilö. Joudun olemaan yötä sillä meillä on välimatkaa, ja miehen agorafobia estää sen että hänkään tulisi tänne minun kotiseuduilleni.
En tietenkään osaa kuvailla koko tilannetta välillämme mitenkään avaavasti, mutta nyt kun jo toisen kerran kirjoitan tuon rumimman mahdollisen typistetyn version, alan itsekin ajatella että tässä on tosi paljon pielessä.
Kiitos niille jotka niin sanovat (ja sanoivat, edellinen ketju poistettiin tyyliin tunnissa joten en ehtinyt silloin kaikkea lukea), ehkä saan päähäni tungettua että tämä pitäisi jättää sikseen.
ap
Seuraava tapaaminen puolessavälin paikkakuntianne. Yöksi omaan kotiin.
Tuollaisen fobian kanssa ette kulje missään julkisesti. Sellaisen parisuhteen haluat?
Mies painostaa sinua seksiin, ei ole tutustumisen arvoinen tyyppi.
Jollei ole provo niin mies on seksiaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen fobian kanssa ette kulje missään julkisesti. Sellaisen parisuhteen haluat?
Agorafobia ei aina määrää sitä että ihminen on kotiinsa sidottu, monet pääsevät jopa 10km säteellä liikkumaan, mutta varauksena voi olla sää, valon määrä tai maisema.
Kai tajuat, että hän on tehnyt rikoksen aikaisemmalla toiminnallaan?
Huomaa, että on viikonloppu. Surkeita provoja ja osa käy näihin kiinni tosissaan, kun ei ole muutakaan tekemistä.
Ich komme, ja ei se vene soutamalla kulu.
Mies haluaa todella tehdä siitokseen suoleesi
Vierailija kirjoitti:
ap
Typerät provot useimmiten poistatetaan. Hyvää lauantain jatkoa sulle sinne Porvooseen ja hio vielä provo-taitojasi, siinä on kyllä tekemistä.
Voit perua. Todennäköisesti mies kuitenkin sanoisi, ettei seurustelua tule, koska seksi oli huonoa. Luultavasti on näitä, joiden läheiset ihmissuhteet kestää korkeintaan sen 2kk kuitenkin. Ja aina vika on muissa.
Ainoa agorafoobikko jonka tunnen on veljeni, tämä on erittäin harvinainen sairaus ja Suomessakin vain noin prosentti väestöstä siitä kärsii. Eli mies saattaa huijata ja manipuloida sinua tuolla tautiväitteelläänkin. Tai sitten hän on veljeni, ei ole kauhean kiva naisille (vaikka niitä on joidenkin laskujen mukaan satoja ollut). Kummassakin tapauksessa kannattaa olla varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Typerät provot useimmit
Voitteko te provo-huutelijat mennä muualle? Voi vaikka jättää lukematta ja kommentoimatta, haistella omia pieruja hurmoksessa siitä miten älykäs on.
Voi perua. Ei ole pakkoja. Saat olla kotona ja yösi kotonasi. Ei tarvitse suostua "arviointiin" ja manipulointiin. Eikä alaosajuttuihin. Ei ole pakko jatkaa jos ahdistaa. On hyvä ajatella tarkemmin mitä kaikki on, jos tulee kummallisia tuntemuksia.
Kuuntele omaa intuitiotasi. Älä mene. Etsi myös normaali mies, joka ei ole torikammoinen. Estoon olisin laittanut itse jo tuommosen tyypin. Hartaasti toivon, että etsi parempi!!!
Et tosiaan mene. Laita estoon koko tyyppi.
Tarjoaako tapailumies lohibolognesea ja spagettia?