On epärealistinen vaade, että miehen pitäisi puuttua näkemäänsä toisten miesten ahdisteluun.
Jos joku tyyppi puristelee tai ahdistelee naista ihan pokkana välittämättä seurauksista, kyseessä on todennäköisesti epästabiili matalasti funktioiva sosiopaatti joka saattaa jopa tappaa tai puukottaa väliintulijaa jos kokee egonsa loukatuksi. Jollain satunnaisella sivullisella miehellä ei ole mitään motiivia "läksyttää" tätä jos tämä on jo jättänyt naisen rauhaan.
Naiset eivät ehkä ymmärrä että tuossa tilanteessa se ahdistelija kokee tulevansa nöyryytetyksi jos joku toinen mies tulee siihen estelemään. Se ei ole sama kuin että nainen puuttuu asiaan. Se tyyppi saattaa ottaa astalon esiin ja käyttää suurtakin väkivaltaa sitä väliintulijaa vastaan.
Tuossa esimerkki: Tuli puukosta sivulliselle, kun yritti mennä väliin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-yritti-tyontaa-15-vuotiaan-ala…
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on vakava #metoo uhka/vaara päällä aina, aivan kaikessa mikä liittyy naiseen. Meno riitelevän parin väliin voi helposti kääntyä vankilakeikaksi, etenkin jos ei tiedä mistä nahistelu johtuu (ja voi olla teatteriakin, #metoo palkkion kalastelemiseksi). Samoin, jos mies meinaa havaita naisen kieriskelevän maassa, koristen, käsiään heiluttaen tms, niin kannattaa jättää huomaamatta.
Voit myös soittaa ambulanssin jos näet jonkun, jolla on mahdollisesti sairaskohtaus. Mutta sekin taitaa olla liikaa vaadittu. Mielenkiinnosta: Millä perustelet soittamattomuuden koska metoo ei tuohon toimi?
Niin että kun kadulla joku meinaa hyökätä kimppuun niin mies pinkoo karkuun ja nainen jää tilanteeseen yksin selviämään. Itse olin tällaisessa tilanteessa aikoinaan, mies teki selväksi ettei apua minulle heru hänen taholtaan. Ei siinä, olin sitä ennen harrastanut vuosia itsepuolustukseen sopivaa lajia, mies ei sitä kuitenkaan tiennyt. Minulle ei olisi silti tullut mieleenkään todeta miehelle että selviä yksin, minä otan jalat alleni. Tilanne ei kuitenkaan eskaloitunut väkivaltaan asti. Onko tämä ihan normaali tapa toimia miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten se ahdistelija on omasta ystäväporukasta. Sit on aika munaton tapaus tai ainakin ihan väärässä seurassa jos ei uskalla kaverille sanoa että älä ny, leidi ei innostu.
Muttaku ongelma on se, että ne leidit tahtoo vähän innostua tästä kaverista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on vakava #metoo uhka/vaara päällä aina, aivan kaikessa mikä liittyy naiseen. Meno riitelevän parin väliin voi helposti kääntyä vankilakeikaksi, etenkin jos ei tiedä mistä nahistelu johtuu (ja voi olla teatteriakin, #metoo palkkion kalastelemiseksi). Samoin, jos mies meinaa havaita naisen kieriskelevän maassa, koristen, käsiään heiluttaen tms, niin kannattaa jättää huomaamatta.
Voit myös soittaa ambulanssin jos näet jonkun, jolla on mahdollisesti sairaskohtaus. Mutta sekin taitaa olla liikaa vaadittu. Mielenkiinnosta: Millä perustelet soittamattomuuden koska metoo ei tuohon toimi?
Kun soittaa 112 niin sieltä vaaditaan toimenpiteisiin ryhtymistä, siis käsiksi käymistä, joka voi käden käänteessä muuttua #metoo -teoksi kokijan väitteen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat väkivaltaisimpia naisia Euroopassa.
Totta. Ja nämä keski-ikäiset muijat ja nuoret femcelit vain haukkuu miehiä.
Jep. Japanilaiset- ja korealaiset naiset ei roiku aamusta iltaan jollakin hikisellä foorumilla haukkumassa miehiä inceleiksi ja setämiehiksi ja syyttämässä miehiä kaikesta. Suomimuijien pitäisi ottaa mallia aasialaisista naisista. Kunnioittavat miehiä.
Ahaa, eikös b4 liike ole korealainen?
Kyllä.
Nyt katso Wikipediasta kuinka monta jäsentä 4B:llä on Koreassa.
Nyt katso Wikipediasta kuinka monta naista Koreassa on.
Odotan...
Muijat ei voi käyttää tuota 4B:tä saadakseen korealaiset naiset näyttämään huonoilta, kun 4B on olemattoman pieni liike. Tavalliset korealaiset naiset fanittaa tavallisia suomalaisia miehiä.
Tavallinen suomimuija vihaa tavallisia suomalaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta kuinka moni nainen haluaa tehdä tuolle asialle jotakin? Kuinka moni nainen haluaa pyytää meiltä miehiltä anteeksi?
Väkivalta on aina väärin. Mua on piesty miesten toimesta mutta en odota että sitä koko mieskunta pyytää anteeksi. Samanlaisia pareja tiedän useammankin. Tiedän yhden parin jossa nainen hakkasi miestään. Nainen kuoli syöpään ja mies on löytänyt itselleen sopivan kumppanin ja erittäin hyvä niin. Ajattelen naisesta että ahneella on pskainen loppu.
Tuo nainen oli kuitenkin siskoni, mutta väkivaltainen hullu se oli.
Mitä mun pitäisi mielestäsi pyytää sinulta anteeksi?
