Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.
Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.
Minä tunnen: ITSENI
haluaisin että asia ei olisi näin....soisin että muutkin olisivat pysyneet hoikkina ja hoitaneet ihoaan..
Välillä hävettää, kun puhun ikäisteni kanssa, valehtelen olevani esim: 40v...koska ihmiset järkyttyvät....
Esim nostalgia/hevikeikkojen yleisö ....siellä olen ikäisteni joukossa ..harmaapartoja, tunikatätejä...
Kommentit (132)
Kyllä. Tosin he ovat myös luonteeltaan mukavia, toisin kuin AP.
En minäkään tunne muita kuin itseni. Hävettää ja nolottaa kun ihmiset luulevat nuoremmaksi. Ihmisten pitäisi ymmärtää, että geenit ja elintavat voivat mahdollistaa sen, että pysyy nuorekkaan oloisena yli viisikymppisenäkin.
Ap:kin on pelkkä vanha kurppa. Iälleen ei voi mitään. Ryppymummeli, ikävä kyllä. Kaikki vanhat akat ovat.
Tuossahan se polvillaan suihin ottaa samalla kun tätä näpyttelen.
Olen hoikka, mutta kaunis en enää ole. Kasvojen kauneus alkoi kadota jo nelikymppisenä.
Olen hoikka, mutta en mieti omaa ulkonäköä ja kirjoittele tuollaisia typeryyksiä mihinkään.
Haluaisin tuntea hoikkia ja kauniita 50-80 -vuotiaita naisia. Olen vanha äijä eikä tuosta nuoremmat oikein kiinnostakaan. Hoikkuus on ehdoton vaatimus, oli ikä mikä hyvänsä.
Plussaa myös: ei väriä tukassa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei isoja aitoja tai tekotissejä.
Kun näet 50-kymppisen missin, mallin, kaunottaren ja sitten hänestä kuvan 20-30 vuotiaana, niin on siinä vaan suuri ero. Naiset rupsahtavat sanoi jo uuno aikoinaan. Monelle miehelle käy päin vastoin. Pojun näköisestä hippiäisestä kehkeytyy pikku hiljaa salskea miehekäs mies. On niitä kyllä pälvikaljuja möhömahojakin kuitenkin ihan riittävästi.
Tunnen. Vaimoni 170cm/50kg täyttää 50 kesällä. Ei ole edes raskaana painanut yli 58kg. Tuolloin alkupaino on ollut alle 50kg.
Aina ihmetellyt ihmisten lihavuutta. Itse tosin painan 85kg ja olen 181cm, mutta puolustaudun kertomalla farkku kokoni olevan 29".
Läski ei ole kaunista
M51
Tunnetteko miten monta hoikkaa ja komeaa yli 50 v miestä? Voisi yhtä hyvin kysyä. Monella mahaa ja väsähtänyt, harmahtunut / kaljuuntunut olemus.
Kai se ikä jokaisella jollain tapaa näkyy. Ennemmin tai myöhemmin. Elämantavoista ja geeneistä varmasti paljolti kiinni, että milloin.
Laihoilla iäkkäämmillä naisilla rupeaa lonkkaluut ikävästi pullottamaan kannikoista. Toki niistä on hyvä pitää kiinni kun lykkii menemään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tosin he ovat myös luonteeltaan mukavia, toisin kuin AP.
Laihduta fläsä!
Tunnen, ovat toisenlaisia kuin sinä.
Tunnetteko ketään?
Olenko yksin?
Ap