Miksi ihmeessä istut perjantai iltana täällä?
Mikä on syysi? Itse selaan palstaa, koska odotan bussia.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En istu. Makaan sängyssä.
Sama. Nukutan lasta.
Miksi et keskity vain ja ainoastaan lapseen?
Miten se tehdään?
Laittamalla tietokoneet ja puhelimet pois, katsomalla lasta, puhumalla tai laulamalla hänelle, pitämällä lasta kädestä, kertomalla vanhoja tarinoita, olemalla ihan vaan hiljaa ja keskittymällä hetkeen lapseen kanssa. Kun olin mummoni luona yötä, niin hän piti minua kädestä illalla (nukkui viereisessä sängyssä) ja lauloi: Tuleppa uniukko ja laita lapsen silimät lukkoon, viskooppa avvaimet uunin taakse, ettei löyvvä kukkaan. Se on todella ihana muisto. Paljon parempi kuin se, että mummoni olisi selannut nettiä, kun yritän nukahtaa. Läsnäolo on arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Flunssa ja mies katsoo lätkää.
Tapan täällä tylsyyttäni. Ei mua tuo lätkäkään jaksa kiinnostaa.
Kaikki illat joka viikonpäivä vuodesta toiseen 99% ovat samanlaista kotonaistumista.
M50
N50
Jalka paketissa, sairauslomalla ja yksin kotona. Mies on vielä tunnin töissä, tulee sitten kotiin. Lapset jo maailmalla, omillaan. Ei ole muutakaan tekemistä, täytyy vaan pitää tuota kinttua kohoasennossa. Vielä kolme viikkoa ainakin tätä lajia. Joten siksi olen täällä.
Edelleen ihmettelen. Suomen suosituimpia, ellei suosituin, keskustelualusta. Mitä häpeämistä tässä on? Sama ku häpeäisi rautatieasemalla oloa.
Ei ole muutakaan kuin kotonaoleilu.