HS: Nainen kertoo sopimattomasta käytöksestä Sörnäistenrannan konttisaunassa
Mikä voisikaan mennä pieleen vartioimattomassa sekasaunassa, jossa ei ole henkilökuntaa paikalla?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sivistynyt nainen menee
sekasaunaan Sörnäisiin?
Mene pois syyllistämästä. Miksi miehet eivät osaa käyttäytyä sekasaunassa jonka pitäisi olla kaikille turvallinen paikka sukupuolesta riippumatta.
Sörnäisten pimppiliisa älä hiilly. Himo-sauna vaan.
Miksei voi olla erikseen miesten ja naisten vuorot ja mahdollisuus saunoa ilman uimahousuja tai -pukua? Itsestäni on ällöttävää istua hikiset uikkarit päällä saunomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinne ihan pakko mennä?
Ei pakko tietenkään, mutta olisihan se suotavaa että kaikilla olisi turvallista minne nyt menevätkään. Ihmeellistä naisen syyllistämistä taas. Ongelma tässä ovat ainoastaan ne huonosti käyttäytyvät miehet, ei se nainen.
Ongelma tässä on vain naisella, ei niillä miehillä. Ymmärrätkö siis, ettei noilla miehillä varmaan ole intressiä ratkoa tätä ongelmaa, mutta naisella luulisi olevan.
Ainoa toimiva ratkaisu on se, että kaikki käyttäytyvät. Muuten ongelma vain muuttuu yhdestä toiseksi. Eli ikävästä saunakokemuksesta siihen että nainen ei enää uskalla saunaan ollenkaan. Ongelma vain muuttaa muotoaan jos näitä sikailijoita ei saada kuriin. Porttikielto sellaisille j
Ongelmahan oli ainoastaan ahdistujan päässä kun koki olonsa turvattomaksi vaikka turvallista olikin.
Vierailija kirjoitti:
sekasaunaan Sörnäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinne ihan pakko mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä S Ö R N Ä I S I S S Ä onko siellä edes muita kuin ma muja enää. Miksi siellä on sauna. Eihän ne siitä mitään ymmärrä.
Etpä säkään mistään tiedä.
Nainen meni pilaamaan miesten seksisessiot ja kaupankäynnin.
Nainen meni pilaamaan miesten seksisessiot ja kaupankäynnin.
Tää tuli mullakin mieleen. Miehet ajaa tahallaan naiset pois saunasta, että saavat homostella rauhassa. Homothan tunnetusti tapaa toisiaan saunoissa ja kylpylöissä.
Saunaan joku nappi jolla voi tilata vartijan käymään ja komentamaan ukoille housut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan saunaan tuli kaksi miestä. He olivat alasti, vaikka sekasaunassa ei saa olla alasti. Miehet joivat myös alkoholia ja katsoivat oudosti minua, nainen kertoo.
Varmaan oikein traumoja tullut kun on katsottu oudosti 😅
Oudosti katsominen tulisi säätää rangaistavaksi, ainakin seksuaalinen katse.
Suomessa on taloyhtiöissä saunat tai omat saunat.
Miksi pitää olla yleinen valvomaton sekasauna????
Onhan se toki helsinkiläisittäin päivän sanana "kustannustehokasta" kun on vain yksi sauna lämmitettävänä kahden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan saunaan tuli kaksi miestä. He olivat alasti, vaikka sekasaunassa ei saa olla alasti. Miehet joivat myös alkoholia ja katsoivat oudosti minua, nainen kertoo.
Tarkoittaa että arvioivat mitä tuolle voisi tehdä. Rupesivat kyselemään osoitetta ym. Lehtijutuista sai käsityksen että saunan voi varata vaikka yksin itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Tämän sekasauna-hullutuksen takia lopetin Lonnan saunassa käymisen. Harmittaa tosi paljon, mutta en halua käydä sekasaunassa. Kuitenkin vilvoittelualue oli yhteinen, miksei se riitä?
Suomessa vaan ei toimi tuollaiset sekasaunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sekasaunaan Sörnäisiin?
Voisko sitä sivistystä odottaa muiltakin kuin naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa että arvioivat mitä tuolle voisi tehdä. Rupesivat kyselemään osoitetta ym. Lehtijutuista sai käsityksen että saunan voi varata vaikka yksin itselleen?
Ei. Ekalla kerralla kommentoitiin kroppaa ja kysyttiin yhteystietoja (=ma.muja). Toisella kerralla alastomat miehet joivat alkoholia ja katsoivat oudosti (=kantiksia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän sekasauna-hullutuksen takia lopetin Lonnan saunassa käymisen. Harmittaa tosi paljon, mutta en halua käydä sekasaunassa. Kuitenkin vilvoittelualue oli yhteinen, miksei se riitä?
Suomessa vaan ei toimi tuollaiset sekasaunat.
Ei sekasaunat toimi kuin kotona läheisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää on nyt metoon paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuijottaneet kuin susi kinkkua
En mä minkään kaljaa juovan rumiluksen kikkeliä katselisi, mutta jos olisin maksanut itseni sisään paikkaan jossa alastomuus on kielletty, niin soittaisin heti johonkin palvelunumeroon jos sinne jotain alastomia juoppoja tulisi.
Jos haluan mennä alasti olemaan, niin kaupunki on täynnä saunoja jossa niin voi tehdä. Ihmiset jotka haluaa olla saunassa vaatteet päällä ilman kenenkään alastomuuden läsnäoloa, saavat niin tehdä paikoissa joiden säännöissä alastomuus kielletään, ja vielä maksavat siitä.
Itse en ylipäätään tykkää olla saunassa vaatteet päällä, eli ei tämä minua henkilökohtaisesti koske. Kommentoin vain aihetta eli sitä, ettei ole ok mennä alasti paikkaan jossa se on kielletty ;) Ja häirintä nyt ei tietenkään ole ikinä ok, heti valitusta tuollaisista ukoista jotka pilaa muidenkin maineen ja hauskan kaikilta.