Olen lähdössä tapailumiehen luo yöksi enkä ole yhtään varma haluanko
Edellisellä kerralla kun olin hänen luonaan, hän pakotti munaansa käteeni. Syy oli kuulemma se että ikävästi aloitin menkkani samaan aikaan kun tulin sinne, emmekä voineet muutakaan harrastaa. Nyt pohjavire tapaamiselle on jo selkeästi seksuaalinen, meidän pitäisi kuulemma selvittää olemmeko sillä tapaa yhteensopivat ennen kuin voi vakiinnuttaa mitään. Minua ahdistaa aivan tajuttomasti, haluaisin vielä tutustua mutta mies on jotenkin sellainen että edetään joidenkin hänen kriteerien mukaan. Mulle on tullut tunne että mua manipuloidaan mutta en osaa sanoa millä tavalla, ja muutenkin tässä on ollut kommunikaatiossa häiriötä. Voinko vain perua?
Kommentit (84)
Tuunko sinne pitämään käsistä kiinni ja ottamaan laukusta kaikki sinne pakkaamasi tavarat? Et tosiaankaan mene. Estä, poista, eteenpäin uutta kohti.
miksi tuollainen erityisherkkä pihtari alunperinkään lähti treffeille?
Taidat olla vielä kovin nuori. Tuollaisia miehiä ei pidä tapailla.
Minä kerroin tuosta isälle, niin isä kävi hoitelemassa tyypin.
Vierailija kirjoitti:
miksi tuollainen erityisherkkä pihtari alunperinkään lähti treffeille?
Siksi kun erityisherkkä yliseksuaalinen mies ruikutti ja teki tyhjiä lupauksia.
Pakko olla Porvoosta tämä, ei edes naiset yleensä ole noin tyhmiä. Vai onko?
Olet velkaa miehelle peräaukkosi. Älä nyt ujostele.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla Porvoosta tämä, ei edes naiset yleensä ole noin tyhmiä. Vai onko?
Olen :( Siis tyhmä. Porvoossa en ole käynyt.
ap
Porvooporvoo PROVOPrOvO porrrvoo ooo ei voi olla totta oho mikään ei oo totta olen niin älykäs kun sen saan sanoa: PORVOOO
Kuule olet jo luvannut miehelle makeaa niin kyllä hänellä on sitä oikeus odottaakkin.
M32
Vierailija kirjoitti:
Ainoa agorafoobikko jonka tunnen on veljeni, tämä on erittäin harvinainen sairaus ja Suomessakin vain noin prosentti väestöstä siitä kärsii. Eli mies saattaa huijata ja manipuloida sinua tuolla tautiväitteelläänkin. Tai sitten hän on veljeni, ei ole kauhean kiva naisille (vaikka niitä on joidenkin laskujen mukaan satoja ollut). Kummassakin tapauksessa kannattaa olla varuillaan.
Prosentti suomalaisista on yli 50 000. Ei mitenkään vähäinen määrä.
Ap on ehdoton, mustavalkoinen, ohikävelevä ja välinpitämätön. Siksi apn pitää katsoa peiliin jos tapailumiehellä on muitakin. Nih!
Nyt lopetat tuon nillityksen ja otat vaan kiltisti sen munan käteen!
Vierailija kirjoitti:
Otatko penistä persaukkoon?
No voi helevetti sun kanssas Teppo taas!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jatkaa, mieshän on homo.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ehdoton, mustavalkoinen, ohikävelevä ja välinpitämätön. Siksi apn pitää katsoa peiliin jos tapailumiehellä on muitakin. Nih!
Jaahas, palstan päivystävä narsku taas vauhdissa lääkkeidensä voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jatkaa, mieshän on homo.
Ottaako essu päällä ahteriin?
Älä mene. Seksin pitää olla mukaa molemmille eikä yhtään pakottamista. Jos sulle tulee epämukava oli niin se johtuu jostain. Kannattaa kuunnella tunteitaan. Löydät kyllä paremman!