Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Aavistus realismia voi olla paikallaan, mutta älkäämme tehkö Bondista wokea."

Vierailija
09.06.2026 |

Näin sanoo siis mustaihoinen näyttelijä. Oletko samaa vai eri mieltä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys on James Bondista, niin hänellä ei ole poliittisia mielipiteitä. Hän on valtion virkamies ja tekee kuten esimies käskee.

Vierailija
2/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen ihan sama mulle. Eiköhän Bond ole nyt ja tulevaisuudessa sitä mikä myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysymys on James Bondista, niin hänellä ei ole poliittisia mielipiteitä. Hän on valtion virkamies ja tekee kuten esimies käskee.

Keskustelemme elokuvasta emme Britannian virkamiehistä.

Vierailija
4/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonti rakastelee kuuman jääkiekkoilijan kanssa rannalla ja kiekkoilija on musta.

Vierailija
5/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas uusi Bond on? 

Vierailija
6/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke on kasvanut miespuolisten päässä joksikin muuksi mitä se on, joten tietenkään ei ole kannattavaa muuttaa Bondin konseptia. Tai kaikki miesoletetut alkavat boikotoida leffaa, ja pistävät imdb:ssä yhtä tähteä edes näkemättä. Mieslapset...

Vierailija
7/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bonti rakastelee kuuman jääkiekkoilijan kanssa rannalla ja kiekkoilija on musta.

Ai tämän verran wokea tulee sitten leffaan? 

Vierailija
8/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke on kasvanut miespuolisten päässä joksikin muuksi mitä se on, joten tietenkään ei ole kannattavaa muuttaa Bondin konseptia. Tai kaikki miesoletetut alkavat boikotoida leffaa, ja pistävät imdb:ssä yhtä tähteä edes näkemättä. Mieslapset...

Älä sinä tule minulle kertomaan mitä minun tulisi ajatella. Tosin wokeahan se tuokin tuollainen on.

Vierailija
9/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä tule minulle kertomaan mitä minun tulisi ajatella. Tosin wokeahan se tuokin tuollainen on.

Woke tarkoittaa suvaitsevaisuutta, mutta sinun pienessä päässäsi se tietysti tarkoittaa ma muja, intersektionaalisuutta, feminismiä ja kaikkea mahdollista, sateenkaariakin. Persut tiedetään.

Vierailija
10/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas uusi Bond on? 

Arto Satonen

Vierailija
11/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woke tarkoittaa suvaitsevaisuutta, mutta sinun pienessä päässäsi se tietysti tarkoittaa ma muja, intersektionaalisuutta, feminismiä ja kaikkea mahdollista, sateenkaariakin. Persut tiedetään.

Olen eri, mutta eikö woke ole suvaitsevuutta ja listasi asioita?

Vierailija
12/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woke on anti-suvaitsevaisuutta kuten "anti-rasisti" on itseasiassa natsioppeja toteuttava rasse. 

Woke oli alunperin perustettu ajamaan jenkkilän afrojen black power-liikettä. Ota edes perusasioista selvää ennen kuin öyhötät. 

Vierailija
13/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hailee. Hyvät Bondit päättyivät jo yli 30 vuotta sitten.

Vierailija
14/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän  grifterit valittivat uudesta Bond pelistä koska James ottaa käskyjä naiselta 😅

Vierailija
15/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks hailee. Hyvät Bondit päättyivät jo yli 30 vuotta sitten.

Viimeinen hyvä Bond oli Goldfinger...

Vierailija
16/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksikin muuksi mitä se on..? 😀

Kakkaahan se on. Kyllä tämän näkee hyvin nopeasti esim siitä miten se tuhoaa elokuvat ja kirjallisuuden sensitiivisyyssekoilijoillaan.

Vierailija
17/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woke on anti-suvaitsevaisuutta kuten "anti-rasisti" on itseasiassa natsioppeja toteuttava rasse. 

Woke oli alunperin perustettu ajamaan jenkkilän afrojen black power-liikettä. Ota edes perusasioista selvää ennen kuin öyhötät. 

Systeeminen rasismi. Jos et ole kiihkoileva antirasisti joka kirkuu kitarisat vilkkuen kaikkialla näkyvää rasismia, olet itse rasisti.

Juu, tiukka ei tälläiselle fanatismimielisairaudelle.

Vierailija
18/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta voi olla, mutta mieluummin ei nainen. Vähän realismia tosiaan toivoisi tappelukohtauksiin ja lyhyempi elokuvan pituus riittäisi. 

Vierailija
19/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelemme elokuvasta emme Britannian virkamiehistä.

Bondi ja muut agentit on nimenomaan työkaluja brittivakoilussa. Ei noilla kuulu olla omia ideologisia agendoja vaan nuo toteuttaa työnantajansa antamia tavoitteita tehdessään milloin mitäkin tehtävää.

Antamalla bondille vapaat kädet hahmona tehdä mitä pomot käskee tai olla tekemättä jos se ei satu sopimaan bondin omaan päänsisäiseen ideologiaan muuttaa hahmon ihan toisenlaiseksi ja tarinan toiseksi. 

Vierailija
20/20 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinin wokehallitus tuhosi Suomen. Saatanan tunarit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi