Naisena joudun aina friendzonelle. Miksi?
Minulla on aina ollut unelmana lastensaanti ja halunnut normaalia perhe elämää. Olen nyt kuitenkin ehtinyt täyttää 35v. Ei yksikään mies ole ikinä halunnut sitoutua muhun vakavasti.
Olen kelvannut vain miehille vain kaverina, siskona, emäntänä. Aina kehutaan nätiksi, ihanaksi sitä sun tätä.
Miehet on tykännyt aina viedä mua joka paikkaan esittää mua perhelle, ystäville kun oon niin ihana.
Seurustella ei koskaan. On jopa puoli huudettu päin naamaa ettei oo sellaista kiinnostusta.
Summa summaarum. Oon todella yksinäinen ja vuodet ovat menneet todella nopeasti. Valmistaudun jo ikuiseen yksinäisyyteen ja siihen etten tuu saaman lapsia.
Olen aivan murtunut... Ja en oo saanut vastausta siihen että miksi miehet on tykänny vaa mun läsnäolosta ja ovat vaa tykänneet viedä mua joka paikkaan jos ei oo ollut kiinnostusta.
Kommentit (70)
Keski-ikäisenä tuo olisi unelma. Saada kaveria ja toveria, muttei mitään esittelyjä suvulle. Pitäisikö sun hakea ulkomailta länsimaista kunnollista miestä. Onko täällä miehillä jo perheet ja omat kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään mitään sanottavaa tähän et miksi kelpaa vain kaverina?
Oletko ruma tai hyvin lihava?
Eivätkö valitsemasi miehet sitten ole valitsemiesi kaltaisia, kun het pitää alapeukuttaa?
Aika omituinen ilmiö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan olen mt-ongelmainen
t. Ap
Oletteko muuten huomanneet, että kun aina valehtelee ja vääristelee niin toisinaan ne valheet sitten kompastelevat toisiinsa?
friendzone, miä hiton? Puhu suomeksi, anglismit on ...sanonko mistä, no just sieltä!
Ei ihme että kukaaan ei sua huoli!
Nuoreni ja hänen kaverinsa inhoavat tyyppejä joilla on anglismit puheessa!
Vierailija kirjoitti:
No mä kelpaan kyllä alkuun seksiin ja muka seurusteluunkin.. esitellään joo ystäville ja suvulle.
Mutta juttu ei etene, huomaan suht pian olevani ns. käytettävissä kun mies haluaa tai hänelle sopii, muuten ei.
Ja kun juttu sitten loppuu, minun lopettamana, pian miehellä on uusi jonka kanssa ollaan heti vakavasti.
Tämäpä juurikin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Ap
Sen ei kyllä pitäisi olla este jos olet siedettävän näköinen.
Valinta osuu sellaisiin miehiin.
Ei tarvi muita selityksiä.
LouLou kirjoitti:
Kiva kuulla, että muillakin on sama ongelma kuin minulla. Sinäkin AP huomaat, ettet ole asian kanssa yksin. Ehkä jotkut naiset eivät vaan herätä romanttisia tunteita miehissä
Kiitos vastauksesta! Olen ap tässä. Tätä olenkin miettinyt. Kovasti musta tykätään ja sanotaan kauniiksi mutta miehissä en oo ikinä herättänyt mitä sen syvempiä tunteita.
Ihminen voi oikeesti olla kaunis mut se jokin puuttuu. Miehet eivät sitten syty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma, miehenä et edelleenkään ole/voi olla naisena yhtään mitään. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut katkaravulliseksi.
Ps. oikeat naiset haluaisivat miehiäkin (pelkiksi platonisiksi) ystävikseen ja ovat yleensä parempia sosiaalisestikin.
Naisten julistukset omasta paremmuudestaan eivät yleensä sisällä perusteluja. Miksiköhän?
