Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella noloa, jos nainen ei maksa treffeillä omaa osuuttaan

Vierailija
07.03.2025 |

Miksi miehet yleensäkin tarjoavat? Minua ei ainakaan osteta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei koskaan keksi treffitekemistä?

Vierailija
2/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tulisi kyllä köyhä olo 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lähtökohtaisesti kukaan ei halua kumppanikseen lasta, jolle tarvii kaikki maksaa. Jos ei omiaan pysty maksamaan, ei pahemmin seurakaan kiinnosta.

Vierailija
4/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies maksaa kaiken 😬

Vierailija
5/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies on paras termi kuvaamaan miestä, joka alentuu olemaan perseennuolija.

Vierailija
6/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaminen ensimmäisillä treffeillä on kaunis tapa niiltä ajoilta, jolloin oli vielä aitoja herrasmiehiä, sekä naisia, jotka ottivat tarjouksen kiitollisena vastaan. Nykyään joko oletetaan törkeästi, että mies maksaa ekalla kerralla ja aina, tai sitten nainen loukkaantuu koko ajatuksesta ja vaatii kiukkuisena, ettei mies edes ehdota mitään tarjoamisia, eikä mieluiten koko treffejä. Ole siinä sitten herrasmies tai ylipäätään mies.

Vierailija
7/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on ihania ulkkarimiehiä. Niille tarjoaa itsekin mielellään vuorollaan. Nillittäville suomimiehille ei edes lämmintä kättä.

Vierailija
8/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaminen ensimmäisillä treffeillä on kaunis tapa niiltä ajoilta, jolloin oli vielä aitoja herrasmiehiä, sekä naisia, jotka ottivat tarjouksen kiitollisena vastaan. Nykyään joko oletetaan törkeästi, että mies maksaa ekalla kerralla ja aina, tai sitten nainen loukkaantuu koko ajatuksesta ja vaatii kiukkuisena, ettei mies edes ehdota mitään tarjoamisia, eikä mieluiten koko treffejä. Ole siinä sitten herrasmies tai ylipäätään mies.

Eli ei saa olettaa että mies maksaa eikä myöskään maksaa itse. Got it.

Vierailija
9/28 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi väsynyt aloitus. Ei  jaksa edes vittuilla.

Vierailija
10/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan anteliaan miehen joka on nirso seurastaan. Nykyinen mies on köyhä ja tällä hetkellä työtönkin, mutta on ollut alusta asti avoimen kiinnostunut minusta ja tarjoutunut viemään heti syömään ja kahville. Tavattiin pitkän välimatkan takia ensin heti minun kotona tai siis siinä pihalla, mutta siitä lähdettiin heti treffeille<3

Jos ikinä sinkkuuntuisin, en edes lähtisi sellaisen miehen kanssa minnekään joka ei ensin halua ja osaa jutella vähän syvällisempiä ja sitten itse ehdota treffejä ja toteuta ja maksa niitä. 

Asutaan vuoden jälkeen yhdessä, kulut jaetaan ja mies tekee selväksi että halusi juuri minut ja näkee mielellään vaivaa sen eteen että viihdyn ja nautin olostani. Samoin tietenkin minä huolehdin hänen viihtymisestään. 

Jos deittailee kevyemmin ja jotenkin käy jatkuvasti treffeillä (itse olen käynyt kaksilla ja molemmat johtivat pitkään parisuhteeseen..) ja alkukarsintaa ei ole, silloin on ymmärrettävää että mies ei halua eikä voi koko ajan tarjota ties mille mysteerinaisille ja että nainenkin maksaa itse tämän treffailuharrastuksensa. 

Itse olen karsinut kaikki lukuisat miehet livenä ja äpeissä jotka ovat lähestyneet minua ilman että ovat selvillä yhtään millainen olen tai ilman että kertoivat itsestään tarpeeksi. Siltä Sopivalta Mieheltä edellytän että hän on hullaantunut juuri minuun, sinnikäs, antelias ja määrätietoinen. Näin ei myöskään päädy miksikään epämääräiseksi paikanpitäjäksi tai kevytsuhteeksi. 

11/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat sitä mieltä, että treffeille kutsuja maksaa. Itse olen sitä mieltä, että ekoilla treffeillä kumpikin maksaa vain omansa, koskaeihön treffeillä ole varsinaisesti kutsukaa vaan toinen ehdottaa, että tavattaisiinko ja jos toinen haluaa nähdä niin sitten tavataan.

Vierailija
12/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille kutsuja maksaa ja jos ei pysty kolmen euron kahvia tarjoamaan, niin ehkä ei ole sitten minulle sopiva muutenkaan.

Vierailija
13/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin palelevalle miehelle oman takkini ja olin itse ilman talvella. 

Vierailija
14/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nolo jos olettaa miehen maksavan molempien ruoat tms. 

Vierailija
15/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ikinä pääse treffeille?

Koska pelkäät naisia ja olet aggressiivinen.

Pelkurit ei lisäänny. Biologiaa.

Vierailija
16/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailen vain18-21 vuotiaita tyttösiä. Harvoin heillä on tolkuttomasti rahaa, elleivät ole rikkaita perillisiä. Maksan mielelläni.

Vierailija
17/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö naisen sitten olla rouvasnainen?

Vierailija
18/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies on paras termi kuvaamaan miestä, joka alentuu olemaan perseennuolija.

Herrasmies on persu, joka kuvittelee ostavansa naisen maksamalla tarjoilut.

Kun näin ei käy, ammuskelee kadulla.

Vierailija
19/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen keksinyt.

Vierailija
20/28 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeille kutsuja maksaa ja jos ei pysty kolmen euron kahvia tarjoamaan, niin ehkä ei ole sitten minulle sopiva muutenkaan.

ei kai kolmella eurolla nykyään kahvilassa pärjää, mutta olen samaa mieltä, että emme sovi toisillemme, jos et kykene maksamaan omia laskujasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän