Todella noloa, jos nainen ei maksa treffeillä omaa osuuttaan
Miksi miehet yleensäkin tarjoavat? Minua ei ainakaan osteta.
Kommentit (28)
Kuka tarjoaa lesbojen treffeillä ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Lähtökohtaisesti kukaan ei halua kumppanikseen lasta, jolle tarvii kaikki maksaa. Jos ei omiaan pysty maksamaan, ei pahemmin seurakaan kiinnosta.
"Ja minähän en kenellekään mitään syntymäpäivä- tai joululahjoja ostele."
Kutsuja maksaa.
Jos ei halua maksaa niin sitten
1.kertoo heti kutsussa ettei maksa
2.ei itke vauva sivustoilla siitä ettei kukaan lähde treffeille
"Miksi miehet yleensäkin tarjoavat. Minua ei ainakaan osteta".
No tuo on jäänne entisiltä ajoilta ja oli(ja on vieläkin) hyvää käytöstä.
Minulle ei ole miehet koskaan tarjonneet mitään yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja täytyy sanoa, että se oli vaivaannuttavaa. (Kun olin nuori silloin vielä liftattiin ja kerran pääsin jonkun herranmiehen kyytiin ja kun hän halusi välillä käydä kahvilla, vaati hän saada tarjota minullekin. Eikä hänellä ollut mitään taka-ajatuksia)
En osaa ottaa mitään tarjottua vastaan, mutta se johtuu vain huomosta itsetunnostani. En katso olevani tarpeeksi hyvä ottamaan mtään tarjottua vastaan, vaan olen mielummin se, joka tarjoaa.
En silti tunne "ostavani" ihmisiä, joille tarjoan jotakin. Yleensä nämä ihmiset on tietenkin minulle rakkaita ja läheisiä.
Eli tarjoan itse usein, mutta jos joku maksaa minun ruokaiani/ostoksiani, maksan ne hänen tililleen siirrolla, vaikka kyseinen henkilä vastustelisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tarjoaa lesbojen treffeillä ?
viereisen pöydän homomiehet maksavat lesbojen laskut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Lähtökohtaisesti kukaan ei halua kumppanikseen lasta, jolle tarvii kaikki maksaa. Jos ei omiaan pysty maksamaan, ei pahemmin seurakaan kiinnosta.
"Ja minähän en kenellekään mitään syntymäpäivä- tai joululahjoja ostele."
aikuisille ei kuulu antaa lahjoja. ei varsinkaan naisille, jotka joka tapauksessa loukkaantuvat kaikista lahjoista.
lapsille voi antaa joululahjoja tai syntymäpäivälahjoja
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies maksaa kaiken 😬
Juu ja tämän jälkeen tytsy lähtee treffipaikalta illaksi jännismiehen luokse jälkiruoalle.
Maksan aina ostokseni itse ellei toisin ole sovittu
N29