Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.
Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.
Minä tunnen: ITSENI
haluaisin että asia ei olisi näin....soisin että muutkin olisivat pysyneet hoikkina ja hoitaneet ihoaan..
Välillä hävettää, kun puhun ikäisteni kanssa, valehtelen olevani esim: 40v...koska ihmiset järkyttyvät....
Esim nostalgia/hevikeikkojen yleisö ....siellä olen ikäisteni joukossa ..harmaapartoja, tunikatätejä...
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:kin on pelkkä vanha kurppa. Iälleen ei voi mitään. Ryppymummeli, ikävä kyllä. Kaikki vanhat akat ovat.
5-kymppinen voi olla hoikka, muttei kaunis - muuten kuin ikäisekseen. Luonnonlaki.
Minkä ikäisenä on kaunis?
Milloin on kaunis ikäisekseen?
Voitko selventää..
Voi olla kaunis ikäisekseen, kun ei ole enää nuori. Kauniita ovat vain nuoret. En itsekään ole enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta en työläisistä. Varakkaampia kotirouvia, joilla on ollut aikaa ja rahaa itsensä kunnossa pitämiseen. Sitä se vaatii.
Todella harvalla on niin hyvät geenit, että nuoruuden kauneus säilyy jos raadetaan fysiisessä työssä (tai todella stressaavassa asiantuntijatyössä). Ja ei ole varaan itsensä hyvinvointiin.
Myönnetään, en raada...
Vaatiiko töissä raataminen ylipainoisen kehon?
Raataminen lihottaa?
Raataminen pakottaa polttamaan tupakkaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:kin on pelkkä vanha kurppa. Iälleen ei voi mitään. Ryppymummeli, ikävä kyllä. Kaikki vanhat akat ovat.
5-kymppinen voi olla hoikka, muttei kaunis - muuten kuin ikäisekseen. Luonnonlaki.
Voitko selventää..
Voi olla kaunis ikäisekseen, kun ei ole enää nuori. Kauniita ovat vain nuoret. En itsekään ole enää nuori.
Eli vain alle 20v ovat kauniita?
Olet 21 vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Järkyttyvät, koska valehtelet ikäsi.
Onko 40 vuotias mielestäsi nuoren ja kauniin näköinen?
Valehtelen olevani 40 vuotias?
Kerro nyt
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko selventää..
Sinun mielestä kauniita ovat vain nuoret. Minä olen eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuihtuneita ruusuja, ei mene miesten kanssa samaa tahtia. Miesten testosteroni hiipuu kunnolla vasta 60 ikävuoden jälkeen ja saunakansalla tutkitusti vieläkin myöhemmin. Panen nykyään korkeintaan nelikymppisiä naisia, niillä on kuosi vielä kunnossa mutta järki päässä.
Näytän 40 vuotiaalta, onneksi en ole:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
paljonko sulla ap on pituus & paino?
170 cm /59kg
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko miten monta hoikkaa ja komeaa yli 50 v miestä? Voisi yhtä hyvin kysyä. Monella mahaa ja väsähtänyt, harmahtunut / kaljuuntunut olemus.
Kai se ikä jokaisella jollain tapaa näkyy. Ennemmin tai myöhemmin. Elämantavoista ja geeneistä varmasti paljolti kiinni, että milloin.
Eikä siinä vielä kaikki vaan usein ovat leipiintyneitä ja erityisesti itseään selvästi nuorempia naisia dissaavia tai vaihtoehtoisesti liehetteleviä säälittäviä ilmestyksiä. Harva poikkeaa tästä kaavasta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen hoikan mutta kauneus on mennyttä, ryppyjä on ja kaula on kurtussa, takaapäin jos katsoo niin menisi vaikka parikymmpisestä niin on hoikka ja hyvät hiukset mutta kun kääntyy niin ero on hätkähdyttävä.
Ei minulla ole ryppyjä
En polta/ota aurinkoa/ryyppää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljonko sulla ap on pituus & paino?
170 cm /59kg
Tissis menee kurttuun - rypyille kun niitä kääntelee. Tupakoitko vielä?
Tunnen hoikka ja tosi lyhyt.
Työskentelee hoitajana.
Etsii timderistä seuraa
Summa summarum
Hoikat kauniit yli 50v naiset ovat niin harvinaisia, että minua luullaan trolliksi.
Vilpittömästi toivoisin että ikäluokassani olisivat kaikki pitäneet ulkonäöstään/terveysestään huolta.
Tuttavallani on rasvamaksa...ihan itse on aiheuttanut..silti ei laihduta.perhekkin löytyy:(
Minäkin muutun 3 vuoden päästä ryppyiseksi.kasvot eivät kuitenkaan valu, koska ei ole ylipainoa.
Ap
Kukkohovi on kaunis ikäisekseen.