No ei se fakta siitä perusteltuna tai perustelemattakaan miksikään muutu. Sinkkunaisilla ja kaikilla naisilla on IRL laajempi ystävä- ja tuttavapiiri. Tarvitsetko sinä liikennemerkeillekin perustelut "osataksesi" noudattaa niitä vai eikö sinun miesetuoikeutettuna tarvitse edes noudattaa yhteisiä pelisääntöjä? Eikä varmaan saa vaatia perusteluja tottelemattomuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Ap
Oletko yrittänyt lähestyä mt-ongelmaisia miehiä? Heitä tuskin haittaa ongelmasi.
ja yks juttu: älä haaveile lapsista tai hanki niitä jos sulla viiraa kunnolla päässä! Kissa on parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Kiva kuulla, että muillakin on sama ongelma kuin minulla. Sinäkin AP huomaat, ettet ole asian kanssa yksin. Ehkä jotkut naiset eivät vaan herätä romanttisia tunteita miehissä
Kiitos vastauksesta! Olen ap tässä. Tätä olenkin miettinyt. Kovasti musta tykätään ja sanotaan kauniiksi mutta miehissä en oo ikinä herättänyt mitä sen syvempiä tunteita.
Ihminen voi oikeesti olla kaunis mut se jokin puuttuu. Miehet eivät sitten syty.
Niin, ihminen ei ole pelkkä ulkokuori ja tämä on sinulle uusi asia?
Lapsen voit ainakin hankkia itsellisenä äitinä, ei siihen välttämättä miestä tarvitse. Ehkä kannattaisikin lopettaa miehen etsiminen kokonaan. Jos kovin epätoivoisesti etsit, niin ehkä se näkyy miehille epämiellyttävällä tavalla. Kun lopetat miehen etsimisen, ehkä se joskus vielä vastaan tulee.
Kiinnostut vääristä miehistä, sinun ja miesten maku ei kohtaa. Varmasti moni olisi kiinnostunut, mutta he eivät sitten kiinnosta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma, miehenä et edelleenkään ole/voi olla naisena yhtään mitään. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut katkaravulliseksi.
Ps. oikeat naiset haluaisivat miehiäkin (pelkiksi platonisiksi) ystävikseen ja ovat yleensä parempia sosiaalisestikin.
Naisten julistukset omasta paremmuudestaan eivät yleensä sisällä perusteluja. Miksiköhän?
No ei se fakta siitä perusteltuna tai perustelemattakaan miksikään muutu. Sinkkunaisilla ja kaikilla naisilla on IRL laajempi ystävä- ja tuttavapiiri. Tarvitsetko sinä liikennemerkeillekin perustelut "osataksesi" noudattaa niitä vai eikö sinun miesetuoikeutettuna tarvitse edes noudattaa yhteisiä pelisääntöjä? Eikä varmaan saa vaatia perusteluja tottelemattomuudesta?
Laajempi ja pinnallisempi. Siis se naisen ystäväpiiri (vaikka todellisuudessa on paaaaljon myös yksinäisiä naisia(?) Mutta jatka miesvihaposotustasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joudun, paitsi että kelpaan kyllä seksiin tarvittaessa, mutta tyttöystävä/vaimo etsitään jostain toisaalta. Sellaista se on.
Kultalusikka suussa olet siis syntynyt jos joku kelpuuttaa seksiin ja vielä terveys sallii sen . Ei kaikilla ole tuollaista etuoikeutettua elämää.
No onpa todella onnekasta päästä jonkun masturbointialustaksi ja tulla sen jälkeen jätetyksi kuin märkä rätti.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, että kun aina valehtelee ja vääristelee niin toisinaan ne valheet sitten kompastelevat toisiinsa?
Tämä vielä toiseen kertaan vaikka tuskin menee jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajempi ja pinnalli
Nainen on jo biologisesti syvällisempi kuin mies, mutta jatka toki vieraiden yksityisasioiden besserwisseröintiä, projisointia, toisten syyllistämistä ja vastuunpakoiluasi.
Naiselle on suuri virhe, jos ei voi tutustua miehiin vain kaverina.