Todella noloa, jos nainen ei maksa treffeillä omaa osuuttaan
Miksi miehet yleensäkin tarjoavat? Minua ei ainakaan osteta.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies maksaa kaiken 😬
Herrasmies on paras termi kuvaamaan miestä, joka alentuu olemaan perseennuolija.
Narsistille kukkien ostaminenkin on peen nuolentaa.
Eikö se ole kohtelias tapa ilmoittaa "kyllä, minä herutan", kun jättää maksamatta omat ruokansa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei koskaan keksi treffitekemistä?
Sä oot ollu väärien naisten kanssa terffeillä. Minä vien ja mies vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaminen ensimmäisillä treffeillä on kaunis tapa niiltä ajoilta, jolloin oli vielä aitoja herrasmiehiä, sekä naisia, jotka ottivat tarjouksen kiitollisena vastaan. Nykyään joko oletetaan törkeästi, että mies maksaa ekalla kerralla ja aina, tai sitten nainen loukkaantuu koko ajatuksesta ja vaatii kiukkuisena, ettei mies edes ehdota mitään tarjoamisia, eikä mieluiten koko treffejä. Ole siinä sitten herrasmies tai ylipäätään mies.
Isävainaa opetti että ensimmäisillä treffeillä mies maksaa ja sen jälkeen kumpikin maksaa omansa. Ja jos ei ole rahaa niin pitää tilata vesilasi ja valehdella että on juuri syönyt vaikkei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä treffaat bimboja?
Laivalla kaksi kolmekymmpistä naista tilasi juotavaa noin 55v miehen laskuun baaritiskillä. Mies kieltäytyi maksamasta ja siitä tuli kahakka. Shotit ladyt ehtivät vetää, mutta drinkit tsrjoilija otti pois ja kaasi viemäriin.
Noloa. Pitäkää ihmiset sen verran rahaa mukana, että pystytte maksamaan omat juomanne.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis sinä pyydät naisen treffeille, ja odotat, että nainen keksii ja päättää tekemiset?
Juu, suhde loppuisi siihen. Suhde tulisi olemaan peeässävedettävån mieslapsen hoivaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies on paras termi kuvaamaan miestä, joka alentuu olemaan perseennuolija.
Ei mikään ihme ole, että yksin olet ja yksinäsi typeriä provoja tänne kirjoittelet.
Onnea valitsemallesi tielle.
Kokoomuskermaperseitä syytä varoa treffimaailmassa. Myös persuja. Rikollisuuteen taipuvaisia yleensäkin. Omaisuus, pienikin, vaarassa...
Onkistuneet treffit naisen ja miehen puolelta on kun ei ole olettamuksia eikä edellytyksiä.
Jos mies on varaton, mennään kävelylle, tai mennään kahville, mutta mies maksaa omansa eikä tarjoudu, maksat omasi.
Näistä treffeistä harvemmin tulee perhettä, vaikka ihan hauskaa oiskin.
Kun ollaan oltu vuosia yhdessä ja mies aina maksaa, voi joskus tarjota miehelle, koska silloin mies tuntee itsensä arvostetuksi. Vaikka maksaa miehen omalla kortilla, ele/ajatus on mikä ratkaisee.
Sitten on miehiä, jotka tekee aloitteen, ideoi treffit, maksaa vaivihkaa ja antaa vielä lahjan. Silloin voi kiittää. Nämä ovat aika yksisarvisia, menneen ajan tuulahduksia hyvistä opituista tavoista. Tällä ei ole tekemistä "oston" kanssa vaan puhtaasti vanhanajan hyväntavan mukaisen toiminnan kanssa, kun mies ei etsi yhdyntöjä vaan elämänkumppania.
Nainen, kun saa lapsen, useimmiten tekee kaikein yksin. Hoitaa, hoivaa, tekee ,jaksaa. Sen vuoksi kun mies etsii itselleen vaimoa on ihan minimiä, että tarjoaa treffit. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Maksoin molempien rannekkeet, mies maksoi oman kartinginsa ja matkakulut, mun kartingia ei maksanu kukaan 😃
Suomalainen mies on kuin se kummelin hirviö joka passuuttaa raskaana olevaa vaimoaankin. Jos nainen tekee kivoja eleitä ja antaa miehelle lahjoja tämä kuvittelee olevansa joku kuningas eikä kyseessä olevan absoluuttinen timantti ja kultakimpale nainen. Muistelen eksää jolle ostin lahjana festariliput ja tämä pyysi päälle vielä bensakustannukset paikalle, sillä ajatteli ilmeisesti että minä olen hänen äitinsä. Nykyään elättää sitten koiraa ja jotain matelijaa jota pitää häkissä, ei saa naista. Yllättäin...
Mun mies on absoluuttinen timantti ja kultakimpale 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kun kuulisivat ulkomaalaiset naiset joille on ihan itsestäänselvyys että mies maksaa. On tää mielenkiintoinen maa tämä suomi.
Miehet ajattelevat vain itseään ja naiset ovat oppineet tulemaan toimeen omillaan vaikka palkka paljon miehiä heikompi. Aika tyhmäähän tuo ainakin jos vielä yhteisiä lapsia vaikkakin ehkä erottu.
Toivottavasti suomalaiset miehet ymmärtävät ettei sitten mitään asiaa kiinnostua ulkomaalaisista naisista.
Vain suominainen käy töissä ja huolehtii töiden lisäksi kodista ja lapsista ja sen lisäksi vielä miehestäkin mutta maksaa kuitenkin pienemmästä palkastaan suhteutettuna laskuja paljon enemmän eikä sitten itselle jääkään juuri mitään.
Mutta kait tää on suominaisen pakollinen osuus kun miehet täällä vain itsekkäitä omasta itsestään välittäviä egoisteja. Viikonloput vietetään baareissa ei kotona lasten ja vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kun kuulisivat ulkomaalaiset naiset joille on ihan itsestäänselvyys että mies maksaa. On tää mielenkiintoinen maa tämä suomi.
Miehet ajattelevat vain itseään ja naiset ovat oppineet tulemaan toimeen omillaan vaikka palkka paljon miehiä heikompi. Aika tyhmäähän tuo ainakin jos vielä yhteisiä lapsia vaikkakin ehkä erottu.
Toivottavasti suomalaiset miehet ymmärtävät ettei sitten mitään asiaa kiinnostua ulkomaalaisista naisista.
Vain suominainen käy töissä ja huolehtii töiden lisäksi kodista ja lapsista ja sen lisäksi vielä miehestäkin mutta maksaa kuitenkin pienemmästä palkastaan suhteutettuna laskuja paljon enemmän eikä sitten itselle jääkään juuri mitään.
Mutta kait tää on suominaisen pakollinen osuus kun miehet täällä vain itsekkäitä omasta itsestään välittäviä egoisteja. Viikonloput vietetään baareissa ei kotona lasten ja vaimon kanssa.
Olet väärässä, saksassa tämä on kahtakauheampaa.
Siellä ei kannata käydä treffeillä, kun joutuu maksaa vielä roopesetä syndroomaisen miehen laskun.
Kerrankin yks kehtasi pyytää 50e alle 2h matkasta, kun maksoin sisäänpääsyt linnaan ja ruuat ym. Samainen kaveri kylläkin pölli mun tavarat vaikka huippuhienolla mersulla ajeli. Mikä pälli.
Saksassa naiset ovat kahta itsenäisempiä kun suomessa. Oikeita rautarouvia, jotka kantaa 8 tuoppia kerralla.
Hyihyihyi
Laita aloitustekstisi tinder-profiiliisi, niin vältyt lokeilta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tapailen vain18-21 vuotiaita tyttösiä. Harvoin heillä on tolkuttomasti rahaa, elleivät ole rikkaita perillisiä. Maksan mielelläni.
Ei tällä ole mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa. Sinun tapauksessa puhutaan bisneksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta että nämä samat pällit ovat niitä, jotka uhkailevat hakevansa vaimon Aasiasta. Yksi sukulaisukko teki näin, luuli saavansa orjan, mutta saikin pirttihirmun ja joutuu maksamaan kaikesta, siis ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi miehet yleensäkin tarjoavat. Minua ei ainakaan osteta".
No tuo on jäänne entisiltä ajoilta ja oli(ja on vieläkin) hyvää käytöstä.
Minulle ei ole miehet koskaan tarjonneet mitään yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja täytyy sanoa, että se oli vaivaannuttavaa. (Kun olin nuori silloin vielä liftattiin ja kerran pääsin jonkun herranmiehen kyytiin ja kun hän halusi välillä käydä kahvilla, vaati hän saada tarjota minullekin. Eikä hänellä ollut mitään taka-ajatuksia)
En osaa ottaa mitään tarjottua vastaan, mutta se johtuu vain huomosta itsetunnostani. En katso olevani tarpeeksi hyvä ottamaan mtään tarjottua vastaan, vaan olen mielummin se, joka tarjoaa.
En silti tunne "ostavani" ihmisiä, joille tarjoan jotakin. Yleensä nämä ihmiset on tietenkin minulle rakkaita ja läheisiä.
Eli tarjoan itse usein, mutta jos joku maksaa minun ruokaiani/ostoksiani, maksan ne hänen tililleen siirrolla, vaikka kyseinen henkilä vastustelisi.
Sinä ostat hyväksyntää huonon itsetuntosi takia. Sillä ei ole mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa.
Opettele idiootti kirjoittamaan ensin, jos haluat nimitellä