Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ns. tavallisen näköinen mies on todellisuudessa keskivertoa komeampi

Vierailija
07.03.2025 |

Sehän oli tosiaan niin, että naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina (ks. OK Cupid tutkimus). Tavallisen näköisellä naiset tarkoittaa komeudeltaan 80-95-prosentiilin miehiä ja komealla komeinta 5% miehistä.

Kommentit (263)

Vierailija
21/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi vttuun.

-tavallinen mies

Et siis kuulu komeimpaan 20%, koska miehet näkee ulkonäön realistisemmin. Hyvä jos kuitenkin olet päässyt parisuhteeseen.

Vierailija
22/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma tapa tarkoittaa naiset on niputtaa ne yhteen ja samaan nippuun joilla ei ole mitään persoonaa ja eroavaisuuksia.

Hienoa AP, pidä toi.

Mikä/ kuka muuten on sit komea meidän kaikkien naisten mielestä sun mielestä?

No jos joku pitkä ja korkeassa asemassa oleva ja rikas Mika Aaltola tai sänkykamarisilmäinen julkkis Lauri Tilkanen jos tulee pyytämään yhdyntään niin olet kyllä heti suostumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieli halata ja pussata mun poikaystävää. Hänellä on ylipainoa ja raskausarpia mutta pidetään toisiamme omina persoonina ja arvostetaan epätäydellisyyksistä huolimatta/niiden takia :) Ja hänen vieressä ja lähellä on vaan niin hyvä ja lämpöinen olla.

Vierailija
24/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaaa! Tää kuuluisa tieteellisen tarkka Ok Cupid-instituutio! 

No sittenhän sen on pakko olla totta!

On se paljon enemmän totta kuin palstamamman subjektiiviset mutuilut.

Mä luen kyllä enemmän Tiede-lehteä ja Hesaria mutta okei. Varmasti tuolla asenteella se kumppani löytyy 😁

Tiede-lehti, tuo tavan tallaajan käsitys tieteellisestä julkaisusta. :D Siellä varmaan myös väitetään, että tulipalo voi romahduttaa teräksisen rakennuksen. :D

Vierailija
25/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma tapa tarkoittaa naiset on niputtaa ne yhteen ja samaan nippuun joilla ei ole mitään persoonaa ja eroavaisuuksia.

Hienoa AP, pidä toi.

Yleistykset tehdään tilastojen perusteella, ei yhden palstamamman solipsistisen näkemyksen perusteella.

Vierailija
26/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi eroaa miesten toiminnasta? Täällä on linkattu "naapurintyttöjä" jotka on oikeasti olleet fitnesmalleja :D

Samassa tutkimuksessa ei ollut samanlaista vääristymää miehillä, vaan naiset jakautui ulkonäöltään tasaisesti, miehet näkee naisen ulkonäön realistisemmin.

Juu, voipi olla. Täytyy kuitenkin muistaa, ettei miehet näe ollenkaan naisina vanhempia tai lihavempia naisia. Ne ovat miesten mielestä sukupuolettomia olioita. Ne muut sitten on naisia, kauniita ja vähemmän kauniita.

Vierailija
27/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi eroaa miesten toiminnasta? Täällä on linkattu "naapurintyttöjä" jotka on oikeasti olleet fitnesmalleja :D

Ja Janni Hussi oli joku seiska. :D

Eiks ne oo Jannille aika hyvät pisteet? 🤔

Se on yli 30

Vierailija
28/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa AP, pidä toi.

No jos joku pitkä ja korkeassa asemassa oleva ja rikas Mika Aaltola tai sänkykamarisilmäinen julkkis Lauri Tilkanen jos tulee pyytämään yhdyntään niin olet kyllä heti suostumassa.

Kumpikaan ei ole komea minun mielestäni. Jonkun toisen mielestä varmasti onkin.

eri

Vierailija
29/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meikittömiä, joista kenen tahansa pitäisi nähdä että on naama pakkelissa

Vierailija
30/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo ulina täällä.

