Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako hyvännäköinen ihminen parempaa kohtelua?

Vierailija
07.03.2025 |

Onko hyvältä näyttävän ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että hyvännäköinen ihminen saa aina erityiskohtelua. Pitääkö väittämä mielestäsi paikkansa?

Kommentit (272)

Vierailija
41/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet saa aina naisilta täysin toisenlaista palvelua kuin tavikset. Naisista en tiedä koska kateus toimii. 

Voithan aina miettiä, millaisia naisia miehet mielistelevät ja millaisia eivät.

Vierailija
42/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin kauniit. Ja lyhyet rumat ulkopuolelle? Iho-ongelmainen ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet saa aina naisilta täysin toisenlaista palvelua kuin tavikset. Naisista en tiedä koska kateus toimii. 

Komeat miehet elävät ihan omassa maailmassaan. Siellä naiset hymyilevät aina ja seksuaalista ahdistelua ei ole olemassa, koska komeilta miehiltä saatu huomio on toivottua. 

Vierailija
44/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa keskimäärin parempaa kohtelua. Puhun hyvännäköisenä miehenä kokemuksesta. Paljon "saa anteeksi" näyttämällä hyvältä, esimerkiksi heikohkot sosiaaliset taidot.

sä mikään hyvännäköinen ole. taas oli tällainen hyvännäköisten parjaus sulla mielessä.

Vierailija
45/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena keskivertoihmisenä olen havainnut, että siisti olemus, vaatteet, meikki ja hiukset siististi ja varsinkin hymy ja kohtelias käyttäytyminen ovat iso apu, jos haluaa hyvää palvelua.

Vierailija
46/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen ihminen on hyvä ja rumannäköinen paha.

Vierailija
47/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Itse vittulen ylimielisille jotka luulevat olevansa niin kauniita. 

Varmasti saa!  Ero ihmisten suhtautumisessa on valtava riippuen olenko työasussa(duunarin haalarit) vai vapaalla(mittatilausvaatteet).

Vierailija
48/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhönottajana törmäsin usein "kauniisiin" ihmisiin jtka luulivat ohittavansa muut olemalla kauniita. Eivät onnistuneet. 

Vierailija
49/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen kaunis ja ihmiset tekevät aina mitä haluan. Juuri niin sen pitää mennäkin. Kauneudesta pitää palkita.

Vierailija
50/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa! Tuttavapiiriin kuuluu tällainen nainen, joka on kuin jumalatar ulkonäöltään. Toki hän on myös ystävällinen ja hyväkäytöksinen. Hänelle palvelukset tulevat pyytämättä, ura on edennyt raketin lailla, jne. Autokin taidettiin korjata ilmaiseksi. 

Vierailija
51/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät, autistit ja muuten köyhiksi tai sairaiksi oletetut saavat huonointa kohtelua. 

Olen työtön, autisti, köyhä ja fyysisesti sairas, mutta nätti. Saan hyvää kohtelua kaikkialla, minuun luotetaan ja pidetään ns. parempana ihmisenä.

Olen itse työtön, autisti, köyhä, mielenterveysongelmainen ja ruma ja kohtelu on aina traumaattisen huonoa. Valitettavasti en voi täysin eristäytyä kaikesta.

Vierailija
52/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä saa, naisilta taas mitä ilkeintä kohtelua. Toisaalta saa miehiltä myös paljon ahdistelua.  Jos on siis kaunis nainen. 

Vierailija
53/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työhönottajana törmäsin usein "kauniisiin" ihmisiin jtka luulivat ohittavansa muut olemalla kauniita. Eivät onnistuneet. 

Jotkut rekrytoijat myöntävät ihan suoraan, että itseään kauniimpaa eivät kateuttaan palkkaa, vaan hakemus suoraan roskiin. 

Vierailija
54/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän monta ketjua tästäkin aiheesta on ollut. Lue sädekehä ja polttomerkki-ilmiöstä. Ihmisten ulkonäkö vaikuttaa ensivaikutelmaan ja siihen, miten heihin suhtaudutaan, mitä heiltä odotetaan jne. 

Vierailija
55/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rekrytoijat myöntävät ihan suoraan, että itseään kauniimpaa eivät kateuttaan palkkaa, vaan hakemus suoraan roskiin. 

Tälläkö selität itsellesi miksi paikka jäi saamatta? :D

Vierailija
56/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Kaunis nainen saa aina hyvää palvelua. Tästä on ihan tutkimuksiakin.

Vierailija
57/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Päinvastoin, työpaikalla jäät ulkopuolelle porukasta jos olet kaunis ja fiksu. Tyhmänä ja rumana on hauskempaa, ja se ei herätä ihmisten kateutta.

Minusta tuntuu, että osa superkauniista naisista jättäytyy ihan tahallaan ulkopuolelle. Muutama tällainen on tullut vastaan ja vaikka olen itse ollut heille ystävällinen, niin olen saanut takaisin vain ylimielistä ja tylyä käytöstä.

Ei jättäydy. Emme ole tylyjä emmekä ylimielisiä, mutta jostain syystä kaikki olettavat kauniista niin. Olen alkanut jättäytymään ulkopuolelle, koska minua ovat kateelliset kiusanneet niin paljon, etten enää jaksa. Parempi olla itsekseni, kuin jatkuvan ilkeilyn ja kateuden kohteena. Eikä jaksa välttämättä enää jossain vaiheessa itse yrittää olla mukava, kun tarpeeksi kauan ovat kateelliset kiusanneet. 

Vierailija
58/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkö selität itsellesi miksi paikka jäi saamatta? :D

Ei ole omakohtainen kokemukseni, vaan olen kuullut tällaisia kommentteja liittyen muihin työnhakijoihin. 

Vierailija
59/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä oli kerran todella komea mies kassana, niin edessäni jonottanut nainen yritti iskeä sitä siinä kassalla.

Kassamies näytti hyvin vaivaantuneelta.

Vierailija
60/272 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama on kokoaika norsunvtuilla niin ihmiset kaikkoaa ympäriltä. Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan.

Apinan tuntee kaikki mutta apina ei tunne ketään.