Naisena joudun aina friendzonelle. Miksi?
Minulla on aina ollut unelmana lastensaanti ja halunnut normaalia perhe elämää. Olen nyt kuitenkin ehtinyt täyttää 35v. Ei yksikään mies ole ikinä halunnut sitoutua muhun vakavasti.
Olen kelvannut vain miehille vain kaverina, siskona, emäntänä. Aina kehutaan nätiksi, ihanaksi sitä sun tätä.
Miehet on tykännyt aina viedä mua joka paikkaan esittää mua perhelle, ystäville kun oon niin ihana.
Seurustella ei koskaan. On jopa puoli huudettu päin naamaa ettei oo sellaista kiinnostusta.
Summa summaarum. Oon todella yksinäinen ja vuodet ovat menneet todella nopeasti. Valmistaudun jo ikuiseen yksinäisyyteen ja siihen etten tuu saaman lapsia.
Olen aivan murtunut... Ja en oo saanut vastausta siihen että miksi miehet on tykänny vaa mun läsnäolosta ja ovat vaa tykänneet viedä mua joka paikkaan jos ei oo ollut kiinnostusta.
Kommentit (70)
Olen huomannut että miehet tapailevat matalammalla kynnyksellä kuin naiset ja ajattelevat lyhyen aikavälin etuja. Naiset ovat lähtökohtaisesti valikoivampia ja tapailevat vain jos kiinnostus on alusta asti voimakasta. En ole itsekään törmännyt moneen mieheen jotka olisivat halunneet seurustella kanssani vaikka muuten olen seuraksi kelvannutkin.
Sitten taas mitä tulee miesten kehuihin niin moni puhuu mitä sattuu ja tietää kyllä millä kommenteilla nainen lämpiää.
Pelko pois!
Kunhan täytät +40 v. ja pidät huolen hiuksistasi (pitkänä) sekä painon normaalipainossa (ei läskiä) niin saat miestä niin sootanasti. Kunhan olet vain Parasta Jälkeen-päiväyksen ohittanut, etkä ole enää potentiaalinen talouden eli elämän pilaava taloudellinen miina.
Sinulta puuttuu kemia, "kipinät", se jokin.
Miehet nyt kehuu aina naisia kauniiksi vaikka eivät sitä edes tarkoittaisi. Lisäksi ehkä ne miehet haluavat kuitenkin kumppaniltaan muutakin kuin kauniin ulkonäön. Onkohan luonteesi jotenkin hankala...
Mitä mä teen et se kipinä sais itteeni? Oon yleensä tosi innostunut, hauska, osaan nauraa itselleni.
Oletko liian nirso, kelpaako sinulle vain jotkut erityisen ihmeelliset miehet?
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt kehuu aina naisia kauniiksi vaikka eivät sitä edes tarkoittaisi. Lisäksi ehkä ne miehet haluavat kuitenkin kumppaniltaan muutakin kuin kauniin ulkonäön. Onkohan luonteesi jotenkin hankala...
Juu, aika harva mies on niin tyhmä, että vastaa siihen "kulta, näytänkö lihavalta tässä 10 vuotta sitten pieneksi käyneessä mekossa" miinaan - näytät, vaikka se olisi totuus.
Tässä ap!! Se ei ollut minun kirjoittamani juttu että olen mt- ongelmainen!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen et se kipinä sais itteeni? Oon yleensä tosi innostunut, hauska, osaan nauraa itselleni.
Susta huokuu epätoivo. Sun pitäisi saada itsevarmuutta. Opiskele, ettet ole tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
No mä kelpaan kyllä alkuun seksiin ja muka seurusteluunkin.. esitellään joo ystäville ja suvulle.
Mutta juttu ei etene, huomaan suht pian olevani ns. käytettävissä kun mies haluaa tai hänelle sopii, muuten ei.
Ja kun juttu sitten loppuu, minun lopettamana, pian miehellä on uusi jonka kanssa ollaan heti vakavasti.
Miten ei etene? Suvulle esittely on minusta todella vakavaa, kun puhutaan aikuisista ihmisistä. Sen jälkeen tulevat vain yhteen muutto, avioliitto ja lapset.
Osittain syynä on myös ulkonäkö. Olen itse huomannut, miten ulkonäkökeskeisiä miehet ovat. Eräs ystävättäreni on todella kaunis. Kun liikun hänen seurassaan, miehet juoksevat avaamaan hänelle oven ja jopa täysin ventovieraat tarjoavat sateenvarjonsa, jottei hän kastuisi. Minä en saa koskaan samanlaista huomiota. Hän päätyi nopeasti parisuhteeseen miehen kanssa, jota kaikki tavoittelivat. Itse olen edelleen yksin. Suhteet päättyvät yleensä siihen, kun miehet häipyvät hiljaa takavasemmalle.
Vievät paikkoihin ja kehuvat = harjoitusta tulevaa kumppania varten. Ei onnistu kun on itsearvostus balanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vievät paikkoihin ja kehuvat = harjoitusta tulevaa kumppania varten. Ei onnistu kun on itsearvostus balanssissa.
Nytkö mies ei sitten saisikaan olla pelkkä kaveri naisen kanssa, vaan sekin on jonkinlaista hyväksikäyttöä?
Tee kuten muutkin ja siirry Tinderillä Romaniaan,Kroatiaan,Serbiaan tai Albaniaan. Kahdessa viimeksi mainitussa asuvat saavat olla Suomessa 89 päivää viisumivapaasti. Virokin käy (https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys), tosin! Ennenkö ryntäät treffeille tutustu profiileihin huolella Google translaten avulla. Tapaa miehet ekana Skypessä. Pidä tapaamisten ohella kirjaa ehdokkaiden plussista, sekä miinuksista. Tapaa ainoastaan eniten plussia keränneet. Et hyppää heti sänkyyn. Anna miesten tehdä sinuun vaikutus. Estä kelvottoman oloiset, etkä vastaa tuntemattomasta lähteestä tuleviin yhteydenottoihin. Lähde treffeille freesin oloisena. Torista saa sukkahousuja,mekkoja, plus korkkareita. Kaupasta paplareita. Loppuun jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…
Vierailija kirjoitti:
Onko se todellakin näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä kelpaan kyllä alkuun seksiin ja muka seurusteluunkin.. esitellään joo ystäville ja suvulle.
Mutta juttu ei etene, huomaan suht pian olevani ns. käytettävissä kun mies haluaa tai hänelle sopii, muuten ei.
Ja kun juttu sitten loppuu, minun lopettamana, pian miehellä on uusi jonka kanssa ollaan heti vakavasti.
Miten ei etene? Suvulle esittely on minusta todella vakavaa, kun puhutaan aikuisista ihmisistä. Sen jälkeen tulevat vain yhteen muutto, avioliitto ja lapset.
Niinpä! Miksi mies tuo kaikkiin perhejuhliin jos ei oo tosissaan kanssani? Ja hehkuttaa kaikille kuinka ihanaa naista löysi? Jos ei oo vakavissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se todellakin näin?
On. Kun et enää alistu kynnysmatoksi niin sellaiset, jotka olisivat olleet kynnysmattoa vailla kiukuttelevat aikansa, mutta sinua ei vastedes pidetä kynnysmattona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Miksi mies tuo kaikkiin perhejuhliin jos ei oo tosissaan kanssani? Ja hehkuttaa kaikille kuinka ihanaa naista löysi? Jos ei oo vakavissaan?
Löysi ihanaa naista MONIKOSSA.
Minkälaisia signaaleja olet antanut miehille? Varsinkin jos ovat esitelleet sinua läheisilleen. Moni nainen ei tajua, että miehet kaipaavat usein todella selkeitä osoituksia siitä että olet kiinnostunut. Mun ystävä on tällainen, hän on ujoutensa vuoksi ajatellut, että miehille riittää vihjeeksi hymyilyt ja hihittelyt. No ehkä joskus on niinkin, mutta valtaosan ajasta se kiinnostus pitäisi osoittaa aika pian ja selkeästi kehonkielen sekä sanojen ja tekojen kautta.
Millaisia ne miehet on olleet? Oletkohan liian vanha heidän mielestään.