Naisten ns. tavallisen näköinen mies on todellisuudessa keskivertoa komeampi
Sehän oli tosiaan niin, että naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina (ks. OK Cupid tutkimus). Tavallisen näköisellä naiset tarkoittaa komeudeltaan 80-95-prosentiilin miehiä ja komealla komeinta 5% miehistä.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tavallisen näköinen? Itse ainakin olen aina ihastunut sellaisiin, joista kaverini ovat sanoneet suurin piirtein "yäk".
Ehkä sitten just sellainen, että suuri osa naisista pitää niitä rumahkoina tai rumina? Käy yksiin sen tutkimuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas kuinka kurja elämä aplla on. Ei naista vaikka kuinka haluaisi. Isot mielenterveysongelmat (ei ymmärrä yhtään realistisesti maailmaa vaan uskoo kaiken maailman salaliittoteorioihin ja jankkaa maanisesti samoja asioita palstalla). Ei kykyä ymmärtää saamiaan palautteita tai kehittää itseään.
Miten se olikaan, älä ammu viestintuojaa? Onko ap väärässä?
On, mutta se ei usko sitä kun haluaa uskoa että vika on kaikissa naisissa kun me halutaan vaan niitä huippukomeita miehiä.
Eikä sitä tutkimuksen linkkiä ole tullut vieläkään eikä hän ole kertonut ketä me kaikki naiset nyt pidetään komeana.
Siitä on ollut puhetta jo kauan täällä, kyllä OK cupid tutkimukset tulokset oli j
Sulla ei sitä linkkiä kuitenkaan ole vieläkään? Tai esimerkkiä ketä me kaikki naiset nyt kuolataan?
Pari nimeä tuossa kyllä tuli mutta ne tuskin liittyy tähän ulkomaiseen "tutkimukseen" eikä mulla ainakaan ole hajuakaan ketä he ovat eikä mielenkiintoa googlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas kuinka kurja elämä aplla on. Ei naista vaikka kuinka haluaisi. Isot mielenterveysongelmat (ei ymmärrä yhtään realistisesti maailmaa vaan uskoo kaiken maailman salaliittoteorioihin ja jankkaa maanisesti samoja asioita palstalla). Ei kykyä ymmärtää saamiaan palautteita tai kehittää itseään.
On, mutta se ei usko sitä kun haluaa uskoa että vika on kaikissa naisissa kun me halutaan vaan niitä huippukomeita miehiä.
Eikä sitä tutkimuksen linkkiä ole tullut vieläkään eikä hän ole kertonut ketä me kaikki naiset nyt pidetään komeana.
Siitä on ollut puhetta jo kauan t
Sulla ei sitä linkkiä kuitenkaan ole vieläkään? Tai esimerkkiä ketä me kaikki naiset nyt kuolataan?
Pari nimeä tuossa kyllä tuli mutta ne tuskin liittyy tähän ulkomaiseen "tutkimukseen" eikä mulla ainakaan ole hajuakaan ketä he ovat eikä mielenkiintoa googlata.
Ne muutamat mainitut on ne ketä ap itse pitää kiihoittavina.
Niin normaali 40v mies maaseudulta ei ole pitänyt itsestään millään tavalla huolta. Se yrittää peittää kaljuaan kampauksella ja on päästänyt vatsan kasvamaan. Käsivarret on ohuet kuin toimistotyöntekijällä ja varpaiden kynnet ylipitkät ja sienessä. Pukeutuminen on sitä että tokmannilta ostetaan Kiss -paita ja perusfarkut. On niitä toki muitakin, mutta ne on se ap:n korkein 20%. Ja kyllä mä sellaisen juuri haluan.
Jokanen pystyy treenaamaan atleettisen lihaksikkaan vartalon ja pitää rasvaprosentin pienenä. Ihan oma syy jos sitä ei viitsi tehdä, eikä naisia näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein ikinä tainnut nähdä mitään superkomeaa / superrumaa miestä. He on neutraaleja niin pitkään kun tutustuu. Sit kun ihastuu ja rakastuu niin se oma on ollut ihan aidosti se maailman kuumin, oli ulkomuoto mikä tahansa.
Mutta mähän oon vaan nainen ja varmaan valehtelen tai olen tässä ihan väärässä.
No ap nyt ei ymmärrä mitään parinmuodostuksesta tai ihmissuhteista. Jonkinsortin autisti, jankkaa vain tilastoista.
Tilastoista joita ei ole olemassakaan.
On se OK cupid tilasto, mutta miksei ole enempää sellaisia? Mielenkiintoinen aihe, voisi tehdä enemmänkin tutkimusta siitä, varsinkin kun nykyään ulkonäköä korostetaan enemmän kuin koskaan.
ap
Sitten on vain ap:n pakko hyväksyä että ei kuulu siihen tavallisten ryhmään jota naiset kelpuuttavat. Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että nainen on naiselle susi mutta tää miesten ulina ja katkeruus oikeastaan kumpaakin sukupuolta kohtaan nykyään on kyllä ihan omaa luokkaansa.
Mä muuten tykkään Harri Moisiosta, veikkaan että hän ei tässä tutkimuksessa ole kuitenkaan?
