" Kun et edes siivoustöihin pysty"
Sanoi mies vuonna 2007, kun työkokeilu lopetettiin, koska reuma ja sydän eivät kestäneet. Olisi pitänyt silloin lähteä.
Kommentit (31)
Omasta ja monen puolesta voi sanoa, että sitä jaksaa aikansa, mutta pidemmän päälle alkaa vaivata se, ettei vapaa-aika riitä palautumaan rasituksesta. Se alkaa vaikuttaa fyysisesti ja pahimmillaan psyykkisesti. Miksi toiset selviytyvät paremmin? Hankaluudet voivat liittyä perussairauksiin, jolloin omaan hyvinvointiinkin olla aikaa extrapanostaa.
Kun pääsisikin siivoamaan. Niihin hommiin on vaan tosi vaikea päästä.
Vierailija kirjoitti:
Omasta ja monen puolesta voi sanoa, että sitä jaksaa aikansa, mutta pidemmän päälle alkaa vaivata se, ettei vapaa-aika riitä palautumaan rasituksesta. Se alkaa vaikuttaa fyysisesti ja pahimmillaan psyykkisesti. Miksi toiset selviytyvät paremmin? Hankaluudet voivat liittyä perussairauksiin, jolloin omaan hyvinvointiinkin olla aikaa extrapanostaa.
*pitäisi olla aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänne palstalle olet valittanut ukostasi jo lähes 20 vuotta etkä vieläkään ole lähtenyt. Sellaista se on, kun mitään muuta ei saa aikaan kuin jokapäiväistä valittamista.
Ei saa, kun ei ole päässyt eläkkeelle.
Jälleen yksi tekosyy. Seuraava?
Pitää jostain tuloja saada että pystyy elämään.
Kelasta ne muutkin hakevat. Asumistukea, toimeentulotukea, työttömyyskorvausta. Miksi kuvittelet, ettei niitä sinulle myönnetä?
Siksi kun olen yrityksen osakas.
Lisää tekosyitä. Eroa ukosta ja yrityksestä.
Itse siivousalalla ja on varmasti yksi raskaimmista aloista mitä löytyy. Alueet ovat isoja , siisteysvaatimukset todella tiukat ja aika ei riitä koskaan. Itse olen fyysisesti hyvässä kunnossa oleva, mutta työtä en toisinaan jaksa suorittaa loppuun asti, kun voimat loppuu. Siihen päälle kaikki valitukset ja kaikki mahdollinen. Silti pitäisi joka päivä olla koko ajan positiivinen ja ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänne palstalle olet valittanut ukostasi jo lähes 20 vuotta etkä vieläkään ole lähtenyt. Sellaista se on, kun mitään muuta ei saa aikaan kuin jokapäiväistä valittamista.
Kelasta ne muutkin hakevat. Asumistukea, toimeentulotukea, työttömyyskorvausta. Miksi kuvittelet, ettei niitä sinulle myönnetä?
Lisää tekosyitä. Eroa ukosta ja yrityksestä.<
Niinhän tässä on tehtäväkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää tekosyitä. Eroa ukosta ja yrityksestä.<
Tuoko sut jotenkin onnelliseksi se että joudun elämään loppuelämän yhteiskunnan tuella?
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsisikin siivoamaan. Niihin hommiin on vaan tosi vaikea päästä.
Juuri mietin, kun työmäärää on kasvatettu, että nykyisissa puitteissa on vaikea kuvitella uusien perehdytystä töiden ohessa saati sitten, että vasta töihin tullut selviäisi siitä vaaditusta päivittäisestä työmäärästä. Meidän siivoojienhan ei tarvitse vaivata päätä tällaisilla?
Jälkikäteen kun elämää katsoo, niin olisi pitänyt vaan elää yksin yhteiskunnan tuilla.ap
Niin, virheitä on tullut tehtyä.ap
Siivous on vielä tosi tärkeää työtä.