Miksi ihmeessä istut perjantai iltana täällä?
Mikä on syysi? Itse selaan palstaa, koska odotan bussia.
Kommentit (47)
Odotan täällä vain teidän viestejä. "En minä täällä olisi, mutta kun odotan bussia..." tms. Teitä nolottaa olla täällä, meitä ei. Me nauramme teille, te punastelette ja jatkatte palstan käyttöänne. Kuten useimmat muut, et sinäkään täällä mitään kyytiä odota vaan toteutat päivittäistä rutiiniasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En istu. Makaan sängyssä.
Sama. Nukutan lasta.
Miksi et keskity vain ja ainoastaan lapseen?
Miten se tehdään?
Aikainen aamu. Pitäisi käydä nukkumaan.
Satun olemaan vapaalla enkä iltavuorossa töissä. Palsta on minulle sopivaa sosiaalista ajanvietettä.
Jossakin on ilta, jossakin on aamu, jossakin on yö, jossakin on aamupäivä, jossakin on iltapäivä.
Kyllä hävettää tämä koko vauvapalsta...
Tulin juuri iltavuorosta ja haukkaan vähän iltapalaa ennen nukkumaan menoa. Tai varmaan haukkaisin näihin aikoihin muutenkin, ei se iltavuoro tähän liity. Halusin varmaan vain alitajuisesti korostaa, että ihan työssäkäyviä tässä ollaan.
Olen töissä julkisella ja minulla käy aika pitkäksi. Onneksi voi trollata tänne.
Mitä tässä muutakaan pitäs tehdä? Ei ole kavereitakaan joiden kanssa viettää aikaa. En ruukaa käydä baareissakaan. Enkä yleensäkään missään ellei oo ihan pakko, tyyliin mennä ruokakauppaan.
Lenkillä kävisin kyllä koirien kanssa mieluusti, mutta jalka kipeä niin ei nyt voi sitäkään.
Siis ihan yhtä tylsää kaikilla. Menkää ajoissa nukkumaan. Lähden suihkuun ja menen puhtaiden lakanoiden väliin katsomaan, mitä hauskaa näen ensi yönä.
Normi perjantai, lähes. Joku musiikki ohjelma neloselta pyörii töllössä, lasissa vähän taikajuomaa ja seurailen palstalla keskusteluja joko näistä aiheista tai muista aiheista ja osallistun jos sytyttää.
T:KGB-Cola mies....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettää tämä koko vauvapalsta...
Eikö häpeä ole omakohtainen tunne niinku olisit vastuussa palstasta.
Perjantailla ei ole mitään erityisasemaa.
Sohvaperunoiden alkamista odottelen.
Nukahdan itse, ellen tee jotain aktiivista. Jos olet sanaton, ilmeisesti myöskään päässäsi ei liiku mitään.