Isäni opetti minulle, että heikompaa puolustetaan aina, kiusata tai lyödä ei ikinä saa ja olen omalla kohdallani tätä myös käytännössä toteuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun soittaa 112 niin sieltä vaaditaan toimenpiteisiin ryhtymistä, siis käsiksi käymistä, joka voi käden käänteessä muuttua #metoo -teoksi kokijan väitteen perusteella.
Niitä neuvoja ei ole pakko noudattaa vaan voi myös sanoa ettei osaa, uskalla eikä aio mennä itse auttamaan. Soittaminen riittää välttämään heitteillejättösyytteet. Heitteillejättöön sen sijaan syyllistyt jos et soita. Se kannattaa huomioida kun oikeuteen joutuminen pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin että kun kadulla joku meinaa hyökätä kimppuun niin mies pinkoo karkuun ja nainen jää tilanteeseen yksin selviämään. Itse olin tällaisessa tilanteessa aikoinaan, mies teki selväksi ettei apua minulle heru hänen taholtaan. Ei siinä, olin sitä ennen harrastanut vuosia itsepuolustukseen sopivaa lajia, mies ei sitä kuitenkaan tiennyt. Minulle ei olisi silti tullut mieleenkään todeta miehelle että selviä yksin, minä otan jalat alleni. Tilanne ei kuitenkaan eskaloitunut väkivaltaan asti. Onko tämä ihan normaali tapa toimia miehillä?
Hauskaa jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Voimaantuneet naiset tarvinneet miestä mihinkään ja pärjäävät kaikessa samalla tavalla kuin miehetkin.
Eli sun miespuolisen ystävänkin saa hakata hengiltä ja sinä vaan katsot vierestä? Kyllähän sen kaverin pitää omillaan selvitä, mitäpä tuota auttelemaan....täytyyhän miehen nyt toiselle miehelle pärjätä yksinäänkin...
Oispa ikävä jos omat kaverit olis tommosia.
Kertokaas nyt naiset, että mitä te haluatte? (tulee 200 erilaista vastausta)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omat teinipoikani osaavat puuttua. Bussipysäkillä sekava mies oli lähennellyt pienempää tyttöä. Poikani oli mennyt tytön ja miehen väliin rauhallisesti seisomaan ja aina jos mies yritti tulla lähelle oli vaan seissyt siinä ja siirtynyt väliin. Ei siis soittanut suutaan tai mitään muutakaan.
Samoin bussissa oli pyytänyt tytön istumaan hänen kaveriporukan luokse.
Eiköhän ääni muutu kellossa, kun poikasi soittaa sairaalassa pahoinpitelyn jälkeen. Olen lapsilleni opettanut, että rikollisuuteen ei sekaannuta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kärsiköön ihan itse pelihetkistään. Uutena vuotena näin lähijunassa suomalaisen naisen jolla oli selvästi epämukava olo kun ulkomaanvahvistus kyseli kauheasti kaikkea. Ulkoapäin näki, että oli vasemmiston tai vihreiden äänestäjä.
:DDDDDDDDDDDD Voi luoja mikä nuija oot. Vai näit ihan ulospäin, että nainen on vihreä:DDDDDDDDDDDDDDD
Vähän rotia näihin trolleihin.
Kunnon mies puolustaa tyhmääkin naista.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt naiset, että mitä te haluatte? (tulee 200 erilaista vastausta)
Ei ole mitään naisten kollektiivia. Oletatko oikeasti, että naiset ovat jotenkin maagisesti samaa mieltä kaikesta? Ovatko mielestäsi miehet myös? Et ole yksilöistä koskaan kuullut tai käynyt tynnyrin ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos näin on.
Niin mikä tässä susta oli se hauska kohta? Ai se että nainen olisi ollut kyvykkäämpi puolustautumaan kuin karkuun luikkiva mies.
Eivät auta naiset toista naista hekään. Valitettavasti, joten olen samaa mieltä että toive on epärealistinen.
N 37
Miksi pitäisi puuttua jos suominainen saa kunnolla kuokkaan. Varsinkin jos kyseessä on ählämin tai mustan murjaanin suorittama kasvatusoperaatio. Itsehän olette seuranne valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja nämä keski-ikäiset muijat ja nuoret femcelit vain haukkuu miehiä.
Jep. Japanilaiset- ja korealaiset naiset ei roiku aamusta iltaan jollakin hikisellä foorumilla haukkumassa miehiä inceleiksi ja setämiehiksi ja syyttämässä miehiä kaikesta. Suomimuijien pitäisi ottaa mallia aasialaisista naisista. Kunnioittavat miehiä.
Ahaa, eikös b4 liike ole korealainen?
Kyllä.
Nyt katso Wikipediasta kuinka monta jäsentä 4B:llä on Koreassa.
Nyt katso Wikipediasta kuinka monta naista Koreassa on.
Odotan...
Ja sekös naisia kiukuttaa, kun aasialaiset naiset ei ole samanlaisia miesvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti ei normaali miehillä, mutta näillä av urhoilla kylläkin:D
Täyty aina muistaa, että nämä vauvalla pesivät miehet ei ole millään mittakaavalla niitä normaali miehiä. Vaan räksyttäviä raukkoja enimmäkseen.
Mutta kyllä minä sen ymmärrän, että ei joku 165cm pitkä ja hentoinen mies juurikaan uskalla väliin mennä, jos normaalikokoinen mies on vastassa. Huonostihan sille luultavasti käy. Ja nämä miehet täällä on varmaan juuri sitä porukkaa.
Naiset kärsiköön ihan itse pelihetkistään. Uutena vuotena näin lähijunassa suomalaisen naisen jolla oli selvästi epämukava olo kun ulkomaanvahvistus kyseli kauheasti kaikkea. Ulkoapäin näki, että oli vasemmiston tai vihreiden äänestäjä.