Onko naisen liikaa syödä yhdellä aterialla neljä keskikoista perunaa ja kolme pientä porkkanaa?
Kommentit (18)
EI se ruoka minkä syö lihota, vaan ne ylimääräiset mässyt! Ennen vanhaan santsattiin, eli söit kaksi perunaa ja santsasit sen jälkeen kaksi perunaa eli söit neljä perunaa.
On kyllä, naisen on lupa syödä korkeintaan teelusikallinen ruokaa per ateria! 🙄
Tietenkään ei ole, saa sitä järkeä käyttää välillä.
Ei oo. Peruna sinällään ei edes lihota
Riippuu varmaan naisesta. Itse syön 1-2 perunaa tai 2-3 porkkanaa. Riittää ihan hyvin.
Terveydelle olisi hyväksi syödä enemmän vihanneksia. Ota lisää porkkanaa.
Vierailija kirjoitti:
EI se ruoka minkä syö lihota, vaan ne ylimääräiset mässyt! Ennen vanhaan santsattiin, eli söit kaksi perunaa ja santsasit sen jälkeen kaksi perunaa eli söit neljä perunaa.
Höpöhöpö. Syön kaksi ateriaa päivässä ja kestän ylipainoisena. Kun kulutus näin keski-ikäisellä istumatyöläisellä on noin 1500 kCal/vrk, se ylittyy helposti ilman mitään mässyjä ja naposteluja, en käytä edes kahvimaitoa. Ap tietää varmasti parhaiten itse painoaan seuraamalla mikä on liikaa hänelle, olennaista lisäksi mitä porkkanoiden ja perunoiden kanssa syö.
Mielipiteitä?
niin?
mitä?
Vastaa eka itse!
Ei. Lisäksi proteiinia ja vihanneksia tai marjoja.
Jokainen syökööt omaan nälkäänsä. Itse en syö perunaa. Söisin tosta porkkanat ja kylkeen jotain lihaa jossa on protskua.
Liikaa miltä kantilta? Hämärä aloitus.
Minä syön mahani täyteen jokaisella aterialla!
nainen 170/55
Luulisi aikuisen naisen tietävän itse, joten mitä tässä arvelemaan!
Jos vatsansa täyttää perunalla ja porkkanalla, niin sitten ei jää tilaa fazerin siniselle, laskiaispullalle, irtokarkille, punkulle eikä bisselle.
Onko liikaa syödä?
Suomi ei taida olla äidinkielesi.
Ei.
Iso uunimakkara kylkeen.