Ja Jouni Hynynen 🤤
Pikku kakkosen Jyrki on kans kuuma! :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo naiset nyt muutenkin vaativat mieheltä mahdottomia: pitää olla auto, pitää olla kavereita, ei saa olla introvertti, ei saa pelata videopelejä, pitää käydä salilla, pitää edetä uralla, pitää harrastaa joukkueurheilua, ei saa olla kokematon, pitää olla töissä, pitää olla harrastuksia (jotka eivät missään nimessä saa tapahtua neljän seinän sisällä) ja niin edelleen.
Mulla on oma auto, miehellä ei. Mulla on omistusasunto, miehellä ei. Mä käyn salilla, mies ei. Kumpikaan ei harrasta joukkueurheilua, paitsi katsomosta. Miehellä on hirveästi kavereita ja puuhaa, mulla ei. Minä olen meistä se introvertti. Kumpikaan ei pelaa videopelejä, mutta jos mies pelaisi, mitäpä tuosta. Töissä käydään molemmat, paitsi miehellä on määräaikainen työsuhde.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vain ap:n pakko hyväksyä että ei kuulu siihen tavallisten ryhmään jota naiset kelpuuttavat. Elämä jatkuu.
Auts, todellisuus iskee päin naamaa ja itkuvinku vain jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein ikinä tainnut nähdä mitään superkomeaa / superrumaa miestä. He on neutraaleja niin pitkään kun tutustuu. Sit kun ihastuu ja rakastuu niin se oma on ollut ihan aidosti se maailman kuumin, oli ulkomuoto mikä tahansa.
Mutta mähän oon vaan nainen ja varmaan valehtelen tai olen tässä ihan väärässä.
No ap nyt ei ymmärrä mitään parinmuodostuksesta tai ihmissuhteista. Jonkinsortin autisti, jankkaa vain tilastoista.
On se OK cupid tilasto, mutta miksei ole enempää sellaisia? Mielenkiintoinen aihe, voisi tehdä enemmänkin tutkimusta siitä, varsinkin kun nykyään ulkonäköä korostetaan enemmän kuin koskaan.
ap
Se linkki? Miten on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Jokanen pystyy treenaamaan atleettisen lihaksikkaan vartalon ja pitää rasvaprosentin pienenä. Ihan oma syy jos sitä ei viitsi tehdä, eikä naisia näy.
Ja on paljon naisia, joita ei kiinnosta miehet rasvaprosentit tai adonisvartalot. Ei sitten tuon taivaallista.
Onpas se nyt kumma, kun ulkonäköön perustuvassa sovelluksessa valikoidaan itsestä hyvännäköisiä ehdokkaita 🤔
On se jännä. Ihan mahdotonta käsittää. Ja kaikki maailman naisethan käyttää näitä sovelluksia joten tutkimukset on täysin päteviä yleismaailmallisesti. Jep jep.
Mene AP vaikka lenkille välillä ja katsele kaupassa ja kaupungilla minkänäköisiä pareja siellä kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Eli OK cupid tutkimus, jossa naiset piti 80% miehistä keskivertoa rumempina, mutta miehet jakoi naiset ulkonäön perusteella tasaisesti kautta skaalan, ei vastaa todellisuutta mitenkään? Onko jotain muuta tutkimusta, jossa on ihan erilainen tulos?
SE EI OLE TUTKIMUS JOS OTANTAA EI OLE MITENKÄÄN KONTROLLOITU EIKÄ PAPERIA OLE JULKAISTU EIKÄ VERTAISARVIOITU.
Ei jumankauta näiden kanssa alkaa palaa hihat! Aivan yhtä validin tuloksen saan kysymällä vauvapalstan surveytoiminnolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on ollut puhetta jo kauan t
Ei ole vaikea löytää sitä googlettamalla, mutta tuossa linkkejä:
http:/blog.okcupid.com/index.php/2009/11/17/your-looks-and-online-dating/
https://web.archive.org/web/20100324074028/http://blog.okcupid.com/inde…
https://www.stevestewartwilliams.com/p/how-men-and-women-rate-each-other
https://techcrunch.com/2009/11/18/okcupid-inbox-attractive/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma tapa tarkoittaa naiset on niputtaa ne yhteen ja samaan nippuun joilla ei ole mitään persoonaa ja eroavaisuuksia.
Hienoa AP, pidä toi.
Mikä/ kuka muuten on sit komea meidän kaikkien naisten mielestä sun mielestä?
No jos joku pitkä ja korkeassa asemassa oleva ja rikas Mika Aaltola tai sänkykamarisilmäinen julkkis Lauri Tilkanen jos tulee pyytämään yhdyntään niin olet kyllä heti suostumassa.
Ja missähän todellisuudessa tällaista voisi tapahtua?
Nimim. Jos tädillä on munat niin täti on setä
PS: M.Aaltola vaikuttaa minusta hölmöltä ja tätä Tilkasta en tunne.
Näin se menee luonnossa muillakin eläimillä, ja vain pieni osa uroksista pääsee lisääntymään. Lopetat ulinan ja aloitat kehittää itseäsi.