HS: Nainen kertoo sopimattomasta käytöksestä Sörnäistenrannan konttisaunassa
Mikä voisikaan mennä pieleen vartioimattomassa sekasaunassa, jossa ei ole henkilökuntaa paikalla?
Kommentit (132)
Samaan aikaan saunaan tuli kaksi miestä. He olivat alasti, vaikka sekasaunassa ei saa olla alasti. Miehet joivat myös alkoholia ja katsoivat oudosti minua, nainen kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan saunaan tuli kaksi miestä. He olivat alasti, vaikka sekasaunassa ei saa olla alasti. Miehet joivat myös alkoholia ja katsoivat oudosti minua, nainen kertoo.
Aika outoa, että nainen menee yksin saunaan. Vieläpä sekasaunaan.
Tämän sekasauna-hullutuksen takia lopetin Lonnan saunassa käymisen. Harmittaa tosi paljon, mutta en halua käydä sekasaunassa. Kuitenkin vilvoittelualue oli yhteinen, miksei se riitä?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oikein traumoja tullut kun on katsottu oudosti 😅
Valvomattomaan seksaunaan myöhään illalla menevä yksinäinen nainen suorastaan kerjää itselleen vaikeuksia. Mua ei saisi villit hevosetkaan tollaiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä S Ö R N Ä I S I S S Ä onko siellä edes muita kuin ma muja enää. Miksi siellä on sauna. Eihän ne siitä mitään ymmärrä.
Etpä säkään mistään tiedä.
Nämä sekasaunat ei mee jakeluun. Avantouinnissa ilmeisen yleistä. Tiedän eräänkin henkilön käyvän noissa ihan vain kyttäämisen takia. On todella ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä S Ö R N Ä I S I S S Ä onko siellä edes muita kuin ma muja enää. Miksi siellä on sauna. Eihän ne siitä mitään ymmärrä.
Katsopa karttaa. Se on merenrannalla ja on kiva pulahtaa vaikka avantoon saunasta.
Muillakin on Suomesta paljon kokemuksia tästä asiasta takavuosilta, eikä saunassa välttämättä, vaikka sielläkin. Ja samoin naiset joskus ovat olleet asialla, ei vain miehet. Eli kumma juttu. Aika tarkkana saa olla seurastaan ja paikasta.
Ideat on hyviä, mutta käytännössä likaiset miehet pilaa kaiken. Likaisia tavalla, joka ei lähde saunassa.
Kuusijärvellä tehtiin kallis remontti, ja nyt on sekasauna.
Saisi olla kiitollinen, että vain katsoivat oudosti. Ehkä tämäkin nainen nyt tuli järkiinsä ei enää KOSKAAN mene sekasaunaan vieraiden kanssa.
No, unisex-ideologian tarkoituksena on eristää naiset yhteiskunnasta. Nähtävästi sekasaunat ovat yksi keino tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen meni pilaamaan miesten seksisessiot ja kaupankäynnin.
Vierailija kirjoitti:
Valvomattomaan seksaunaan myöhään illalla menevä yksinäinen nainen suorastaan kerjää itselleen vaikeuksia. Mua ei saisi villit hevosetkaan tollaiseen paikkaan.
Tuollaista et olisi saanut sanoa ääneen vielä pari vuotta sitten ilman, että feministit hyökkäisivät kimppuusi ja vaatisivat oikeutta tehdä juuri niin kuin itseään huvittaa ilman mitään itsesuojeluvaistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen meni pilaamaan miesten seksisessiot ja kaupankäynnin.
Tää tuli mullakin mieleen. Miehet ajaa tahallaan naiset pois saunasta, että saavat homostella rauhassa. Homothan tunnetusti tapaa toisiaan saunoissa ja kylpylöissä.
Feministit ovat nykypäivän notia-akkoja, ja joutaisivat roviolle. Sananvapaus on tärkeä asia, ja sitä pitää osata käyttää asianmukaisesti.
Nuo ukot voisi mennä heiluttelemaan kassejaan johonkin homosaunaan missä tuo käytös olisi ok