Naisena joudun aina friendzonelle. Miksi?
Minulla on aina ollut unelmana lastensaanti ja halunnut normaalia perhe elämää. Olen nyt kuitenkin ehtinyt täyttää 35v. Ei yksikään mies ole ikinä halunnut sitoutua muhun vakavasti.
Olen kelvannut vain miehille vain kaverina, siskona, emäntänä. Aina kehutaan nätiksi, ihanaksi sitä sun tätä.
Miehet on tykännyt aina viedä mua joka paikkaan esittää mua perhelle, ystäville kun oon niin ihana.
Seurustella ei koskaan. On jopa puoli huudettu päin naamaa ettei oo sellaista kiinnostusta.
Summa summaarum. Oon todella yksinäinen ja vuodet ovat menneet todella nopeasti. Valmistaudun jo ikuiseen yksinäisyyteen ja siihen etten tuu saaman lapsia.
Olen aivan murtunut... Ja en oo saanut vastausta siihen että miksi miehet on tykänny vaa mun läsnäolosta ja ovat vaa tykänneet viedä mua joka paikkaan jos ei oo ollut kiinnostusta.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä kelpaan kyllä alkuun seksiin ja muka seurusteluunkin.. esitellään joo ystäville ja suvulle.
Mutta juttu ei etene, huomaan suht pian olevani ns. käytettävissä kun mies haluaa tai hänelle sopii, muuten ei.
Ja kun juttu sitten loppuu, minun lopettamana, pian miehellä on uusi jonka kanssa ollaan heti vakavasti.
Miten ei etene? Suvulle esittely on minusta todella vakavaa, kun puhutaan aikuisista ihmisistä. Sen jälkeen tulevat vain yhteen muutto, avioliitto ja lapset.
Niinpä! Miksi mies tuo kaikkiin perhejuhliin jos ei oo tosissaan kanssani? Ja hehkuttaa kaikille kuinka ihanaa naista löysi? Jos ei oo vakavissaan?
Oletko sinä esitellyt miehen vastavuoroisesti perheellesi? Miten olet reagoinut esittelyyn?
Todennäköisesti syvemmin tutustuessa sinusta tulee ilmi jotakin sellaista, mikä ei näkynyt heti päältä tai pinnallisen tuttavuuden perusteella ja mistä kumppaniehdokkaat eivät pidä. Luultavasti jokin tapa tai luonteenominaisuus siis. En tiedä mikä, koska en tunne sinua. Mutta asian tultua ilmi he eivät halua enää edetä pidemmälle suhteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks mies sanoi ettei se saa musta mitään irti.
Tarkoittaako tuo että miehen mielestä sinulla ei ole persoonallisuutta ja mielipiteitä ja olet perässä vedettävä?
Kuulostaa enemmän siltä, että hän on niin sulkeutunut, että miesten on vaikea tulkita häntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään mitään sanottavaa tähän et miksi kelpaa vain kaverina?
Hyvä kaveriluonne, mutta varmaan jotain kuitenkin luonteessa ettei vaimoksi / äidiksi haluta. Vaihtoehtoisesti olet niin äijämäinen että ne unohtaa sinun olevan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks mies sanoi ettei se saa musta mitään irti.
Tarkoittaako tuo että miehen mielestä sinulla ei ole persoonallisuutta ja mielipiteitä ja olet perässä vedettävä?
Kuulostaa enemmän siltä, että hän on niin sulkeutunut, että miesten on vaikea tulkita häntä.
Jep. Aloituksen mukaan ap haluaa, että mies vie kaikkialle. Hänellä itsellään ei ole sanottavaa eikä mielipiteitä, vaan mies sanoo ja päättää. Ei mies tuollaista riippakiveä jaksa katsella.
Millainen maine sinulla on? Oletko esim. harrastanut paljon irtosuhteita? Useat miehet ei sellaisia naisia arvosta. Tai siis ainakaan kumppaniksi halua.
Vierailija kirjoitti:
Millainen maine sinulla on? Oletko esim. harrastanut paljon irtosuhteita? Useat miehet ei sellaisia naisia arvosta. Tai siis ainakaan kumppaniksi halua.
Itse kyllä mälläävät kaikki kaksijalkaiset suostuvaiset kanasta tikapuihin, mutta nainen ei saa samoin tehdä kun ulille tulee epävarmuus ja mielipaha, yhyy.
LouLou kirjoitti:
Kiva kuulla, että muillakin on sama ongelma kuin minulla. Sinäkin AP huomaat, ettet ole asian kanssa yksin. Ehkä jotkut naiset eivät vaan herätä romanttisia tunteita miehissä
Noin 90% ei herätä.
Keski-ikäinen ukkeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma, miehenä et edelleenkään ole/voi olla naisena yhtään mitään. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut katkaravulliseksi.
Ps. oikeat naiset haluaisivat miehiäkin (pelkiksi platonisiksi) ystävikseen ja ovat yleensä parempia sosiaalisestikin.
Naisten julistukset omasta paremmuudestaan eivät yleensä sisällä perusteluja. Miksiköhän?
No ei se fakta siitä perusteltuna tai perustelemattakaan miksikään muutu. Sinkkunaisilla ja kaikilla naisilla on IRL laajempi ystävä- ja tuttavapiiri. Tarvitsetko sinä liikennemerkeillekin perustelut "osataksesi" noudattaa niitä vai eikö sinun miesetuoikeutettuna tarvitse edes noudattaa yhteisiä pelisääntöjä? Eikä varmaan saa vaatia perusteluja tottelemattomuudesta?
Laajempi ja pinnalli
Kyllä Jorma, paljon syvällisempää alati vongata katalogista valitsemaansa irtopllua kotiinkuljetuksella ovista ja ikkunoista, viis pinnallisista "ystävyyksistä".
Tuskin hän sentään aina on ollut liian vanha. Jos tässä kuitenkin puhutaan pitkän aikavälin tapahtumista