Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena joudun aina friendzonelle. Miksi?

Vierailija
07.03.2025 |

Minulla on aina ollut unelmana lastensaanti ja halunnut normaalia perhe elämää. Olen nyt kuitenkin ehtinyt täyttää 35v. Ei yksikään mies ole ikinä halunnut sitoutua muhun vakavasti.

Olen kelvannut vain miehille vain kaverina, siskona, emäntänä. Aina kehutaan nätiksi, ihanaksi sitä sun tätä.

Miehet on tykännyt aina viedä mua joka paikkaan esittää mua perhelle, ystäville kun oon niin ihana. 

Seurustella ei koskaan. On jopa puoli huudettu päin naamaa ettei oo sellaista kiinnostusta. 

Summa summaarum. Oon todella yksinäinen ja vuodet ovat menneet todella nopeasti. Valmistaudun jo ikuiseen yksinäisyyteen ja siihen etten tuu saaman lapsia.

Olen aivan murtunut... Ja en oo saanut vastausta siihen että miksi miehet on tykänny vaa mun läsnäolosta ja ovat vaa tykänneet viedä mua joka paikkaan jos ei oo ollut kiinnostusta. 

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joudun, paitsi että kelpaan kyllä seksiin tarvittaessa, mutta tyttöystävä/vaimo etsitään jostain toisaalta. Sellaista se on.

Vierailija
2/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko etsinyt Suomen ulkopuolelta kumppania esim. Norjasta, Ruotsista, jne.? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat, että mies vie sinua joka paikkaan. Älä ole lapanen, vaan vie itse.

Vierailija
4/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään sanottavaa tähän et miksi kelpaa vain kaverina? 

Vierailija
5/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies sanoi ettei se saa musta mitään irti. 

Vierailija
6/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin joudun, paitsi että kelpaan kyllä seksiin tarvittaessa, mutta tyttöystävä/vaimo etsitään jostain toisaalta. Sellaista se on.

Kultalusikka suussa olet siis syntynyt jos joku kelpuuttaa seksiin ja vielä terveys sallii sen . Ei kaikilla ole tuollaista etuoikeutettua elämää.

Vierailija
7/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks mies sanoi ettei se saa musta mitään irti. 

Tarkoittaako tuo että miehen mielestä sinulla ei ole persoonallisuutta ja mielipiteitä ja olet perässä vedettävä?

Vierailija
8/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian nipo? Onko itselläsi kovat odotukset miehelle, jopa liian kovat?

Vierailija
9/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesmakusi ei vastaa niitä miehiä jotka ovat kiinnostuneita sinusta. Tämä ei ole sitten mikään tasoteoria vaan jokaisella on oma makunsa.

Vierailija
10/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä vähän luonneongelmalta. Yleistät aika ikävästi kaikki miehet johonkin todella omituiseen nippuun.

Vierailija
11/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan vaan jotenkin tylsä. Sinusta puuttuu se jokin.

Vierailija
12/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole jännänainen.😢

Vierailija
13/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma, miehenä et edelleenkään ole/voi olla naisena yhtään mitään. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut katkaravulliseksi.

Ps. oikeat naiset haluaisivat miehiäkin (pelkiksi platonisiksi) ystävikseen ja ovat yleensä parempia sosiaalisestikin.

Vierailija
14/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kelpaan kyllä alkuun seksiin ja muka seurusteluunkin.. esitellään joo ystäville ja suvulle.

Mutta juttu ei etene, huomaan suht pian olevani ns. käytettävissä kun mies haluaa tai hänelle sopii, muuten ei.

Ja kun juttu sitten loppuu, minun lopettamana, pian miehellä on uusi jonka kanssa ollaan heti vakavasti.

Vierailija
15/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kelvannut miehille vain..."

Suomennan ymmärrettäväksi:" olen kelvannut valitsemani kaltaisille miehille vain..."

Vierailija
16/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan etupylly pyypyyssä jotain vikaa...🤔🤢

Vierailija
17/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kissa niin ei ole yksinäistä.

18/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että muillakin on sama ongelma kuin minulla. Sinäkin AP huomaat, ettet ole asian kanssa yksin. Ehkä jotkut naiset eivät vaan herätä romanttisia tunteita miehissä 

Vierailija
19/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kelpaan kyllä alkuun seksiin ja muka seurusteluunkin.. esitellään joo ystäville ja suvulle.

Mutta juttu ei etene, huomaan suht pian olevani ns. käytettävissä kun mies haluaa tai hänelle sopii, muuten ei.

Ja kun juttu sitten loppuu, minun lopettamana, pian miehellä on uusi jonka kanssa ollaan heti vakavasti.

Aika tarkasti tiedät, miten ex toimii uuden kanssa. Aika pelottavaa stalkkailua harrastat. 

Vierailija
20/70 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma, miehenä et edelleenkään ole/voi olla naisena yhtään mitään. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut katkaravulliseksi.

Ps. oikeat naiset haluaisivat miehiäkin (pelkiksi platonisiksi) ystävikseen ja ovat yleensä parempia sosiaalisestikin.

Naisten julistukset omasta paremmuudestaan eivät yleensä sisällä perusteluja. Miksiköhän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän