Naisena joudun aina friendzonelle. Miksi?
Minulla on aina ollut unelmana lastensaanti ja halunnut normaalia perhe elämää. Olen nyt kuitenkin ehtinyt täyttää 35v. Ei yksikään mies ole ikinä halunnut sitoutua muhun vakavasti.
Olen kelvannut vain miehille vain kaverina, siskona, emäntänä. Aina kehutaan nätiksi, ihanaksi sitä sun tätä.
Miehet on tykännyt aina viedä mua joka paikkaan esittää mua perhelle, ystäville kun oon niin ihana.
Seurustella ei koskaan. On jopa puoli huudettu päin naamaa ettei oo sellaista kiinnostusta.
Summa summaarum. Oon todella yksinäinen ja vuodet ovat menneet todella nopeasti. Valmistaudun jo ikuiseen yksinäisyyteen ja siihen etten tuu saaman lapsia.
Olen aivan murtunut... Ja en oo saanut vastausta siihen että miksi miehet on tykänny vaa mun läsnäolosta ja ovat vaa tykänneet viedä mua joka paikkaan jos ei oo ollut kiinnostusta.
Kommentit (70)
Oletko etsinyt Suomen ulkopuolelta kumppania esim. Norjasta, Ruotsista, jne.?
Odotat, että mies vie sinua joka paikkaan. Älä ole lapanen, vaan vie itse.
Onko kellään mitään sanottavaa tähän et miksi kelpaa vain kaverina?
Yks mies sanoi ettei se saa musta mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joudun, paitsi että kelpaan kyllä seksiin tarvittaessa, mutta tyttöystävä/vaimo etsitään jostain toisaalta. Sellaista se on.
Kultalusikka suussa olet siis syntynyt jos joku kelpuuttaa seksiin ja vielä terveys sallii sen . Ei kaikilla ole tuollaista etuoikeutettua elämää.
Vierailija kirjoitti:
Yks mies sanoi ettei se saa musta mitään irti.
Tarkoittaako tuo että miehen mielestä sinulla ei ole persoonallisuutta ja mielipiteitä ja olet perässä vedettävä?
Oletko liian nipo? Onko itselläsi kovat odotukset miehelle, jopa liian kovat?
Koska miesmakusi ei vastaa niitä miehiä jotka ovat kiinnostuneita sinusta. Tämä ei ole sitten mikään tasoteoria vaan jokaisella on oma makunsa.
Kuulostaa kyllä vähän luonneongelmalta. Yleistät aika ikävästi kaikki miehet johonkin todella omituiseen nippuun.
Olet varmaan vaan jotenkin tylsä. Sinusta puuttuu se jokin.
Jorma, miehenä et edelleenkään ole/voi olla naisena yhtään mitään. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut katkaravulliseksi.
Ps. oikeat naiset haluaisivat miehiäkin (pelkiksi platonisiksi) ystävikseen ja ovat yleensä parempia sosiaalisestikin.
No mä kelpaan kyllä alkuun seksiin ja muka seurusteluunkin.. esitellään joo ystäville ja suvulle.
Mutta juttu ei etene, huomaan suht pian olevani ns. käytettävissä kun mies haluaa tai hänelle sopii, muuten ei.
Ja kun juttu sitten loppuu, minun lopettamana, pian miehellä on uusi jonka kanssa ollaan heti vakavasti.
"Olen kelvannut miehille vain..."
Suomennan ymmärrettäväksi:" olen kelvannut valitsemani kaltaisille miehille vain..."
Onkohan etupylly pyypyyssä jotain vikaa...🤔🤢
Hommaa kissa niin ei ole yksinäistä.
Kiva kuulla, että muillakin on sama ongelma kuin minulla. Sinäkin AP huomaat, ettet ole asian kanssa yksin. Ehkä jotkut naiset eivät vaan herätä romanttisia tunteita miehissä
Vierailija kirjoitti:
No mä kelpaan kyllä alkuun seksiin ja muka seurusteluunkin.. esitellään joo ystäville ja suvulle.
Mutta juttu ei etene, huomaan suht pian olevani ns. käytettävissä kun mies haluaa tai hänelle sopii, muuten ei.
Ja kun juttu sitten loppuu, minun lopettamana, pian miehellä on uusi jonka kanssa ollaan heti vakavasti.
Aika tarkasti tiedät, miten ex toimii uuden kanssa. Aika pelottavaa stalkkailua harrastat.
Vierailija kirjoitti:
Jorma, miehenä et edelleenkään ole/voi olla naisena yhtään mitään. Kirjoitustyylisi paljastaa sinut katkaravulliseksi.
Ps. oikeat naiset haluaisivat miehiäkin (pelkiksi platonisiksi) ystävikseen ja ovat yleensä parempia sosiaalisestikin.
Naisten julistukset omasta paremmuudestaan eivät yleensä sisällä perusteluja. Miksiköhän?
Minäkin joudun, paitsi että kelpaan kyllä seksiin tarvittaessa, mutta tyttöystävä/vaimo etsitään jostain toisaalta. Sellaista se on.