Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.
Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.
Minä tunnen: ITSENI
haluaisin että asia ei olisi näin....soisin että muutkin olisivat pysyneet hoikkina ja hoitaneet ihoaan..
Välillä hävettää, kun puhun ikäisteni kanssa, valehtelen olevani esim: 40v...koska ihmiset järkyttyvät....
Esim nostalgia/hevikeikkojen yleisö ....siellä olen ikäisteni joukossa ..harmaapartoja, tunikatätejä...
Kommentit (132)
Tunnen molemmista sukupuolista monia, vaikka sitten useammat ovat setiytyneet ja tätiytyneet. Sekään ei minua haittaa ollenkaan, sillä en ole heidän ystävänsä ulkonäöllisistä syistä.
Tunnen montakin ja kaikki asuvat pks, maakuntiin kun matkustaa huomaa miten lihavia maalla ollaan. Autolla liikutaan pienetkin matkat ja se kyllä näkyy.
Ap on NIIN sairas. Monesko sadas aloitus aiheesta "olen kaunis, muut ovat iljettäviä"?
Kuihtuneita ruusuja, ei mene miesten kanssa samaa tahtia. Miesten testosteroni hiipuu kunnolla vasta 60 ikävuoden jälkeen ja saunakansalla tutkitusti vieläkin myöhemmin. Panen nykyään korkeintaan nelikymppisiä naisia, niillä on kuosi vielä kunnossa mutta järki päässä.
En tunne ketään henk. koht, mutta Terhi Kokkonen ok. Anne Kukkohovi on hot, mutta onko jo viisikymppinen? Salma Hayek myös. Itse olen 48v mies, enkä tunne oikein minkäänlaista vetoa enää itseni ikäisiin naisiin. Viimeisin pidempi suhde oli itseäni 15 vuotta nuoremman kanssa ja 30-40 vuotiailta tulee pääosin matchit Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea hoikkia ja kauniita 50-80 -vuotiaita naisia. Olen vanha äijä eikä tuosta nuoremmat oikein kiinnostakaan. Hoikkuus on ehdoton vaatimus, oli ikä mikä hyvänsä.
Plussaa myös: ei väriä tukassa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei isoja aitoja tai tekotissejä.
ahaa no minä voisin olla se nainen, sehän on katsojan silmissä kauneus. Aattelisin niin että kun etsit 50-80 vuotiaita naisia olet ottanut huomioon omat vahvuutesi, että olet myös hoikka ja kaunis, muutenhan asiat pyörähtäis ympäri. Haluaisin todella nähdä kuvan sinusta oi adonis mikä lienetkin. tukassa ei ole väriä, ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, ei isoja aitoja tai tekotissejä. Nämä kriteerit täyttäviä naisia on paljon, ei kaikilla ole varaa eikä haluakaan sijoittaa edellä oleviin kaunistuksiin rahaa.
Tunnen hoikan mutta kauneus on mennyttä, ryppyjä on ja kaula on kurtussa, takaapäin jos katsoo niin menisi vaikka parikymmpisestä niin on hoikka ja hyvät hiukset mutta kun kääntyy niin ero on hätkähdyttävä.
Aika vähän, tosin serkkutyttö on hyvässä tikissä ja yksi vanha koulukaveri. m49
Tunne kyllä. Olen reilusti yli 50-v., näin hoikka olen ollut viimeksi parikymmentä vuotta. Naama tietysti alkaa valua ja rypistyäkin pikkuhiljaa, ei sama kuin 30-40-v, silloin kysyttiin vielä baarissa papereita, mutta tyytyväinen olen edelleen 10 v nuoremmaksi luullaan.
Kyllä. Tosin kauneus ja komeus ovat makuasioita ja katsojan silmissä. Varttuneempien ihmisten hyvännäköisyys on erilaista kuin esim. parikymppisten, sellaista iän tuomaa kypsyyttä ja charmikkuutta.
Tunnen, äitini (71v) hänen siskonsa (65v), monta sukulaistani, työkavereissa on monia yli 50v naista jotka ovat hoikkia ja kauniita.
Totta, mutta suomalaiset miehet eivät ole ikääntyessään komeita, niinkuin norjalaiset, ruotsalaiset tai italialaiset miehet. Suomalaisilla miehillä on taikina naama, pälvi kalju ja pallomaha.