Vierailija
31/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltola ei ole minusta seksikäs. Voi olla jonkun muun mielestä, mutta minulle ei toimi. Lauri Tilkanen on söötti, se on ihan totta. Vastaavia tuli Tinderissä vastaan vaikka kuinka ja tempaisin ne vasemmalle, koska profiili oli niin arveluttava. Ulkonäkö ei pelasta miestä jos persoona jää vajaaksi. Sen sijaan hyvä persoona on vetovoimaisempi kuin ulkoiset asiat. 

Vierailija
32/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa AP, pidä toi.

Ai. Niinkö olen? Mulla ei ole omaa tahtoa? Ei meillä naisilla toimi toi niinkun miehillä jotka ei kuulemma ole omasta hepistään missään kontrollissa.

Ei sano yhtään mitään enkä tiedä ketä nää on. Tykkään ihan siitä omasta perusduunarista.

Enkä tykkää pitkistä miehistä, niitä on vaikea halata ja se seksikin tuntuu oudolta kun kehot ei vaan sovi yhteen.

Mitäs muuten meinasit touhuilla tänään?

Mä kerkesin jo käymään lenkillä ja tässä siivoilen ka odottelen, että mies pääsis käymään. Näiden juttujen jälkeen odotan hänen kanssaan oloa entistä enemmän, kiitti!

Vierailija
33/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on tavallisen näköinen? Itse ainakin olen aina ihastunut sellaisiin, joista kaverini ovat sanoneet suurin piirtein "yäk". 

Vierailija
34/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa AP, pidä toi.

Yleistykset tehdään tilastojen perusteella, ei yhden palstamamman solipsistisen näkemyksen perusteella.

No saanko sen esimerkin vai en?

Kun mä veikkaan että mun ja monen muun täällä olevan naisen käsitys komeasta eroaa tästä huippututkimuksen tuloksesta.

Väitökset ilman perusteluita on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
35/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo ulina täällä.

Miksi?

Vierailija
36/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki tähän tutkimukseen?

Kun mä löysin vaan tän https://www.hs.fi/maailma/art-2000006213032.html

"Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta"

Että mitenkä siis oli? :D

Muakin kiinnostais tää kuka nyt sit on niin komea että me kaikki naiset langetaan pöksyt märkänä pelkästä katseesta.

Vierailija
37/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas kuinka kurja elämä aplla on. Ei naista vaikka kuinka haluaisi. Isot mielenterveysongelmat (ei ymmärrä yhtään realistisesti maailmaa vaan uskoo kaiken maailman salaliittoteorioihin ja jankkaa maanisesti samoja asioita palstalla). Ei kykyä ymmärtää saamiaan palautteita tai kehittää itseään.

Miten se olikaan, älä ammu viestintuojaa? Onko ap väärässä?

Vierailija
38/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa AP, pidä toi.

Näinkö sä yrität?

"Tulisitko yhdyntään kanssani?"

Ihan hauska, eipä ole kukaan koittanut vielä :D

Vierailija
39/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki tähän tutkimukseen?

Kun mä löysin vaan tän https://www.hs.fi/maailma/art-2000006213032.html

"Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta"

Että mitenkä siis oli? :D

Muakin kiinnostais tää kuka nyt sit on niin komea että me kaikki naiset langetaan pöksyt märkänä pelkästä katseesta.

No Jason Momoa, Timothy Chamalet, Adrien Brody tms. Ota siitä julkkismies joka on eniten makuusi. Komeita omalla tavallaan, rikkaita ja osalla ehkä isokin.

Vierailija
40/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas kuinka kurja elämä aplla on. Ei naista vaikka kuinka haluaisi. Isot mielenterveysongelmat (ei ymmärrä yhtään realistisesti maailmaa vaan uskoo kaiken maailman salaliittoteorioihin ja jankkaa maanisesti samoja asioita palstalla). Ei kykyä ymmärtää saamiaan palautteita tai kehittää itseään.

Miten se olikaan, älä ammu viestintuojaa? Onko ap väärässä?

On.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan