Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Kun et edes siivoustöihin pysty"

Vierailija
07.03.2025 |

Sanoi mies vuonna 2007, kun työkokeilu lopetettiin, koska reuma ja sydän eivät kestäneet. Olisi pitänyt silloin lähteä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen vaikeaa on imuroida ja mopata selkävikaisena, vaikka on "korjattu". Robotti imuri olisi kyllä kätevä kun laittaisi virvelin siimaan, helppo pelastaa pinteestä.

Vierailija
2/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö on raskasta fyysisesti ja henkisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että suurimmalla osalla ei fysiikka kestä nykypäivän siivoustyön vaatimuksia, ainakaan kovin pitkään.

Vierailija
4/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta mulla kun ei ole ollut mahdollisuutta opiskella ns henkisiin töihin oppimisvaikeuksien takia. ap

Vierailija
5/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että suurimmalla osalla ei fysiikka kestä nykypäivän siivoustyön vaatimuksia, ainakaan kovin pitkään.

Siksi alan koulutus jauhaa ergonomia kyllästymiseen saakka. Ilman sitä rikkoo itsensä satavarmasti. Itse työtä on helpotettu todella paljon eri menetelmin, konein ja välinein, eri asia löytääkö työnantajan, joka näihin panostaa. - sairaalahuoltaja, 20+ vuotta kokemusta 

Vierailija
6/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne palstalle olet valittanut ukostasi jo lähes 20 vuotta etkä vieläkään ole lähtenyt. Sellaista se on, kun mitään muuta ei saa aikaan kuin jokapäiväistä valittamista.

Vierailija
7/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä toisinpäin teillä homma pelaisi että miehellä ei toimisi kädet tai olisi pyörätuolissa?

Vierailija
8/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2007 asti olet tätä miettinyt? Nyt on aika unohtaa tai jättää.

Vierailija
9/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tänne palstalle olet valittanut ukostasi jo lähes 20 vuotta etkä vieläkään ole lähtenyt. Sellaista se on, kun mitään muuta ei saa aikaan kuin jokapäiväistä valittamista.

Ei saa, kun ei ole päässyt eläkkeelle.

Vierailija
10/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen yksi tekosyy. Seuraava?

Vierailija
11/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää miten siivousta pidetään alimmista alimpana työnä. Mitään muuta työtä ei nosteta negatiivisen tikun nokkaan niin paljon kun puhutaan työttömyydestä. Vastikään oli lehdessäkin se joku maisteri, joka tokaisi, että pesisi vaikka vessoja kunhan pääsisi töihin.

Vierailija
12/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää jostain tuloja saada että pystyy elämään. 

Vierailija
13/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän kaikki työ nykyään on😅

Vierailija
14/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siivoustyö on ollut yksi raskaimmista.mitä olen tehnyt. Ja minä sentään olin pitkä, sporttinen, painoja nosteleva ja lenkillä käyvä nuorimies.

Vähän ihmettelin tuolloin, miten röökillä ravaavat keski-ikäiset, ylipainoiset mammat tuota jaksavat kun minullekin teki tiukkaa. 

Vierailija
15/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siivoustyö on ollut yksi raskaimmista.mitä olen tehnyt. Ja minä sentään olin pitkä, sporttinen, painoja nosteleva ja lenkillä käyvä nuorimies.

Vähän ihmettelin tuolloin, miten röökillä ravaavat keski-ikäiset, ylipainoiset mammat tuota jaksavat kun minullekin teki tiukkaa. 

Eivät ne jaksakaan. Me, jotka jaksetaan, ollaan keski-iässäkin hoikkia ja savuttomia.

Vierailija
16/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelasta ne muutkin hakevat. Asumistukea, toimeentulotukea, työttömyyskorvausta. Miksi kuvittelet, ettei niitä sinulle myönnetä?

Vierailija
17/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää miten siivousta pidetään alimmista alimpana työnä. Mitään muuta työtä ei nosteta negatiivisen tikun nokkaan niin paljon kun puhutaan työttömyydestä. Vastikään oli lehdessäkin se joku maisteri, joka tokaisi, että pesisi vaikka vessoja kunhan pääsisi töihin.

Sen takia tänne ei saa ketään töihin, niin monella on mielikuva siitä, että työ on pelkkää paskaa ja nälkäpalkkaista raadantaa. Mulla on tänäänkin vuoronvaihdon takia kolmenkympin tuntipalkka, iltalisät päälle.

Vierailija
18/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelasta ne muutkin hakevat. Asumistukea, toimeentulotukea, työttömyyskorvausta. Miksi kuvittelet, ettei niitä sinulle myönnetä?

Siksi kun olen yrityksen osakas.

Vierailija
19/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin nämä tupakoivat lihavat keski-ikäiset mammat nakittivat omia hommiaan nuoremmille hyväkuntoisille työkavereilleen.

Vierailija
20/31 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö oli ihan kivaa vielä 10 vuotta sitten, nyt on alueet niin isoja että joutuu juoksemaan alueet läpi, siinä kärsii työnjälki ja asiakas valittaa. Onneksi on työelämä jo ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme