Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On epärealistinen vaade, että miehen pitäisi puuttua näkemäänsä toisten miesten ahdisteluun.

Vierailija
07.03.2025 |

Jos joku tyyppi puristelee tai ahdistelee naista ihan pokkana välittämättä seurauksista, kyseessä on todennäköisesti epästabiili matalasti funktioiva sosiopaatti joka saattaa jopa tappaa tai puukottaa väliintulijaa jos kokee egonsa loukatuksi. Jollain satunnaisella sivullisella miehellä ei ole mitään motiivia "läksyttää" tätä jos tämä on jo jättänyt naisen rauhaan.

Naiset eivät ehkä ymmärrä että tuossa tilanteessa se ahdistelija kokee tulevansa nöyryytetyksi jos joku toinen mies tulee siihen estelemään. Se ei ole sama kuin että nainen puuttuu asiaan. Se tyyppi saattaa ottaa astalon esiin ja käyttää suurtakin väkivaltaa sitä väliintulijaa vastaan.

Tuossa esimerkki: Tuli puukosta sivulliselle, kun yritti mennä väliin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-yritti-tyontaa-15-vuotiaan-ala…

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun kadulla joku meinaa hyökätä kimppuun niin mies pinkoo karkuun ja nainen jää tilanteeseen yksin selviämään. Itse olin tällaisessa tilanteessa aikoinaan, mies teki selväksi ettei apua minulle heru hänen taholtaan. Ei siinä, olin sitä ennen harrastanut vuosia itsepuolustukseen sopivaa lajia, mies ei sitä kuitenkaan tiennyt. Minulle ei olisi silti tullut mieleenkään todeta miehelle että selviä yksin, minä otan jalat alleni. Tilanne ei kuitenkaan eskaloitunut väkivaltaan asti. Onko tämä ihan normaali tapa toimia miehillä?

Kannattaa varmaan itsekin juosta. 

Miehen pitää siis olla ritari nykyaikana kun naiset selvästikin kykenee puolustamaan itseään? Entä jos mies ei osaa mitään itsepuolustuslajeja ja saa naisen vuoksi tur piin joka ei vaan paennut hänkin tilanteesta? Miksi naiset jää noihin väkivaltaa tihkuviin tilanteisiin?

Vierailija
182/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun kadulla joku meinaa hyökätä kimppuun niin mies pinkoo karkuun ja nainen jää tilanteeseen yksin selviämään. Itse olin tällaisessa tilanteessa aikoinaan, mies teki selväksi ettei apua minulle heru hänen taholtaan. Ei siinä, olin sitä ennen harrastanut vuosia itsepuolustukseen sopivaa lajia, mies ei sitä kuitenkaan tiennyt. Minulle ei olisi silti tullut mieleenkään todeta miehelle että selviä yksin, minä otan jalat alleni. Tilanne ei kuitenkaan eskaloitunut väkivaltaan asti. Onko tämä ihan normaali tapa toimia miehillä?

En usko, että pystyt puolustautumaan jos kunto ei riitä juoksemiseen. 

Et näköjään osaa lukea, etkä myöskään ole saanut voimankäyttökoulutusta. Nimittäin "voima" on korvien välissä eikä fyysistä voimaa niinkään tarvita vaan tekniikkaa.

Hyökkääjä on yleensä humalassa, mikä antaa edun sille joka on selvä. 

Hyvin vähällä voimalla vie ison miehen maahan vatsalleen ja pitää siinä. Isot on kankeita ja hitaita, varsinkin humalassa.

Mutta tosiaan ihan turha alkaa kadulla känniurpon kanssa painimaan kun tilanteesta voi poistua. 

Tämä on miljoonas ketju, jonka pelkurina aloitit. Ei me sinun suojeluasi todellakaan tarvita, vaan todennäköisemmin sinä tarvitset minun suojeluani.  Olet se intistä ulisija, pikku miesasiamies.

N, turvallisuusala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että pystyt puolustautumaan jos kunto ei riitä juoksemiseen. 

Missä kohtaa kerroin etten pysty juoksemaan. Pointti tässä nyt oli kuten varmaan tajusitkin tuo miehen lausahdus. Mä mietin silloin, että uskomatonta että hän sanoi niin. Tuon jälkeen harjoittelin entistäkin lujemmin.

Vierailija
184/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö siis ap, että olet pieni ja heikko mies ilman kamppailukokemusta?

Vierailija
185/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se paras, mutta tuo jolle kommentoit, keksii satuja. Kuten ap:kin. 

Miksi fantasioit että tämä olisi satu? Valitettavasti ei ollut ja tilanne järkytti minua paljon, vaikkakin osasin ja varsinkin nykyään osaan kyllä puolustaa itseäni.

Vierailija
186/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää siis olla ritari nykyaikana kun naiset selvästikin kykenee puolustamaan itseään? Entä jos mies ei osaa mitään itsepuolustuslajeja ja saa naisen vuoksi tur piin joka ei vaan paennut hänkin tilanteesta? Miksi naiset jää

Jää? Tilanteet etenevät niin nopeasti ettei tilanteesta pääse poistumaan. Ei niihin kukaan huvikseen JÄÄ!! Ja tässä tapauksessahan mies ei tiennyt mitä nainen osaa tai ei osaa.

Vierailija
187/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Voimaantuneet naiset tarvinneet miestä mihinkään ja pärjäävät kaikessa samalla tavalla kuin miehetkin. 

Mikä sun ongelmasi on? Mistä moinen katkeruus nousee?

Toistan vain sen, mitä te naiset itse tällä palstalla uhoatte vuodesta toiseen 

Vierailija
188/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole missään tekemisissä miesten kanssa missään. 

Vierailija
189/191 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole missään tekemisissä miesten kanssa missään. 

Asut miesten rakentamassa ja ylläpitämässä maailmassa 

Vierailija
190/191 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ovat väkivaltaisimpia naisia Euroopassa.

Totta. Ja nämä keski-ikäiset muijat ja nuoret femcelit vain haukkuu miehiä.

Jep. Japanilaiset- ja korealaiset naiset ei roiku aamusta iltaan jollakin hikisellä foorumilla haukkumassa miehiä inceleiksi ja setämiehiksi ja syyttämässä miehiä kaikesta. Suomimuijien pitäisi ottaa mallia aasialaisista naisista. Kunnioittavat miehiä.

Mutta sinä, suomalainen mies sen sijaan roikut😜

Sanoo suomiakka, joka roikkuu täällä muiden suomiakkojen kanssa... -.-

No vois kyllä kuvitella, että VAUVApalstalla on naisia. 

Vierailija
191/191 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhoavatko nämä "sankarit" sitten toisesta suupielestä, miten mies on se suojelija ja "provider"? 😆 Millainen nainen sitä suojelua ansaitsee? "Naisellinen" nainen varmaan. Eli tahdoton ja tottelevainen kodinkone ja seksinukke?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi