Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.
Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.
Minä tunnen: ITSENI
haluaisin että asia ei olisi näin....soisin että muutkin olisivat pysyneet hoikkina ja hoitaneet ihoaan..
Välillä hävettää, kun puhun ikäisteni kanssa, valehtelen olevani esim: 40v...koska ihmiset järkyttyvät....
Esim nostalgia/hevikeikkojen yleisö ....siellä olen ikäisteni joukossa ..harmaapartoja, tunikatätejä...
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään henk. koht, mutta Terhi Kokkonen ok. Anne Kukkohovi on hot, mutta onko jo viisikymppinen? Salma Hayek myös. Itse olen 48v mies, enkä tunne oikein minkäänlaista vetoa enää itseni ikäisiin naisiin. Viimeisin pidempi suhde oli itseäni 15 vuotta nuoremman kanssa ja 30-40 vuotiailta tulee pääosin matchit Tinderissä.
Kukkohovi on 54-vuotias.
Hoikkia tunnen useita, hyväkuntoisia en monia. Pelkkää hoikkuus ei riitä, lihaksistosta täytyy myös pitää huolta ettei muutu veteläksi säkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen montakin ja kaikki asuvat pks, maakuntiin kun matkustaa huomaa miten lihavia maalla ollaan. Autolla liikutaan pienetkin matkat ja se kyllä näkyy.
Tämä on kyllä totta. Maalla on aivan järkyttävän lihavia ihmisiä! Kaupungeissa koulutetut viisikymppiset on vielä oikein hyväkuntoisia ja näpsäkän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:kin on pelkkä vanha kurppa. Iälleen ei voi mitään. Ryppymummeli, ikävä kyllä. Kaikki vanhat akat ovat.
5-kymppinen voi olla hoikka, muttei kaunis - muuten kuin ikäisekseen. Luonnonlaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:kin on pelkkä vanha kurppa. Iälleen ei voi mitään. Ryppymummeli, ikävä kyllä. Kaikki vanhat akat ovat.
5-kymppinen voi olla hoikka, muttei kaunis - muuten kuin ikäisekseen. Luonnonlaki.
Voi olla tietysti, olen tuntenut kauniin 98-vuotiaan. Vika on sinun päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toki, että nyt kaikki parikymppiset tytöt väittävät 5-kymppisen äitinsä olevan kaunis - sekin on luonnonlaki.
Vierailija kirjoitti:
Ap jankkaa useassa ketjussa
trolli-psykopaatti-mies 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tietysti, olen tuntenut kauniin 98-vuotiaan. Vika on sinun päässäsi.
Onhan niitä "kauniita" vanhuksia. Mutta se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen molemmista sukupuolista monia, vaikka sitten useammat ovat setiytyneet ja tätiytyneet. Sekään ei minua haittaa ollenkaan, sillä en ole heidän ystävänsä ulkonäöllisistä syistä.
Hekään eivät ole ystäviäsi ulkonäöllisistä syistä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, hän on ex-strippari ja yhä yhä mielettömän hyvän näköinen.
Miksi jätti strippauksen, jos on yhä mielettömän hyvän näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Ap on NIIN sairas. Monesko sadas aloitus aiheesta "olen kaunis, muut ovat iljettäviä"?
Milloin olen käyttänyt sanaa iljettävä?
Ap
Kyllä, mutta en työläisistä. Varakkaampia kotirouvia, joilla on ollut aikaa ja rahaa itsensä kunnossa pitämiseen. Sitä se vaatii.
Todella harvalla on niin hyvät geenit, että nuoruuden kauneus säilyy jos raadetaan fysiisessä työssä (tai todella stressaavassa asiantuntijatyössä). Ja ei ole varaan itsensä hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä on kaunis?
Milloin on kaunis ikäisekseen?
Voitko selventää..
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko ketään?
Olenko yksin?
Ap
Ei 50 vee ole vielä paljon mitään.Olen 63 vuotias äijä. Hämmentyisit kun näkisit minut. Näytän tai menen nuoremmasta aivan liian helposti. En tiedä kuinka kauan. Papereita kysyttiin 40 vee asti. Iän tuomaa gredibiliteettiä en saanut oikeastaan koskaan (duunissa) kun pitivät paljon nuorempana.Juu, tiedän, olen jäävi sanomaan iästäni mitään, mutta näillä mennään. Fyysinen työ joten keho ok
Kiharat löytyy ja pituus/painoa 179cm/79kg
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, useita. Lähipiirissä on vain yksi ylipainoinen nainen, muut ovat hoikkia ja sporttisia.
Miehillä tuntuu ylipainoa olevan enemmän, valitettavasti se alkaa tässä iässä jo heitä pikku hiljaa kaatamaan hautaan. Surullista.
5-kymppiset hoikat naiset ovat jänteikkäitä, kun luontainen rasvakerros on vähentynyt, eivät kauniita. Luonnonlaki.
Tunnen, useita. Lähipiirissä on vain yksi ylipainoinen nainen, muut ovat hoikkia ja sporttisia.
Miehillä tuntuu ylipainoa olevan enemmän, valitettavasti se alkaa tässä iässä jo heitä pikku hiljaa kaatamaan hautaan. Surullista.